Stel je persoonlijke vraag #50

Mijn witte ouders gebruiken de bruine duim omdat ze vinden dat ze zo mooi bruin zijn door de zon. Dat vind ik echt heel storend. (Maar, ik vind sowieso tof doen over bruin worden meestal irritant).

4 likes

Heb je vandaag ook geklaagd dat het te warm is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je blij dat dit weekend 30 graden wordt?

• Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

1 like

Ikea bouwpakket bijv. van een kast in elkaar zetten?

• Ja, Leuk!
  • Nee, dankje
  • Dat laat ik liever aan partner/familieleden over.
  • Neutraal

0 stemmers

Normaal zou ik hier nee stemmen maar we gaan dit weekend kamperen en dan vind ik het wel lekker. Waterpistooltjes, waterballonnengevecht, ect :crossed_swords:

3 likes

Ik denk bij die beroepen vooral aan het feit dat mensen bij veel van deze beroepen van die grote onverzorgde vieze handen hebben, en als ik iets een enorme afknapper vind zijn het wel mannen met onverzorgde, vieze handen :nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Ik dacht moersleutel? Kende die hele term niet joh

20 likes

Ah ja die term kende ik wel! Maar puur op basis van de foto wist ik het niet.

1 like

Is toch gewoon een Engelse sleutel?

3 likes

O er zijn er veel meer die het leuk vinden :grin:

1 like

Oh wat funny weer wat geleerd

Klussen: leuk?

• Ja love it
  • Mwah, sommige klussen hou ik wel van
  • Nee vreselijk

0 stemmers

<3 klussen

1 like

Dat is geen feit. Dat is een vooroordeel.

47 likes

Ja echt neerkijken op de werkende klasse

12 likes

Ja vind ik echt geweldig om te doen. Lekker ff nergens aan denken en gaan met die banaan.

De mensen die ik ken die dit werk doen zijn gewoon schoon en verzorgen hun handen goed. Gewoon nette nagels, wassen hun handen. Maar hoe goed je ook boent je blijft het vaak zien. Is niet anders.

6 likes

Ben jij Brabander of Limburger?

• Ja Brabander
  • Ja Limburger
  • Nee allebei niet

0 stemmers

Zo ja, vind jij mensen uit jouw provincie leuker dan mensen uit andere provincies?

• Ja en ben Brabander
  • Ja en ben Limburger
  • Nee en ben Brabander
  • Nee en ben Limburger

0 stemmers

2 likes

Ik werk bijna nooit in de weekenden, maar aankomend weekend wel en net dan wordt het mooi weer. Het weekend daarna is er weer regen voorspeld :frowning:

1 like

Je huisgenoot/partner whatever laat áltijd de stofzuiger in de gang staan nadat deze persoon heeft gestofzuigd.

• Daar staat hij sws al
  • Geeft niks, sws al blij dat een ander stofzuigt
  • Ik ruim hem wel op
  • Ik ruim het echt niet op
  • Heel irritant
  • Boeie
  • Doe ik zelf ook

0 stemmers

5 likes

Door Cluedo :laughing:

4 likes

Echt zo dol op ikea bouwpakketten. Pax kasten zijn mijn specialiteit. Kan ze echt mega snel in elkaar zetten en uit elkaar halen omdat ik het zo vaak heb gedaan omdat iedereen die gaat verhuizen me altijd vraagt. Heb wel eens overwogen om het als service aan te bieden op marktplaats en er geld mee te verdienen want vast genoeg mensen die er zelf geen zin in hebben haha.

25 likes

Ik moet verdomme gaan tillen en sjouwen. Ben dus helemaaaaal niet blij

4 likes