Je ontwikkelt wel de goede kant op, ik zie kansen
Je had de teleurstelling in mn ouders ogen moeten zien toen ik mân «De economie kan wel wat VVD gebruiken» poster ophing.
Denk dat mensen schamen voor hun politieke keuzes echt goed is, stel je voor dat ik nu nog een VVDer was, was echt kapot gĂȘnant geweest.
Echt wel mijn angst dat ik een kind draag en baar dat 18 jaar later vvd posters mijn huis in brengt. Er zijn grenzen aan mijn liefde. Weinig enger dan die periode dat jongeren experimenteren met hun ideeën en je niet weet of het goed komt.
Even for the record: dit was een Facebook pagina in 2013 genaamd âPietitieâ. De Facebookpagina bestaat nog maar is al heel lang geleden van naam veranderd. Als je pietitie Googlet dan is het de eerste hit. Hier kan je dus als je nog een Facebook account hebt ook zien hoeveel van je Facebook vrienden deze destijds geliked hebben.
Niet om het te verdedigen hoor, maar het algemene sentiment was destijds (>10 jaar geleden) ook echt nog wel heel anders.
Mensen die bij het ontvangen van hun stempas deze meteen verscheuren/weggooien
- Vind ik dom
- Vind ik niet zoveel van
- Anders
0 stemmers
Op Europees niveau wel
Yikes, net gekeken en 27 vrienden/familieleden die hem destijds geliked hebben.
Toen ik die serie keek had ik zoooo veel dromen over Tony
Kan jij een spin schattig vinden?
- Jazeker
- Alleen hele onschuldige gevallen
- Nee
0 stemmers
Ik liet weer eens bijna mn telefoon vallen door het foto topic. Maar dit is wel het soort dat ik kan gedogen van een afstand. Laatst zaten er een hoop van deze op onze tuin lichtjes met zonnepanelen te chillen (want warm, i guess?) en toen dacht ik wel âaww â
mijn favoriet is de mexicaanse krulhaarvogelspin <3 zo cute
Eet jij deze mayo?
- Ja lekker
- Nee meh
- Kennik nie
0 stemmers
Is âlekker etenâ een hobby van jou?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja eigenlijk wel, best veel van mijn tijd en geld gaat naar koken en eten, maar ik noem het niet als mensen vragen wat mn hobbyâs zijn want dat vind ik altijd net zo suf klinken als âleuke dingen doenâ
Bij mij 93?! En het is niet alsof ik duizend vrienden heb maar goed ik kom uit de periferie dus zou niet verbaasd moeten zijn
Echt zoveel geld geef ik daar aan uit elke maand⊠Lekkere inkopen doen, uitgebreid koken, uit eten, koffieâtjes buiten de deur. Bijna mijn nummer 1 hobby haha. Kan ZO genieten van goed en lekker eten.
Ik hou echt van lekker eten, maar ik zou het niet een hobby noemen.
Wat vind jij van haaienfilms a la 47 meters down, the shallows etc. Oh maar hoeven niet alleen haaien te zijn mag ook bv âCrawlâ zijn met een alligator.
- Love it guilty pleasure
- Mwah zit wel een enkele leuke bij
- Allemaal stom
- Ik verafschuw het
0 stemmers
Ik moet daar vooral heel erg voor in de goede stemming zijn, net zoals je af en toe zin hebt in vieslekker eten maar meestal niet
Ik heb vroeger echt te vaak anaconda gekeken.
Als het soms zo slecht is, vind ik het soms wel lachwekkendâŠ