Wat is het meeste keren dat je naar 1 specifiek museum bent geweest? En welke was dat?
- 0/1
- 2/3
- 4/5
- 6-7
- 8-9
- 10+
0 stemmers
Wat is het meeste keren dat je naar 1 specifiek museum bent geweest? En welke was dat?
0 stemmers
De Kunsthal in Rotterdam!
Ik ben vooral verbaasd dat mensen dit als maaltijd eten, ik schaar het meer in de categorie â4 uur cup-a-soupâ.
Het openlucht museum in Arnhem.
Als kind Nemo
Nemo en Nijntje museum
Openlucht museum
kijk er ook intens naar uit om daar voor het eerst met mijn kind heen te gaan, lijkt me zo leuk
Officieel geen museum
Kom er zelf ook graag, vaak leuke exposities.
Voorlinden.
Omg
Huis Marseille. Altijd hele mooie foto tentoonstellingen, heerlijk rustig in een mooi grachtenpand.
waar wil je die apple watch voor gebruiken? Ik heb de goedkoopste maar gebruik mijn apple watch eigenlijk als een soort tracker voor mijn telefoon
Vooral om snel berichtjes kunnen checken of muziek te bedienen als ik t in de auto stream etc. Niet voor sporten of slapen.
Centre pompidou
Kijk teen torture inc op hbo max. Itâll cure you
Naturalis!
Mijn AirPods met noice cancelling zijn echt een van mân beste aankopen ooit. Heb ze vaak ook in zonder muziek/podcast. Echt heerlijk gevoel om na een drukke dag in het ov te zitten en dan alle rumoer om me heen te kunnen blokken.
Same! Kan echt niet meer zonder.
Ik werk in een museum dus dat is niet helemaal eerlijk haha
Had ik ook bij Deen (supermarkt). Ik kwam met een privétas, toen hebben de controleurs nog mij willen verdenken van diefstal omdat ik bij de bloemenbalie werkte (en ook pijnstillers en sigaretten verkocht) en er een doosje anticonceptiepillen in mijn tas had. Die controleurs waren echt te dom om te poepen. Na 3 weken ben ik ook niet meer op komen dagen. Nu bestaat gelukkig die hele kutsupermarkt niet meer.