Doet me echt denken aan dat we 16 waren en het vriendje van mijn forumvriendin er via klasgenoten achter was gekomen dat zij hier werkelijk alles + foto’s van hem plaatste dat was zo kut
Oja toen waren er nog topics als ‘show je boyfriend’. Echt weinig besef op die leeftijd van de werking van het internet.
Het idee van een eigen zaak/winkel is superleuk tot je er eentje hebt
Ik zou edelsmid willen zijn en gouden ringen met edelstenen willen maken. Daarbij zou ik die willen verkopen in mijn eigen winkel.
Of ik zou een soort boekenwinkel willen hebben waar ook een plek is om koffie/thee te drinken. Hier kunnen mensen hun boek lezen (lekker idyllisch bij de open haard). Of er kunnen bordspellen gespeeld worden. Ik zou dan het liefst zien dat het een soort ontmoetingsplek is voor mensen.
Ik zou fashion designer willen zijn. Of stylist, maar dan wel van het kaliber Law Roach. Heel realistisch dus Of taxidermist.
Nagelstyliste met zieke nailart skills
Ik lees af en toe heel ver terug in een forum en like regelmatig bijna alle posts omdat dat hartje precies zit waar mijn vinger reikt als ik op mn telefoon scroll, voel me dan ook altijd een beetje een weirdo voor het liken van hele oude posts haha
Hahahah wou net zeggen was het maar zo’n feest😂
Oh daar twijfel ik geen moment aan, maar ik kan dromen toch?
Heb jij veel geduld? En dan niet dat je op iemand moet wachten die te laat is, maar bijvoorbeeld dingen uitleggen aan iemand die dingen niet in 1x snapt, etc
- Ja ik heb veel geduld
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee ik heb absoluut geen geduld
0 stemmers
En ben jij behulpzaam? Dat je altijd gelijk te hulp schiet, en dat mensen ook over jou zeggen dat je dit bent
- Ja ben ik
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee ben ik niet
0 stemmers
Dit is echt mijn persoonlijke hel. Misschien zou ik het twee keer uitleggen maar de tweede keer hoor je sowieso overduidelijk de irritatie en neerbuigende toon in m’n stem.
Uitleggen kan ik echt oneindig doen, iig op mn werk. Maar met wachten ben ik echt zooo ongeduldig. Vandaag bijv alweer meerdere keren aan een wc deur staan te trekken omdat ik dacht dat ie los was en ik me niet kon voorstellen dat t allemaal zo lang duurt
omg dit kan ik echt niet, slechte eigenschap maar als ik bijv iets app naar iemand of in een groep ofzo en ik krijg ‘huh’ terug raak ik gelijk geïrriteerd. in het echt trouwens ook, gelijk geen zin meer
Ja tot vervelens toe
In mijn werk heb ik engelen geduld richting de cliënten/leerlingen (met (verstandelijke) beperking). Echt ik doe gerust 4 jaar dezelfde puzzel ofzo, maakt me niet uit. Ook externalisedend gedrag, maakt me niet uit joh. Neem de tijd om te leren hoe je met je emoties om gaat - of leer het nooit. Maakt niet uit.
Richting collega’s en mensen zonder beperking: nee.
Ik heb vandaag een collega van dik in de 60, die haar beeldscherm op 160% zoom heeft staan uitgelegd hoe ze een Microsoft Forms formulier maakt dus ik durf wel te zeggen dat ik geduld heb.
Wat een hoop vooroordelen in 1 post
Lekker tijdens het huishouden?
Gaat wel over echte mensenlevens hè
Ja maar huh vind ik ook een heel naar/dommig staan altijd. Daar kan ik ook niet tegen. Je kunt het ook normaal vragen.
Is dat niet zo me alle banen die ook wat aantrekkelijk lijkende kanten hebben?