Op die eerste foto lijkt ze enorm op haar moeder!
De dochter van een goede vriendin is jarig, ze wordt 10 en wil graag geld. Hoeveel geef je?
- 5
- 10
- 15
- 20
0 stemmers
Heb jij wel eens een baan gehad waar je (systematisch) slecht werk leverde?
- Ja, een keer
- Ja, meerdere keren
- Nee
0 stemmers
Zit hier nog een verhaal achter?
Ik moest voor een bijbaan dierenborstels van rubber prijzen met zoân apparaat:
Maar dat lukte me heel vaak niet op de een of andere manier?? Als je ooit een borstel met drie gaten erin hebt gekocht heb ik m waarschijnlijk verpest
Ik werkte als bijbaantje bij een ijssalon/lunchzaakje. Met ijs scheppen maakte ik regelmatig de hoorntjes kapot, ik kon niet fatsoenlijk melk opschuimen en lopen met dienblad ging ook niet fantastisch.
Dus na 3 maanden werd mijn contract niet verlengd. Maar ik vond het zelf ook niet echt mijn ding dus het was wel prima zo.
Bloemen inpakken om ze klaar te maken voor de veiling. Dat moest razendsnel én netjes en dat kon ik echt niet dus na een paar weken gekapt.
Als jij 3 glazen rode wijn ophebt, heb je dan de volgende dag een kater?
Man, ik kan echtniet meer en vroeger goot ik er nog allerlei shotjes etc etc.
- Nee nergens last van
- Een beetje
- Ja enorm
- N.v.t.
0 stemmers
Maar de glazen die we kregen waren ook echt ENORM vol, ik kon dat amper vasthouden aan die steel van het wijnglas.
Haha ja ik voel me echt heel moe ook, maar die wijnglazen waren zo gevuld gisteravond. Dat ik het gevoel heb dat ik 3000 flessen wijn heb gekregen. Ik weet bijna zeker dat bij de laatste het Port was, wat al veel sterker is dan normale wijn. Ik kon alleen nog maar aan slapen denken en proberen te functioneren.
Vroeger geen probleem! Alles door elkaar cocktails, bier, wijn, shotjes, geen probleem.
Werd ook gigantisch slecht begeleid dus vind dat ik het achteraf gezien nog aardig deed
Ja dit inderdaad. Als ik iets niet goed deed, kwam het door gebrek aan begeleiding. Heb een baan gehad waarbij de manager de hele dag verdween om te roken en te bellen. Dan kreeg ik aan het einde van de dag op mijn kop, maar ik kon niks doen zonder uitleg.
Bezit jij een bbq?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja, Waarom?
- Omdat ik graag bbq
- Geen idee heb het gewoon
- Voor mn vrienden die er zelf geen hebben
0 stemmers
Zo nee, waarom?
- Ik hou niet van bbq
- Ik heb er geen ruimte voor
- Ik heb vrienden met bbqs dus waarom zou ik er zelf een nemen die ik ook moet schoonmaken?
0 stemmers
Over het algemeen qua bbq, vind je het schoonmaken de moeite tov het genot van het eten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb nog geen bbq omdat er 1 kopen een drempel is. Wil er wel 1.
Ga dit morgen merken, maar vrees voor het ergste
Ik heb een kleine electrische dus dan valt het schoonmaken wel mee
Vinden jullie de Kardashians nog relevant?
- Ja
- Beetje
- Nee
- Nooit relevant gevonden
0 stemmers
Waarom is het een drempel?
Ik denk dat ze een invloed hebben gehad die nog steeds in de wereld nu te merken is, maar ik denk dat ze wel een beetje passé zijn als in dat ze nu weinig meer beïnvloeden. Maar ik zie dat ook any time weer veranderen.
Ik heb het idee dat de afgelopen 10 jaar elke keer wordt gezegd âdie zijn niet meer relevantâ en toch maakt het nooit verschil.
Zolang mensen over ze blijven praten, vooral mensen die ze haten blijven ze relevant in de popcultuur. In de context van de wereld zijn ze nooit relevant geweest gelukkig.
Mijn ouders hebben hem aan mij gegeven