Ik weet niet of ik dit durf te kijken ivm mogelijke cringiness.
Heb jij een:
- Bed met hoofdbord
- Bed zonder hoofdbord
- Boxspring met hoofdbord
- Boxspring zonder hoofdbord
- Anders
0 stemmers
Mijn bed is eigenlijk een daybed (wel met een normaal matras erop), geloof niet dat ik die ooit met een hoofdbord gezien heb
Edit: lol nevermind, ik googlede het en dat bestaat wel gewoon
Ben heel benieuwd hoe je bed eruit ziet, want als ik google op âdaybedâ kom ik echt heel veel verschillende modellen tegen.
Leuk ding
Ja ik ben er ook echt verliefd op! Je ziet ze ook maar heel weinig als twijfelaars dus was heel blij toen ik er een voor weinig tegenkwam Als ik ooit verhuis naar een plek waar wel een tweepersoonsbed in past wil ik wel graag upgraden (130 breed met zn tweeën ben je na 6 jaar wel een keer een beetje zat) maar ik hoop dat ik dan ruimte heb om deze alsnog ergens te laten
Ik wou het eigenlijk wel maar mijn ouders zeiden âdoe normaalâ weet niet uberhaupt niet eens meer welk vak dus blij dat ik er geen tijd aan verspild heb.
Ik heb nooit examen gedaan, ik deed vmbo tl en ben er in het 2e jaar uitgestapt
Ik heb deze week wat van het EK atletiek zitten kijken en ik lag elke keer in een deuk om hem. Hij nam zichzelf ontzettend serieus en dan die baard
Vond het ook heel grappig om te zijn dat hij dan een aanloop wilde nemen voor het hoogspringen maar dat dan weer de 10 km dames langs kwamen en hij weer aan de kant moest. Helemaal zuchten natuurlijk.
En toen? Want dan ben je nog wel tot je 18e leerplichtig
Tot je 16e toch?
Het was 18 in mijn tijd. Dus zoân 10 jaar geleden. Daarvoor was het 16.
Tot 18, tenzij je een âstartkwalificatieâ hebt (mbo/havo/vwo-diploma), dan tot 16
Nee, langer. Als je geen startkwalificatie hebt blijf je na je 18e leerplichtig en moet je minimaal mbo 1 of 2 afronden tenzij de leerplichtambtenaar je vrijstelt.
Edit:
Dat staat hier toch niet?
De kwalificatieplicht duurt tot de dag dat je een startkwalificatie hebt gehaald. Of tot de dag dat je 18 jaar wordt.
Klopt maar vmbo is geen startkwalificatie en zonder diploma blijf je dus leerplichtig na je 18e (en zonder diploma ook).
Edit:
Ik heb er zelf mee te maken gehad omdat ik van mijn opleiding verwijderd werd omdat ik voor de tweede keer het eerste jaar nier haalde. Ben toen vrijgesteld door leerplicht maar moest zeker op gesprek. đ«
Welnee die vervalt gewoon als je 18 bent.
Anders zouden er mensen met 30 nog leerplichtig zijn haha
Nee hoor, die vervalt niet. En RMCâs zien daar ook op toe. Je kan in ieder geval niet zomaar bijstand aanvragen als je geen startkwalificatie hebt.
Edit:
Misschien zien ze er niet altijd even streng op toe als je werkt maar voor dingen als bijstand is het niet zo makkelijk.