Ik heb borderline (gediagnostiseerd) heb er veel last van gehad maar heb het nu sinds een paar jaar goed onder controle. Emotioneel 100% stabiel zal ik nooit worden, maar heb door therapie wel beter met mn emoties leren omgaan. Ik word daardoor ook minder snel tering boos enzo
Oja kut, onderste poll niet meerkeuze gemaakt
Van heel dichtbij B&C (vader) en C (partner)
In iets verdere familie 2x A
Een oom heeft een paranoide persoonlijkheidsstoornis, mijn zusje heeft bpd en een vriendin heeft een vermijdende persoonlijkheidsstoornis.
Ik was op vakantie in een chique stad en ineens was er een vrouw die aan een andere vrouw vroeg of ze haar Hermes tas mocht aanraken en voelen. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou, wordt die tas zo meteen gejat. De eigenaar van de tas zei gewoon ja en stak de tas naar de vrouw uit, maar zij nam het hengsel en al en zwiept zo de tas van de eigenaar af. Ik dus helemaal overtuigd dat dit diefstal was, wilde al filmen voor evt bewijs later. Ineens kreeg de eigenaar de tas terug en werd uitgebreid bedankt voor het laten vasthouden. Maar dit was op een plek waar meerdere mensen met luxe tassen enz rondliepen, misschien waren anderen daarom niet zo achterdochtig. Ik met mijn 300 euro handtas zou hebben geweigerd haha
Het gaat mij meer om wat er in de tas zit eigenlijk, als je alle pasjes enzo moet vervangen, telefoon, sleutels…
Heb jij wel eens een bloedzuiger op je gehad?
- Nee
- Ja maar met mijn toestemming
- Ja maar zonder mijn toestemming
- Ja één keer ging ik op Gran Canaria zwemmen in een meertje met vrienden en toen we er uit kwamen hadden we allemaal tientallen bloedzuigers aan onze benen hangen als een soort horrorfilm en ik voel me weer ziek nu ik dit typ
0 stemmers
Tientallen.
Het leek ons een goed idee, toen we een jaar of 8/10 waren, om voorop een surfplank te gaan zitten en dan je benen in het water van een sloot te doen, je te laten duwen en dat je dan alle waterplanten/gras met je benen eruit trok.
Wisten wij veel dat die sloot vol zat met bloedzuigers.
In de jungle van Sri Lanka, maar ze waren maar klein. We lazen ons in en er stond geschreven dat ze daar waren, maar het leek zo onwaarschijnlijk. Was ook echt een ding toen een van ons de eerste had Ze zaten dan bijv bij de rand van je sok of in je elleboog.
Ja ik heb ze ook uit de knieholtes van vrienden moeten pulken
Wist ook helemaal niet dat die dingen in water (kunnen) leven, dacht ik ben veilig.
Ben jij meer iemand van de artiest of iemand van nummers/singles? Als in: ben je eerder fan van iemand en luister je albums, ga naar concerten van specifieke artiest, hebt merch etc. Of luister je meer playlists, gaat meer naar festivals of helemaal niet en hebt geen merch?
- Ik ben meer van de artiest
- Ik ben meer van de nummers
- Ik ben beiden niet
0 stemmers
Loop op zondagmiddag in de stad en voel dit
Op zulke momenten merk je echt hoe kut de meeste mensen zijn.
Mocht de aarde opensplijten zou ik zonder aarzelen de meeste mensen in het hellevuur gooien
Mocht de aarde opensplijten en je moet mensen in het hellevuur gooien om de wereld te redden…
- Mensen zonder kinderen
- Mensen met kinderen
- Kinderen
- Senioren
- Ik maak geen onderscheid, iedereen erin
- Ik offer mezelf op
0 stemmers
Dan kijk ik naar mensen die ik niet aardig vind, die pleur ik er dan in.
Dat is geen optie. Dus jij gaat er sowieso in.
Ik wil het einde van de wereld met de mensen die toiletpapier gingen hoarden in een pandemie niet meemaken. Laat mij maar achter veel plezier met iedereen die dit overleeft
Sowieso geloof ik dat ik niet veel zin heb in die hele chaos, ik spring wel eerst
Oh dat is ook prima