Stel je persoonlijke vraag #50

Of je noemt het satire omdat niemand de clip serieus neemt en je probeert iets recht te lullen dat krom is

Guys, it’s satire. You wouldn’t understand

2 likes

ze weet er wel een heel verhaal omheen te breien
vond dr altijd al niet zo boeiend maar dit is ook echt irritant om te zien haha

4 likes

Het feit dat het door Dr Luke is geproduceerd zegt al genoeg. Zie ook dat Trisha Paytas weer eens in een videoclip zit :sweat_smile:

10 likes

Ja dat je jezelf feminist durft te noemen maar vervolgens wel met hem in zee gaat🤢

10 likes

haha me als ik op mijn werk loop te bluffen

1 like

Zal me echt worst wezen, behalve politie, dat is echt een dealbreaker.

10 likes

Ik weet niet of het hoog/laag/passend is omdat ik daarvoor eerst moet weten wat de straf in vergelijkbare zaken is. Maar hoewel in begrijp dat je wil protesteren vind ik een molotov cocktail wel echt te ver gaan. In zo’n gebouw werken ook gewoon mensen die precies 0 met de hele situatie te maken hebben

5 likes

Van de 5 negatieve eigenschappen die ik heb gekozen wens ik mijn huidige man juist iets meer toe besef ik me ineens :joy:
(temperamentvol, yolo-mentaliteit , roekeloos, impulsief, brutaal).
Misschien omdat ik dit allemaal ben en hij daar altijd over zeikt. Dan ben ik daar vanaf.
Echt een inzichtgevende poll dit.

6 likes

Ben jij weleens die irritante Marktplaats-koper?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wat doe je dan?

• Afdingen (maar dan zoveel dat het eigenlijk niet meer naar waarde is)
  • Niet komen opdagen bij een afspraak zonder dat te laten weten
  • Bieden en dan niet meer reageren
  • Zeggen dat je interesse hebt en het zsm wil ophalen en daarna toch van gedachten veranderen
  • Zeggen: “Voor 20 euro kom ik het NU ophalen!!!”
  • Je bericht beginnen zonder aanhef maar enkel met: “50 euro.” of een andere prijs
  • Iets voor je laten reserveren en daarna toch van gedachten veranderen
  • Na overeenstemming over de prijs bij het ophalen toch nog proberen af te dingen
  • Zielig verhaal vertellen waarom je het product echt voor weinig moet hebben
  • Na ontvangst niets meer van je laten horen waardoor de koper een week moet wachten op geld
  • Vier sterren geven als je gewoon tevreden bent
  • Een product eerst willen bekijken in het echt
  • Andere smoesjes gebruiken
  • Nog andere dingen

0 stemmers

3 likes

Ik kom altijd te laat maar kom wel opdagen.

1 like

Oh die hoort ook wel in de top 3 van irritante kopers inderdaad

7 likes

“Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt”

• Bullshit
  • Ik geloof wel dat er mensen zijn die hun werk zooo leuk vinden dat het hun hobby is en dat niets lievers doen
  • Dit slaat op mij

0 stemmers

1 like

Heb ik gedaan, maar zodra het dan je werk is is het op een hele andere manier je hobby. Het fotograferen zelf nog steeds, het creatieve proces, editen etc.

Maar nu MOET het en dat maakt het soms wel alsnog echt zo’n werk-gevoel. Plus alle administratieve rompslomp en andere saaie of stomme dingen die erbij komen kijken.

Ik droom weleens over hoe het zou zijn om ander werk te hebben en dit weer puur als hobby te doen maar nee, blijf het toch liever als werk doen, haha.

6 likes

Ja ik had dus op fantastisch gestemd want dat vind ik m’n werk. Maar tis echt niet m’n hobby, dat is lezen al.

1 like

Ik ging laatst een zonnescherm kopen (voor op werk) en toen heb ik gezegd dat we een klein budget hadden dus wat z’n bodemprijs was. Toen zei hij dattie net gescheiden was en al z’n geld nodig had, maar haalde die alsnog 20 euro vanaf de vraagprijs.

Normaal stuur ik een bericht met wat wil je er minimaal voor hebben en dan koop ik het voor dat bedrag. En als ik te laat kom stuur ik altijd wel een bericht met ik vertrek nu en tis zo ver. Maarja je zit dan natuurlijk alsnog al te wachten.

Ja het is een beetje allebei? Het is inderdaad werk nu, maar als ik met het creatieve gedeelte bezig ben geniet ik er wel echt nog steeds heel erg van.

En ik doe het ook nog steeds af en toe uit mezelf, vrij werk of iets persoonlijks vastleggen gewoon omdat ik het leuk vind.

Alleen ja, ik moet nu ook marketing doen (hate it) en administratie (hate it) en ben zelf verantwoordelijk voor m’n inkomen (ugh).

Ik zeg ook altijd wel tegen mensen die van hun hobby hun werk willen maken: are you sure? Hahaha.

1 like

Ik vind de vraag: ‘wat wil je minimaal hebben’ zo kut! Ik wil het nooit aan zulke mensen verkopen. Mijn standaard antwoord is dan: ‘wat wil je er maximaal voor geven’

43 likes

Provincie: vermijd landgoed Leusden na vermoedelijke 'confrontatie' wolf en kind Er was een ‘confrontatie’ tussen kind en wolf in een natuurpark. Recent is ook een aangelijnde hond gepakt door een wolf. En een wolf liep langs hardlopers.

Vind jij dat de wolf in Nederland thuishoort?

• Ja, fantastische dieren. Echt een verrijking van onze natuur
  • Ja, maar boeit me verder niet echt
  • Nee, die beesten horen hier niet, maar afschieten oid gaat me te ver
  • Nee, afschieten. Ze komen te dicht bij de mens
  • Twijfel, mooie beesten, maar ze moeten wel schuw blijven
  • Anders…

0 stemmers

Ik woon in een stad dus heb er geen directe last van dus ik zou denken: laat die wolf met rust, dan kom ik wel niet in het bos.

4 likes

ik vind die arrogantie van die ‘afschieten’-mindset echt niet te doen. nederland heeft al weinig natuur vergeleken met andere landen en dan bepalen we ook nog ff dat die wolf er niet mag zijn

44 likes