Ik ben veel te lui om dit te maken. Had vorig jaar als idee om een 30 voor mijn 30e verjaardag te maken maar uiteraard nooit gedaan. 🫠
Ik heb niet op papier een bucketlist, maar ik heb wel een aantal dingen die ooit nog wil doen (naar de spelen, naar alle landen van 6nations, red sox wedstrijd, bepaalde concerten, dat soort dingen)
oh per seizoen is eigenlijk wel echt leuk! zeker in de zomer/lente aangezien die zo voorbij vliegen
We (man, dochter en ik) gaan met m’n ouders en broertje naar Madeira.
Dit wordt betaald door paps en mams. Die investeren de erfenis in vakanties waar wij van mee profiteren.
Zou je het erg vinden als iemand die je goed kent, die over het forum weet omdat je erover verteld hebt, je posts hier gaat opzoeken en lezen? In het openbare gedeelte en niet in members-only.
- Ja, niet okee
- Niet fijn, ook niet per se erg
- Nee, het is een openbaar forum
- Neutraal
0 stemmers
Heb je dit weleens meegemaakt?
- Ja, vaker
- Weleens
- Weet ik niet zeker
- Nee
- Ik vertel nooit mensen over dit forum
0 stemmers
Ik heb bij de tweede poll op nee gestemd maar dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker, ik heb in ieder geval geen reden om het te vermoeden
Als iemand naar aanleiding van mijn verhalen over het forum denkt “oh leuk, dat forum is precies iets voor mij” nou helemaal prima als diegene hier mee komt lezen, het forum is openbaar dus ja (en ik post hier zelf ook geen dingen die ik niet ook niet-anoniem zou zeggen)
Als iemand naar aanleiding van mijn verhalen over het forum denkt “goh ik ben nu toch wel benieuwd wat jij typt op dat forum, ik zal eens even een middag uittrekken om jouw forumidentiteit te achterhalen en zonder dat je het weet je posts te volgen en op een zeker moment gooi ik je dat eens voor je voeten” ja dat zou ik best kut vinden geloof ik, voelt dan toch meer als een soort gekke en onnodige spionage :’)
Lijkt mij toch ook opzich vrij onschuldig? Ieders gevoel lijkt me legitiem, kan me ergens voorstellen dat het intimiderend kan overkomen. Maar het blijft toch een openbaar forum en dat is wel echt iets anders dan in iemands telefoon kijken wat mij betreft ofzo. Ik post hier ook wel met het idee dat mensen dat mogelijk zouden kunnen lezen omdat ik ook wel over dit forum vertel. Lijkt mij een logische consequentie/risico inderdaad. Wat ik niet wil dat mensen weten schrijf ik wel op in mijn dagboek met slot erop oid.
Ja dit, vind allebei de dingen naast elkaar waar. Lekker alle posts van je partner opzoeken en lezen zonder medeweten van partner is niet oké, dikke inbreuk op je privacy, zou het echt heel lelijk vinden.
Op een forum redelijk persoonlijke dingen posten ook nog eens over je partner die daar niet vanaf weet en het misschien niet chill zou vinden ook niet oké, en het een is niet meer of minder oké als het ander wel gebeurt.
Edit: Om dat tweede verbaas ik me soms ook wel over hoe veel mensen delen over hun partner, werk van die partner, kinderen etc. Hoe anoniem ben je nou echt, iemand die je wel echt kent herkent het vast zo.
Edit2: maar nogmaals dat staat m.i. los van je posts opzoeken.
Weet jij het mail wachtwoord van je partner?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En de code van diens telefoon?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Geef jij je katten wel eens catnip? Net met zo’n catnipspray gespoten op hun mandjes en nu zijn ze echt helemaal high
- Ja
- Nee
- Ik heb geen katten
0 stemmers
Ja ik kreeg toevallig likes vandaag van posts uit 2022, eh ok.
Hij denkt dat ik de wachtwoorden weet. Maar eerlijk gezegd vergeet ik ze steeds en vraag ik het altijd weer opnieuw. Dus ik wel ja ingevuld omdat hij transparant is. Maar nee omdat ik het niet de moeite vind om te onthouden.
Als je nu het roer helemaal om moest gooien wat betreft werk, zou je dan meteen weten wat je zou gaan doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zo ja, wat? Mag best onrealistisch zijn.
Echt 5 minuten geleden nog haha
Ik werk in de zorg. Maar ik zou zo de techniek in gaan of bij een vervoersbedrijf gaan werken. Helaas voor mij ben ik te bang om het ook echt te doen.
Ik zou banketbakker willen zijn!
Ik zou modeontwerper of privedetective willen zijn. De reden dat ik geen stappen onderneem om dat te worden is omdat ik er, tja hoe zal ik het zeggen, totaal geen talent voor heb
Dan zou ik graag verpleegkundige zijn in het ziekenhuis
Wel eens geprobeerd maar mijne geeft er niks om.