Stel je persoonlijke vraag #50

Hermes tas is 1000 x duurder dan mn pasjes en telefoon lol

6 likes

Gemiddeld tot bovengemiddeld

6 likes

Hahaha ja sorry ik ben toe aan vakantie :weary::sob:

10 likes

Ja maar wat een gezeik heb je ervan, ik bedoelde niet per se dat ik met een miljoen over straat ga :sweat_smile:

ben jij wel eens op de Zwarte Cross geweest?

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

Doe jij ook ooit dingen waarvan je wéét dat je er spijt van gaat krijgen? Ik had een pluk haar die altijd lelijk viel, dus ik dacht al een maand ‘ik knip m af’. En ik heb me een maand in kunnen houden omdat ik wíst dat dit niet goed zou gaan, maar vandaag heb ik m afgeknipt en het is nu nog lelijker :sweat_smile:

• Ja, ik ben ook zo’n sukkel
  • Nee, ik kan me altijd wel inhouden

0 stemmers

2 likes

Haha ja ik dacht pas dat ik wel ff highlights zelf kon doen, 1 pluk was toen echt heel lelijk geworden met een soort horizontale streep die veel lichter was.

En had ik daar iets van geleerd? Nee, want de volgende dag dacht ik dat ik mijn voorste lagen wel zelf kon bijknippen. Nou, dat kon ik dus niet.

Heeft me €500 en een dag bij de kapper gekost om alles te fixen.

8 likes

Vaak bij dingen dat ik denk ‘hoe moeilijk kan het zijn’ terwijl ik een echte kluns ben dus je zou denken dat je wel eens ergens van leerde ofzo

Wat dingen die ik me zo snel herinner zijn als puber mijn complete haar blonderen met een pakje van de drogist en dan het hele hoofd in de aluminiumfolie, een vlek van mijn net vernieuwde vooruit afvegen met een doekje dat niet schoon bleek dus ik heb nu al jaren een kras in beeld, de magnetron van binnen bekijken en het gek vinden dat er verpakkingsmateriaal aan de binnenkant zit en zo de bescherming weghalen zodat ik een nieuwe magnetron kon halen…

1 like

Pasta Quattro Formaggi bestellen. Kan daar echt intens van genieten, maar ik heb gegarandeerd altijd 2 dagen buikpijn en diarree ervan. En elke keer denk ik weer ‘dit moet ik niet doen want ik krijg hier spijt van’. En toch doen elke keer.

8 likes

Welke Milka is jouw favoriet?

• Confetti
  • Choco Biscuit/Choco swing
  • LU
  • Oreo Sandwich (met die hele oreo’s)
  • Oreo Brownie
  • Alpenmelk Crème
  • Alpenmelk
  • Daim
  • Gebroken hazelnoten
  • Bubbly Alpenmelk
  • Karamel
  • Oreo
  • Koeienvlekken
  • Oreo Wit
  • Witte Chocolade
  • Crème Hazelnoot
  • Melk Cookies
  • Je mist er een
  • Ik hou niet van Milka

0 stemmers

Deze is fantastisch, het is zo’n hele grote. Geef me 2 avonden en de reep is op.

18 likes

Die met aardbei maar die hebben ze bijna nergens meer

9 likes

Triolade

9 likes

Die heb ik laatst gekocht bij de Kruidvat
Was zoeter dan ik me herinnerde haha

3 likes

Ja ik kijk altijd, pas nog bij Normal gevonden maar bij ons in de stad zit die niet. Echt zo lekker hahah

3 likes

Jaa deze is echt heeerlijk!

Bij de Action hebben ze deze met hazelnoten. Ook zo lekker!

5 likes

De eieren

Ben jij bang voor je vader en moeder? :clap:t2:

• Zo ik schrik hiervan
  • ?

0 stemmers

2 likes

IK KNIPPERDE ECHT NIET!!!

17 likes

Jaaa ech wel :rofl:

1 like