Dankjewel! Het is inmiddels zo lang geleden, bijna een ander leven zeg
Zou jij het erg vinden als jouw kind later meedoet aan Love Island?
- Nee zelf weten
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
ik ook niet ik weiger haha
Alsjeblieft. Thank me later
Hebben jullie weleens actief geprobeerd iets te manifesteren?
- Ja
- Nee
- Niet heel actief maar wel licht geprobeerd
0 stemmers
Heeft dit gewerkt? Heb je daadwerkelijk datgene gemanifesteerd dat je wou?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb mezelf geprobeerd te manifesteren naar een andere planeet, maar het heeft tot op heden nog niet gewerkt
⊠of toch wel
Alleen toen mijn vader in het ziekenhuis lag en ik wilde dat hij wakker werd. Heb zelfs mijn Maria armband uit Rome erbij gehaald haha terwijl ik zo atheĂŻst als de pest ben. Desperate times.
Dat is heel lief maar dat valt niet onder manifesteren maar onder bidden toch?
Wat is precies het verschil
Ik heb geen idee.
Maar voor mij lijkt het als je iets wil manifesteren je echt puur en alleen naar jezelf kijkt en wat je eventueel in de toekomst wil bereiken en dat voor je zien. âIk zie een grote villa voor meâ.
Bidden zie ik meer als " ik bid dat er alstublieft voor mijn vader wordt gezorgd en hij veilig is, etc". Etc.
Nee je kan ook manifesteren dat iemand bijv wakker word uit een coma. Dat de hele tijd in je hoofd bedenkt en dan heb je dat gemanifesteerd
Ik heb nog nooit âgemanifesteerdâ misschien is dit wel het nieuwe bidden.
Ik zie dat een bloody mary dus wel ongeveer telt
Ik manifesteer tassen. Maar ik probeer het ook al 2 jaar met een range rover en dat wil maar niet lukken
Toen ik wilde verhuizen had ik een gesprek met een vriend van me over mijn meest ideale maar onrealistische appartement. Qua locatie maar ook het type huis, soort loft maar wel ruim, hoge plafonds, veel licht, oude houten vloer, dakterras etc.
Uiteindelijk een appartement gevonden waar ik heeel blij mee was. Zat daar toen een avondje te borrelen met diezelfde vriend, zei hij ineens âwow, je hebt eigenlijk PRECIES gevonden wat volgens ons allebei mega onrealistisch wasâ. En toen realiseerde ik me dus dat dit idd precies was wat ik geschetst had en waar ik mezelf echt zag.
Dus soort van toevallig gemanifesteerd?
Heb jij weleens een bepaalde beslissing genomen of een keuze gemaakt op basis van een droom?
- Ja
- Nee
- Soort van
0 stemmers
Fun Extra: Wodka
(ja, ok, en tabasco en worcestershire sauce)
een vriendin van mij manifesteerde voor dit weekend goed weer ivm een festival. nu wordt het gvrrrdm meer dan 30 graden ze wordt bedankt.
Nou liever met 30 graden op een festival dan met regen