Devos & lemmens
Deze poll is het nieuwe hoevaak was jij je gordijnen.
Het eerste wat ik kon verzinnen in angst dat er weer kwam “ketchup of curry bij je speciaal?”
ps heb de vraagstelling even aangepast
Gelukkig klopt mijn antwoord nog steeds
Ik ben een mayonaisesnob, ik vind enkel zelfgemaakte mayonaise lekker.
Lust het allebij qua smaak, maar mijn kindertong(arfid) houd niet van het gekraak van een ui.
Het heeft niks met curry te maken, maar ik vind de pinda ketchup hiervan zo heerlijk. Heb nu ook zo een 800 ml fles liggen en wil dat echt als infuus gebruiken.
Altijd bang dat ik ooit slachtoffer wordt van een gerechtelijke dwaling en naar bewijs gaan zoeken en dan dit soort polls en unhinged appjes naar vriendinnen aanleveren
Same als mijn onderburen ooit vermoord worden ben ik hoofdverdachte denk ik. De appjes die ik naar mensen stuur incriminerend.
Ik vind dat zo ranzig
Haha ja ik moet echt oppassen met wat ik zeg over de buurman als die scooter ooit echt ontploft komen ze mij van bed lichten
Haha mijn vorige beroep staat er tussen en hoe vervelend ik dat ook vond lijkt het me echt superkut om bij de politie te werken
Ja maar ik was denk ik 15
Mijn delulu is dus dat ik denk dat ik echt een goeie psycholoog zou zijn, zoals dr Rossi in Gooische Vrouwen, gewoon allerlei gezeik aanhoren en dan in mn hoofd iets anders doen en af en toe hmm wat bedoel je daarmee zeggen.
Misschien een cheeky whiskeytje in een theeglas, ik zie opties.
Als jij in een misdaadserie zou spelen, ben je dan liever:
- Boef
- Slachtoffer
- Politie (of iets in die aard)
0 stemmers
Vooral slachtoffer als je continue bijv in een ziekenhuisbed in beeld bent. Nog niet dood maar wel zwaar gewond. Lekker liggen enzo
Edit, oh nog beter. Gewoon een seizoen lang in coma
Het is echt mijn droooom om scream queen te spelen. Liefst in een horror/slasher film maar een misdaadserie zeg ik ook geen nee tegen.
Ik heb nog nooit geacteerd maar dat lijkt me fantastisch.
Hahaha ja ik wilde ook zeggen slachtoffer want dan hoef je niks te doen.