Jaa hier verbaas ik me ook over
@Nysmn Rijks en Tropenmuseum, lekker basic haha
Ik plant me niet voort dus de mensheid zal dan uitsterven en dat is wel het beste voor het milieu
Dit vind ik best heftig tbh. Want dit is nog zoo jong. En het is blijkbaar niet iets subtiels want het valt jou meteen op. Op praten ze er openlijk over? (Ik ga er even vanuit dat je in het onderwijs werkt.)
Fries museum
Jaaaa dat was zo geweldig
Rijksmuseum van Oudheden en Naturalis
Wow was die kindertentoonstelling in het wereldmuseum? Ik ben daar vroeger geweest met mijn moeder en dat had best wel indruk op me gemaakt. Maar ik wist niet meer dat dat in het wereldmuseum was. Ik vond dat zo cool!
Klinkt echt leuk!! Bestaat dus niet meer? Jammer.
Ik weet hoe vaak, maar ik ben vaker in Gemeentemuseum Den Haag, Museon, Naturalis en Rijksmuseum geweest.
Zeker vroeger gingen we bij elke nieuwe tentoonstelling naar Museon en Gemeentemuseum.
Nee bestaat volgens mij al heel lang niet meer.
Het was ook zo cool omdat je het gevoel had dat je in een echt hotel was en dat je stiekem even een kijkje kon nemen in de kamer waar iemand verbleef haha.
Dit is een moeilijke, want op mijn werk en bij mijn familie sowieso niet. Maar met mijn vriend en vrienden heb ik hier geen last van. Bij mijn familie moet ik soms als Busta Rhymes over mijn dag vertellen omdat ik elk moment weer onderbroken kan worden
Beschouwen jullie jezelf als een goede vriendin? Als in dat je altijd voor ze klaar staat, tijd voor ze vrijmaakt, oprecht bent, lief etc.
0 stemmers
Ja het is ook best heftig hoor. In dit geval ging het over een mentorleerling, die vertelde vanuit zichzelf wat ze ging doen.
Ik heb echt vaak het idee dat mijn familie totaal geen interesse heeft in wat ik doe. Ze vragen nooit iets over mijn werk en als ik iets vertel is de reactie iets van “oh oke”. Als ik een foto deel van iets, bijvoorbeeld een hardloopevenement waar ik aan mee heb gedaan, dan krijgt dat een duim en vraagt niemand iets over hoe het ging ofzo?
Inmiddels vertel ik eigenlijk ook nooit meer wat en omdat ik ook niet zo’n assertieve vragensteller ben zit ik er op verjaardagen voor spek en bonen bij. Terwijl ik met vrienden en collega’s dit helemaal niet heb en juist iemand ben die veel is gesprek is.
Beetje sneu wel.
Ja Reispaleis ben ik ook geweest als kind, vond ik echt magisch!
Ik ben zeker vaker dan 10x in het Louvre geweest.
En nog steeds niet alles gezien?
Is dit kind, Sieb, een NSBer?
https://youtube.com/shorts/r6wYdYnA7GA?feature=shared
0 stemmers