Stel je persoonlijke vraag #50

Coyote Ugly

• Een van mn favo films :heart:
  • Leuk!
  • Wel prima
  • Nooit gezien
  • Ken ik niet
  • Anders

0 stemmers

Oja ‘stom’ is ook nog een optie, oops!

1 like

Same

2 likes

Sales associate bij Hermès.
Lijk mij heel erg leuk om die tassen te verkopen.

1 like

Lijkt me vooral leuk om ze NIET te verkopen aan mensen.

23 likes

Of een tas die echt lelijk is, maar ze niet mogen weigeren.

6 likes

O I know, daarom heb ik ook een onromantische baan in loondienst waar vrij ook echt vrij is en ik me niet druk hoef te maken over mijn inkomen elke maand. Weegt voor mij niet op tegen het verschil in (on)vrijheid.

2 likes

Vergeten waar het over gaat :grimacing:

1 like

4 likes

Jeugdsentiment. Kijk m nu ook, maar is eigenlijk best slecht. Kan de pret niet drukken :clinking_glasses:

7 likes

Ik moet je teleurstellen, want zo werkt het in het echt niet. :’) maar het is wel leuk werk!

Ik zou wel kinderboekenschrijver willen zijn, of anders bij een uitgever voor kinderboeken willen werken als redacteur.

1 like

Video editor want dat heb ik eigenlijk altijd willen doen, en anders een eigen bedrijfje opzetten waar ik ideeën voor heb maar op dit moment geen tijd voor kan vinden. En anders zou ik ergens voor willen gaan schrijven, want dat heb ik ook in het verleden gedaan en dat vond ik best leuk.

Ja dit is wel waar. Het loont ook wel hoor, maar het is vaak ook gewoon ploerten en wat ik er soms zo moeilijk aan vind is dat je weinig vrij kan zijn. Ik kan soms niet eens in rust en vrede ziek zijn omdat dan niemand mijn taken kan overnemen. Dat lijkt me wel echt heerlijk aan in loondienst werken dat je gewoon een maand vrij kan nemen of af en toe sporadisch eens een dag want die dagen heb je gewoon. Zelfs als je ‘vrij’ bent met een eigen bedrijf ben je vaak niet écht vrij. En als wij dan eens dichtgaan dan voel je je ook wel verantwoordelijk voor al die mensen die dan nu niet meer bij je terecht kunnen en al het geld dat je eventueel misloopt daardoor.

4 likes
Heb jij geen contact (dus ze leven nog wel, voor zover je weet)met 1 van je biologische ouders?
  • Beide geen contact, dat was mijn keuze
  • Beide geen contact, dat was niet mijn keuze
  • Met 1 geen contact, dat was mijn keuze
  • Met 1 geen contact, dat was niet mijn keuze
  • Met beide contact
  • Je bent een optie vergeten!!!

0 stemmers

ben er as we speak mee bezig. en het was iets waar ik al jaren over na heb gedacht maar altijd dacht dat het iets voor de ‘toekomst’ was. ging toch allemaal wat sneller dan gedacht en heb nu morgen een gesprek met m’n potentiële nieuwe werkgever :partying_face:

12 likes

Verloskundige of digitale recherche

2 likes

Ik vind het zo lastig, want ik heb geen contact meer met mijn moeder en in zekere zin was dat mijn keuze. Alleen het voelt niet alsof ik een keuze had, maar ik denk dat veel dat wel zullen hebben.

10 likes

Wat een verdrietige poll

Toen mijn man het contact met zijn ouders verbrak en de rest van zijn familie zonder enig nadenken het contract met hem verbrak want het kon toch niet aan de ouders liggen heb ik van dichtbij gezien hoeveel verdriet dat is, ook als het jouw keus is

Zelfs nu na bijna tien jaar nog zijn er moeilijke momenten

12 likes

Nouja met 1 geen contact want zij is overleden

7 likes

Herkenbaar hoor! Mijn moeder heeft mij ooit “ontdochterd” (Zoals ik dat altijd noem), maar naar aanleiding van dat en alles wat er gebeurd is heb ik vervolgens besloten dat het voor mij ook beter is dat zo te houden en dus ook niet meer er op in te gaan. Dus tja wat is het dan hè :sweat_smile:

3 likes

Nu mentale zorg, maar docent nederlands of in een boekwinkel werken/eigen boekwinkel hebben lijkt me ook tof!

1 like