Stel je persoonlijke vraag #50

Ik vind tieners oprecht enge wezens dus ik zou echt never nooit een middelbare school docent kunnen zijn :joy:

5 likes

Ja, echt vreselijk haha. Ik heb er echt heel veel respect voor ook. Een van mijn beste vriendinnen heeft ook heel lang les gegeven op een middelbare school en de verhalen waar zij soms mee aan kwam. Echt woah :joy: ik zou het niet kunnen haha

2 likes

Speaking of het onderwijs topic, weet iemand waar ik die kan vinden of hoe ik daar bij kan. Ik ga binnenkort beginnen met de pre-zij instroom, en ben wel benieuwd wat anderen over werken in het onderwijs te zeggen hebben

5 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/werken-in-het-onderwijs-2/29643/1692

1 like

Ja ik had m zo gevonden maar ik krijg dan
Oeps! Die pagina bestaat niet of is privĆ© dus dacht dat dat misschien wel een andere was die ik niet kon vindenšŸ˜…

1 like

Hij is members only en daar moet je een minimaal aantal berichten voor posten

3 likes

N.a.v. een post van @Kwal moet ik deze poll nog maar een keer doen.

Rituals:

• I love it!
  • Het heeft wel een aantal fijne producten
  • Geen mening/ken ik niet
  • Ewl ga weg met je rituals troep
  • Anders:

0 stemmers

Ik durf het aan 1 tante niet te zeggen want zij geeft mij standaard rituals producten, die ik vervolgens direct weggeef aan m’n moeder of wie het dan ook wil. Het is ook veel te geparfumeerd. Ik weet ook niet precies waarom ik het zo haat.

2 likes

Vind de producten wel fijn, maar ook duur. En na de moonsisters kalenderverkoop was ik er wel klaar mee

2 likes

Mensen zeiken altijd op de Nederlandse cultuur, zoals kringverjaardagen en kaas en worstprikkertjes. Maar Rituals op je verjaardag krijgen is pas echt het kutste aan onze cultuur. Optyfen met je ā€œOosterseā€ douchegel!

24 likes

Die geuren zijn echt veel te intens allemaal inderdaad.

3 likes

En die tante die me dat altijd geeft is niet eens Nederlands moet je nagaan hoe erg het is gesteld :cry: ik ging een aantal jaren geleden met mn vriend en een goede vriend van hem die hier op vakantie was naar de rituals. Hij wilde daar graag iets kopen voor z’n date/of wat het dan ook was. Ik kon me niet inhouden en heb gezegd dat ze daar niet blij van zou worden en hem vervolgens maar naar de bodyshop gestuurd. Ik denk ook dat het komt omdat die winkel an sich al veel te intens is.

3 likes

Haha Rituals is middelmatige luxe den top, maar toch vind ik het allemaal wel fijne producten.

7 likes

Ik vind dus geen enkele geur lekker. De laatste keer kreeg ik iets van zo’n groene lijn. Maar ik vraag me af of mensen zich gewoon voor de gek houden dat het allemaal zo lekker is/ruikt. Maar blijkbaar niet anders zou het niet zo populair zijn.

2 likes

Zou het zelf nooit kopen, maar krijgen zou ik niet erg vinden.

6 likes

Dan geef ik het voortaan weg aan jou haha

Is de bodyshop beter dan?

Dat vond ik het toppunt van fancy toen ik 16 was, en Rituals het toppunt toen ik 24 was.

Weet nog niet wat het voor 30 is, misschien the ordinary.

9 likes

Haha ja dat is ook smaak natuurlijk. Ik vind zeker niet alle geuren lekker, maar er zijn ook mensen die Alien lekker parfum vinden en daar maak je mij dan weer niet blij mee.

2 likes

Ja vind het wel beter als Rituals en ik schaar die 2 wel in dezelfde categorie. Maar sowieso hoef ik geen dure geparfumeerde douchegel of bodylotion, geef mij gewoon Dove en niet die geparfumeerde zooi. Ik geef liever 40 euro uit aan een goede scrub of bodylotion.

Ik weet nog dat een vriendin heel boos werd toen ik 40/50? Euro had besteed aan bodyscrub bij zo’n waxsalon. Nou zij heeft die scrub de hele vakantie gebruikt :joy: (we waren 18)

2 likes

Le Labo, Byredo en Aesop

3 likes

Nee, maar we supporten een failliete winkel :joy:

5 likes