Als ie al bezig is 10 minuten zou ik er vanuit gaan dat er niemand meer komt dus op een willekeurige plek gaan zitten. Maar ik zou eigenlijk echt nooit een film inlopen die al tien minuten bezig is
Haha ja ik maakte het gister toevallig mee. Film was echt al een tijd bezig en toen kwam er ineens een stel binnen. Zaklampen gingen aan, mensen moesten opstaan
Er waren zo veel plekken vrij, echt irri
DE HEL!!! FUCKING INPAKKEN MET DAT KLOTE PAPIER DAT DAN NIET MOOI VOUWT EN PLAKBAND DAT ZO SCHEURT WAARDOOR JE EEN EEUWIGHEID OP ZOEK BENT NAAR HET BEGIN!
Waarvoor doen we het? ![]()
Zou jij nu in de Seine gaan zwemmen?
- Ja lekker fris!
- Misschien
- Nee
- Nee, zou er wel in willen kakken
0 stemmers
Als die atleten er in gaan durf ik dat ook wel.
Die schijnen wel antibiotica te slikken hahaha
Nee joh daar zitten megaveel haaien in!
Heb je die nieuwe film niet gezien? Sharks in the Seine.
Ik gebruik gewoon cadeautasjes
Als de gever van het cadeau weer het stuk stof meeneemt zou ik gewoon hardop lachen.
Ik heb een keer van mijn schoonmoeder een cadeau gehad ingepakt in een stof. Bij de volgende gelegenheid had ik goed bedoelt haar cadeau daarin ingepakt en teruggeven en dat vond ze zo raar en volgens mij was ze zelfs een beetje beledigd. Ze dacht dat ik het als shawl oid ging gebruiken.
Ik snap dat alle kleine beetjes helpen maar als ik de impact van mijn acties op het milieu naga denk ik echt dat inpakpapier gebruiken op de vijf miljoenste plek neerkomt. Stof vind ik echt heel leuk, maar ik vraag me af of dat duurzamer is dan papier. Tenzij de stoffen oneindig hergebruikt worden is het uiteindelijk toch ook gewoon troep (die moeilijker afbreekbaar of recyclebaar is dan papier)?
Ik vind dat toch echt een stuk minder leuk om te krijgen ![]()
Nog steeds echt leuk en ben gewoon dankbaar, begrijp me niet verkeerd. Maar ergens naar kijken, het langzaam uitpakken en bedenken wat het kan zijn etc⦠ik vind dat toch wel deel van de ervaring!
ik pak de matcha die ik voor je heb gekocht wel lekker kitscherig in
Ja ik denk niet dat nou iedereen er gezellig een bedsprei of tafelkleed van gaat in elkaar flansen. En als je het voor een ander cadeau voor iemand wil gebruiken moet dat ook maar toevallig net passen.
Omg š„¹ i love you
Stel je krijgt een relatie met iemand die al kinderen heeft, maar die persoon heeft een slechte relatie met zijn ex en ziet de kinderen amper, vind je dit:
- Vind ik niks van
- Een negatief teken
- Een positief teken
0 stemmers
Je wordt uitgenodigd op een bruiloft van vrienden/familie, waarop ze geen alcohol schenken. Zou je dit jammer vinden?
- Geen problemen, drink weinig/geen alcohol
- Geen problemen, kan ook leuk zijn zonder alcohol
- Ja dit zou ik wel jammer vinden,maar zou wel heen gaan
- Ja dit zou ik zo jammer vinden dat ik niet heen ga
- Andersā¦
0 stemmers
Lastig te zeggen, kan ook aan die vrouw liggen. Zie het bij mij in de familie ook gebeuren. Mijn neef wordt compleet zwart gemaakt door zn ex vrouw en mag zn kinderen van haar niet meer zien. Vind het zo sneu voor hem en zn kinderen die er ook de dupe van zijn.
Dit is zeker zo, alleen ook dan hoef je het er niet bij te laten zitten.
Als je beide voogdij hebt, kan niet 1 vd 2 zeggen āze mogen niet meer naar de anderā.
Weet je dat zeker of zegt je neef dat?
Idk ik vertrouw de vrouw eigenlijk bijna altijd meer.
Dat laatste is ook wel een hardnekkig vooroordeel (wat zeker ook regelmatig kloppend zal zijn), waardoor het lastiger is voor de vader om het aan te vechten. Wat niet wil zeggen dat het onmogelijk is overigens, absoluut niet zelf.
(En ja ik spreek uit eigen ervaring, als kind van gescheiden ouders waar er een soortgelijke situatie heeft plaats gevonden)