Stel je persoonlijke vraag #50

Ik geef wel vrij regelmatig m’n statiegeldbonnetjes. Die bewaar ik meestal wel als ik weet dat er iemand staat. Speciaal ervoor pinnen heb ik nog nooit gedaan geloof ik.

5 likes

Ik snap nooit zo goed het idee van plastic servies voor buiten, of laat iedereen zodra ze buiten zijn spontaan hun servies uit hun handen flikkeren?

28 likes

Bobs burgers neutraal maar vond het altijd irritant dat die kinderen geen eigen vrienden leken te hebben en zelfs op school met elkaar omgingen?!
Wie de fuck gaat nou met zn broers en zussen van jaren jonger of ouder op school om. Iig dat is wat ik mer herinner.

3 likes

Scheelt wel behoorlijk in het sjouwen naar waar je gaat eten. Ik ga echt geen porseleinen borden in mijn strandtas stoppen :smile:

4 likes

Ik had laatst iemand die een tikkie voor me maakte :ok_hand: echt wel handig eigenlijk.

4 likes

Heb wel plastic wijnglazen voor buiten. Vooral omdat het buiten meer gedoe is om scherven op te ruimen.

Ahh bobs burgers :heart: Ik ondertitelde dit vroeger. Smeekte de planning altijd om de klus als er weer een Bobs binnen was :sweat_smile:

22 likes

Dit is echt mijn droombaan :heart:

2 likes

ben jij zuinig op je schoenen?

• Ja geen afgetrapte of vieze schoenen bij mij
  • Beetje zuinig, heb wel wat afgetrapte of vieze schoenen
  • Totaal niet zuinig mijn schoenen zien er niet uit

0 stemmers

Heb jij hier een sterke mening over?

• Nee boeiend hoe andermans schoenen eruit zien
  • Ja is geen porum

0 stemmers

1 like

Zo afgetrapte witte Nike Airforces met die veters super strak getrokken :upside_down_face::smiling_face_with_tear:, ik heb te veel irritaties over schoenen.

11 likes

Ik wil wel zuinig zijn maar alles wordt vanzelf vies of gaat stuk.

7 likes

Alleen naar feestjes mn semi-afgetrapte sneakers aan.

2 likes

Ik koop elk voorjaar drie paar gympies van inmiddels 13 euro per paar en daar loop ik dan het hele jaar op tot ze echt uit elkaar vallen

1 like

Ik snap niet waarom veel mensen hun schoenen nooit schoon lijken te maken??? Al doe je dat maar één keer per maand ofzo, maakt zo’n verschil!!!

17 likes

Ja, ik eet vaak van de borden van mn kind omdat die meteen voor het grijpen liggen :joy:

2 likes

Heb maar 2 paar schoenen en bij beide gaatjes bij de tenen :sweat_smile:🫠

Ben toe aan een nieuw paar denk ik …

3 likes

Ik snap sowieso niet dat mensen ergens een uur voor in de rij gaan staan, het moet wel heel bijzonder zijn wil ik dat doen. En dan heb ik het er waarschijnlijk nog niet voor over.

5 likes

Allstars horen of mooi en geheel nieuw te zijn of geheel afgetrapt als je het mij vraagt.

3 likes

Niet geld pinnen, maar heb laatst wel geld op iemand zijn OV gezet zodat hij in de nacht trein kon slapen.

3 likes

Je woont tegenover een bejaardentehuis / verzorgingshuis en precies ter hoogte van het raam van jouw woonkamer zit een soort gemeenschappelijke ruimte. Er is een mannelijke bewoner die elke dag urenlang, soms de hele dag, op een stoel pal voor het raam zit en recht je woonkamer inkijkt. Dit voelt heel ongemakkelijk en je hebt daardoor bijna altijd je gordijnen dicht. Zou je hier wat van gaan zeggen bij het tehuis?

• Nee, laat die man lekker
  • Nee, dat zou ik niet durven
  • Ja, dit is vervelend voor mijn privacy
  • Anders:

0 stemmers

2 likes