Bah dat wordt toch ook heel zompig
Voor over de hutspot!
Ik gebruik het voor soep, rijst en boerenkool
Edit: en die grote loempiaâs van de chinees!
Ik gebruik het voor over soep, (witte) pasta en bamischijf.
Ik heb geen werktelefoon, er komen ook werk gerelateerde apps binnen op mijn privételefoon dus kan niet zonder. Resulteert er wel in dat ik de hele dag een beetje zit te doomscrollen en er af en toe iets qua werk voorbij komt.
Ik doe maggi in mijn gehaktballen en soms in zelfgemaakte tomatensaus. Dat eerste heb ik van mijn moeder haha.
Wow het verbaast me echt hoeveel mensen hier maggi eten, ik dacht dat alleen boomers dat nog deden. Heb het zelf ĂŒberhaupt ook al jaren niet meer gezien
Eet jij met enige regelmaat maggi? (Heb je het bijv. in huis)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Volgens mij heb ik het uberhaupt nog nooit gegeten/gebruikt, het is komt trouwens uit Zwitserland. Heb altijd Nederland gedacht.
Ik heb het wel in huis zag ik, maar ik denk dat mn ouders het er hebben laten staan nadat ze op mijn kat hebben gepast want ik kan me niet voorstellen dat ik dat zelf heb gekocht. Zij gooien het ook door macaroni
Het ultieme signaal van niet lekker kunnen koken is dat die fles op tafel staat bij het avondeten
ff fun fact tussen door, veel inuit (canada/groenland) gebruiken zoo veel aromat op hun lokale eten (narwal, belugahuid etc)
je kan zelfs aromat t shirts in de supermarkt kopen
Luister jij wel eens naar DJ sets? Dus buiten feestjes om
- Ja, via YouTube
- Ja, via SoundCloud
- Ja, ergens anders
- Een enkele keer gedaan
- Nee, nooit
0 stemmers
- Ik heb ja gestemd en ga met enige regelmaat naar feestjes waar djs performen
- Ik heb ja gestemd en ga weinig tot nooit naar feestjes
- Ik heb nee gestemd maar ga wel met enige regelmaat naar feestjes waar djs performen
- Ik heb nee gestemd en ga weinig tot nooit naar feestjes
0 stemmers
Wat een leuk idee!
Ik ging tot een paar jaar geleden heel vaak naar feestjes, maar nu helemaal niet meer. Nu doe ik het met dj sets op al deze platforms haha.
Leuke tip, besteld voor mân man!
Heb jij een 21-diner bijgewoond?
- Ja alleen van mezelf
- Ja van mezelf en ook van iemand anders bijgewoond
- Alleen van iemand anders bijgewoond, zelf had ik dit niet
- Nee
0 stemmers
Als een artiest die je leuk vindt ineens populair wordt (grotere (uitverkochte) zalen, meer fans, duurdere tickets, etc):
- Vind ik dat overwegend niet leuk
- Vind ik dat overwegend leuk
- Boeit me niet
0 stemmers
Ja, hele fijne manier om nieuwe muziek te ontdekken in specifieke niches. Via alternatieve online radio stations.
Ik heb The Weeknd in een minizaaltje in Brussel, denk dat er 200 personen in die zaal konden. Was net na zijn mixtapes, zo leuk om te zien.
Ik heb echt een allergie voor mensen die vinden dat ze meer recht hebben op een kaartje omdat ze artiest X al zooooo lang kennen !!!1!1
Maar dat is iets anders toch?