Wat vind je van de look van deze Italiaanse hoogspringer Gianmarco Tamberi. Hij heeft een halve baard.
- Speels
- Bijzonder, origineel
- Wtf, why
- Dit moet een enorme aansteller zijn
- Ik hoop dat meer mannen dit gaan dragen
0 stemmers
Wat vind je van de look van deze Italiaanse hoogspringer Gianmarco Tamberi. Hij heeft een halve baard.
0 stemmers
Ik denk dat hij is geïnspireerd door Tandy uit The last man on earth
Dit is toch die kerel die een heel spektakel ervan maakt voor die zn sprongetje doet?
Never forget dat ik stond te janken om een 2,3 voor een economie toets en er naast me iemand jankte om een 6,9
Ik wist niet dat dit kon? Of misschien ben ik het gewoon vergeten, maar ik ken alleen mensen die moesten herkansen om te kunnen slagen, niet om een hoger cijfer te halen.
Vrienden voor het leven delen het goud: ‘Dit gaat verder dan vriendschap’ - Vrienden voor het leven delen het goud: 'Dit gaat verder dan vriendschap'
Wel een beetje een weirdo maar vond dit een aantal jaar geleden wel heel cute
Haha ja ik herkende hem hier ook van!
@lightbox Ik zag net een artikel over hem waar hij werd beschreven als the Italian greatest showman of sports.
Was helemaal vergeten dat je in Nederland die letters wiskunde hebt, heb er ff over gedaan om me te herinneren wat ik ook alweer volgde ook
Was ook helemaal niet zo logisch, a en c was voor maatschappijprofielen en b en d voor natuurprofielen???
@Krabsalade ik vind het niet per se mooi of aantrekkelijk, maar ik waardeer het eigenlijk wel altijd wanneer mannen eens een andere look uitproberen dan de standaard. Vind mannenlooks vaak zo saaai
Het begon met a voor de alfa’s/gamma’s en b voor de bèta’s. Daarna kwamen pas c en d erbij. Weet trouwens niet of het bewust hierom a en b heet.
Denk het wel. En dan was er nog een 1 en 2 in beide varianten. A1 was voor de grootste kneusjes
Ik weet vooral dat Wiskunde C voor de losers was en dat we voor mijn gevoel 2 jaar lang alleen maar rode en witte knikkers uit vazen hebben zitten halen.
Dit moet een enorme aansteller zijn
Maar dat baseerde ik op z’n Italië shirt.
Wij hadden niet eens C en D bestond niet? Maar de mensen die C deden op het vwo hadden pech, want na een paar weken moesten ze maar A gaan doen. Waren maar vijf meiden die C deden.
D bestaat sinds 2007, jij bent toch ook wat jonger?
Euhm… toen was ik een brugpieper
Ik zie net dat dat vwo was, dus dat verklaart een hoop.
Edit: oh nee, d bestond ook op havo. Jeetje mina, heb wiskunde echt geblokt
Ah ja, ik brugje in 2009 maar wel op vwo idd
Er zijn best wel wat scholen die c en d niet aanbieden omdat het roostertechnisch niet rond te krijgen is
oh ik weet dat allemaal niet meer, typte gewoon een random letter. ik dacht dat deze wiskunde juist moeilijk was hahaha
Veranderd dit je beeld over Jan Peter Balkenende?
Zijn Engels
0 stemmers
Zijn humor
0 stemmers
Zo’n fucking nerd, maar oke ik heb als 18-jarige wel op hem gestemd.