Stel je persoonlijke vraag #51

OverijsselšŸ˜…

4 likes

Plek waar ik nu (als flexer) werk moet je je telefoon gedurende je dienst achterlaten in je kluisje. Mag niet mee naar binnen. Vind het zó lekker. Als hij in de buurt is ben ik er toch snel mee bezig, maar tijdens werk mis ik het echt niet.

7 likes

Whahaha fuck ik wist dat ik er een vergeten was

Uitgerekend de enige ja-stemmer hahahah

1 like

Het staat hier bij de plaatselijke snackbar ook echt op tafel hahah (Twente)

3 likes

Ik vind dit echt zo fascinerend. Hoezo hebben we een eeuwige friet vs p.atat discussie maar heeft niemand het over Maggi in de snackbar??

7 likes

lijkt me lekker ik ga het een keer proberen

3 likes

Ik ken maggi dus enkel en alleen voor friet, waar gebruiken jullie het dan voor?

3 likes

Niet

(of sommige mensen in de soep schijnbaar?)

23 likes

In de soep is ook lekker!

4 likes

Ja, vind het eigenlijk helemaal niet gek. Net als (malt) vinegar en zout, lijkt me juist heerlijke combi.

Had in Parijs een x in een hippe wijnbar Panisse besteld en ik dacht dat de ober zei dat er Magique mayo bij zat. Vond t zo lekker dat ik hem vroeg wat het Magique maakte, maar hij zei gewoon met een Frans accent Maggi mayo hahaha (dus ook lekkere combi).

24 likes

Ik ken maggi van bij oma en opa thuis voor in de soep

9 likes

Dit lijkt me echt vreselijk. Als ik ff afleiding wil ga ik lekker drie minuten scrollen en ben ik weer good to go. In ruil daarvoor scroll ik ook regelmatig door mijn werkapps als ik vrij ben :handshake:

2 likes

Wij aten het altijd op filet americain op brood, zo lekker.

6 likes

Op een worstenbroodje

3 likes

Wow dat is al zo zout

4 likes

Maggi hot om soep pittiger te maken ivm kinderen, verder gebruik ik het nergens voor.

2 likes

Ik dacht hier pas nog aan! Ik ga zsm maggi halen voor over de friet :heart_eyes::heart_eyes: zooo lekker haha!

2 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu wel heel benieuwd naar raak haha

2 likes

Op mijn werkdagen heb ik een gemiddelde schermtijd van 8 uur en moet ik mijn telefoon al een keer opladen om 15:00 omdat hij leeg is.

M’n werkdagen zijn 14 uur en er is helemaal niets te doen op dit moment. Het is echt je tijd uitzitten.

5 likes