Stel je persoonlijke vraag #50

Ja ik weet het wachtwoord van de mail van m’n vriend, maar daar heb je tegenwoordig niks meer aan door MFA. Niet dat er iets interessants in staat, alleen wat bestelbevestigingen van Zalando haha

7 likes

Jaaa! Dat lijkt mij ook wel wat. Ik luister ook allemaal van die moord podcasten. Lekker tijdens het huishouden. Maar een horrorfilm vind ik dan weer niks.

Ik zou bioloog worden gespecialiseerd in mos en octopussen. En alle dingen die ik dan zou ontdekken in mijn onderzoeken zou ik dan weer verwerken in geniale productontwerpen en kunstwerken. Naast dat ik natuurlijk gewoon een grote bijdrage lever aan de wetenschap.
En mijn bijbaan wordt dan kookboekenschrijver. En misschien dat ik ook af en toe nog een documentaire maak.

13 likes

Mij lijkt een ambtenarenbaan ook wel chill, niet te veel verantwoordelijkheid, niet te hard werken en om 17:01 de deur uitstappen en dat het dan ook gewoon klaar is. Ik zou het alleen niet lang volhouden waarschijnlijk, want ik ben stiekem toch een streber.

9 likes

Ja ik zou in een oud schattig kerkje een theehuis/lunchroom beginnen met zelfgebakken vegan gebak en brood, wat dan ook een soort boekenwinkel is en waar je allemaal knutsel workshops kan doen en kunstige dingen van kleine ondernemers verkocht wordt en wat af en toe s avonds feesten geeft en bordspel middagen heeft! Ohkah en maybe is het ook een b&b!

Oh mijn zusje wil dit trouwens ook!

42 likes

Eigenlijk heb ik dat een jaar geleden al gedaan! :smiley: ben nog steeds helemaal blij en trots met mijn beslissing. Maar dan zou ik denk ik toch gaan voor verpleegkundige in het ziekenhuis, het liefst op de SEH

5 likes

Ik wil dan ook daar werken. Maar het allerliefst word ik misdaadjournalist maar daar ben ik hard voor aan het werken

17 likes

Kom jij even lelijk op de koffie als je als ambtenaar zou gaan werken :sweat_smile:

42 likes

Kijkt iemand hier Bestemming X?

  • Zegt me niks
  • Ja, leuk
  • Ja, maar gestopt want niet leuk
  • Nee maar wel van gehoord

0 stemmers

2 likes

Ik zou heel graag een soort high end kringloop/vintage winkel willen cureren met alleen maar mooie dingen. Heerlijk. Heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan in een kringloop van een zzp’er en ik vond het helemaal leuk om winkeltje te spelen.

7 likes

Een koffiezaakje/handwerkwinkel beginnen

3 likes

Doet me echt denken aan dat we 16 waren en het vriendje van mijn forumvriendin er via klasgenoten achter was gekomen dat zij hier werkelijk alles + foto’s van hem plaatste :smiling_face_with_tear: dat was zo kut

1 like

Oja toen waren er nog topics als ‘show je boyfriend’. Echt weinig besef op die leeftijd van de werking van het internet.

9 likes

Ik zou edelsmid willen zijn en gouden ringen met edelstenen willen maken. Daarbij zou ik die willen verkopen in mijn eigen winkel.

Of ik zou een soort boekenwinkel willen hebben waar ook een plek is om koffie/thee te drinken. Hier kunnen mensen hun boek lezen (lekker idyllisch bij de open haard). Of er kunnen bordspellen gespeeld worden. Ik zou dan het liefst zien dat het een soort ontmoetingsplek is voor mensen.

14 likes

Ik zou fashion designer willen zijn. Of stylist, maar dan wel van het kaliber Law Roach. Heel realistisch dus :grin: Of taxidermist.

Nagelstyliste met zieke nailart skills :nail_care:t2::sparkles:

5 likes

Ik lees af en toe heel ver terug in een forum en like regelmatig bijna alle posts omdat dat hartje precies zit waar mijn vinger reikt als ik op mn telefoon scroll, voel me dan ook altijd een beetje een weirdo voor het liken van hele oude posts haha

10 likes

Hahahah wou net zeggen was het maar zo’n feest😂

4 likes

Oh daar twijfel ik geen moment aan, maar ik kan dromen toch?

Heb jij veel geduld? En dan niet dat je op iemand moet wachten die te laat is, maar bijvoorbeeld dingen uitleggen aan iemand die dingen niet in 1x snapt, etc

  • Ja ik heb veel geduld
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee ik heb absoluut geen geduld

0 stemmers

En ben jij behulpzaam? Dat je altijd gelijk te hulp schiet, en dat mensen ook over jou zeggen dat je dit bent

  • Ja ben ik
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee ben ik niet

0 stemmers

1 like