Stel je persoonlijke vraag #51

Wat is het meeste keren dat je naar 1 specifiek museum bent geweest? En welke was dat?

• 0/1
  • 2/3
  • 4/5
  • 6-7
  • 8-9
  • 10+

0 stemmers

De Kunsthal in Rotterdam!

13 likes

Ik ben vooral verbaasd dat mensen dit als maaltijd eten, ik schaar het meer in de categorie “4 uur cup-a-soup”.

24 likes

Het openlucht museum in Arnhem.

11 likes

Als kind Nemo

7 likes

Nemo en Nijntje museum :smiling_face_with_tear:

5 likes

Openlucht museum :heart: :heart: kijk er ook intens naar uit om daar voor het eerst met mijn kind heen te gaan, lijkt me zo leuk

6 likes

Officieel geen museum :nerd_face:

Kom er zelf ook graag, vaak leuke exposities.

4 likes

Voorlinden.

8 likes

Omg
:weary:

1 like

Huis Marseille. Altijd hele mooie foto tentoonstellingen, heerlijk rustig in een mooi grachtenpand.

3 likes

waar wil je die apple watch voor gebruiken? Ik heb de goedkoopste maar gebruik mijn apple watch eigenlijk als een soort tracker voor mijn telefoon

2 likes

Vooral om snel berichtjes kunnen checken of muziek te bedienen als ik t in de auto stream etc. Niet voor sporten of slapen.

Centre pompidou

3 likes

Kijk teen torture inc op hbo max. It’ll cure you :joy:

1 like

Naturalis!

5 likes

Mijn AirPods met noice cancelling zijn echt een van m’n beste aankopen ooit. Heb ze vaak ook in zonder muziek/podcast. Echt heerlijk gevoel om na een drukke dag in het ov te zitten en dan alle rumoer om me heen te kunnen blokken.

14 likes

Same! Kan echt niet meer zonder.

3 likes

Ik werk in een museum dus dat is niet helemaal eerlijk haha

10 likes

Had ik ook bij Deen (supermarkt). Ik kwam met een privétas, toen hebben de controleurs nog mij willen verdenken van diefstal omdat ik bij de bloemenbalie werkte (en ook pijnstillers en sigaretten verkocht) en er een doosje anticonceptiepillen in mijn tas had. Die controleurs waren echt te dom om te poepen. Na 3 weken ben ik ook niet meer op komen dagen. Nu bestaat gelukkig die hele kutsupermarkt niet meer.

3 likes