Had ik eerst ook geen zin in, maar van dat geld koop ik dan weer nieuwe kleertjes op Vinted. Scheelt dat alle pakketpunten in de buurt zitten denk ik.
Van mezelf maar het was een 19 diner en het was niet corporaal haha maar ik heb toen wel een diner gehad bij mân moeder thuis met mân nieuwe studievrienden en mn oude vrienden. Vond ik echt heel leuk.
Ik weet niet wat een officieel 21 diner behelst en of ik het dus zo mag noemen.
Jaa lekker nostalgisch al eet ik het liever met curry dan maggi
Je gaat naar de bios, maar als je arriveert zijn de deuren al dicht en is de reclame begonnen. De zaal is 35% gevuld. Ga jij op zoek naar je gereserveerde plekken of ga jij dan op een willekeurige stoel zitten?
- Ik ga op zoek naar mijn gereserveerde stoel
- Ik ga op een random plek zitten
- Als ik mijn stoel niet snel kan vinden zet ik mijn zaklamp aan om alles beter te kunnen zien
0 stemmers
Hahaha ja, categorie vies-lekker eten uit mân jeugd
Oh, mijn moeder deed altijd fussili met hamblokjes en blauwe kaas (liefst castello blue) als ze geen zin had om te koken. Echt heerlijk hoe die blauwe kaas er dan doorheen smolt Krijg er meteen trek van
Zolang de film niet is begonnen is alles fair game. Ik zou zelf mijn zaklamp niet gebruiken, maar zelfs dat zou ik gewoon oké vinden zolang de film niet is begonnen.
Ik vind het zooo irritant als mensen te laat komen maar dan wel per se op hun gereserveerde plek willen zitten en zelfs mensen op laten staan om erlangs te kunnen. Ga gewoon ergens zitten
De film is al zeker 10 minuten bezig. Jij :
- Gaat toch op zoek naar je stoel, ongeacht of mensen moeten gaan staan om jou er langs te laten.
- Gebruikt de zaklamp op je tel om de stoel te vinden
- Zoekt een willekeurige plek op.
- Je zoekt alleen je stoel als het rustig is in het vak waar je zit
0 stemmers
Mijn nichtje over mijn kadootjes met Sinterklaas âooooh deze inpak Piet moet het nog een beetje leren!â.
Als ie al bezig is 10 minuten zou ik er vanuit gaan dat er niemand meer komt dus op een willekeurige plek gaan zitten. Maar ik zou eigenlijk echt nooit een film inlopen die al tien minuten bezig is
Ik kan mij deze situatie ook niet echt voorstellen ik ben altijd veel te vroeg overal
Haha ja ik maakte het gister toevallig mee. Film was echt al een tijd bezig en toen kwam er ineens een stel binnen. Zaklampen gingen aan, mensen moesten opstaan Er waren zo veel plekken vrij, echt irri
DE HEL!!! FUCKING INPAKKEN MET DAT KLOTE PAPIER DAT DAN NIET MOOI VOUWT EN PLAKBAND DAT ZO SCHEURT WAARDOOR JE EEN EEUWIGHEID OP ZOEK BENT NAAR HET BEGIN!
Waarvoor doen we het?
Zou jij nu in de Seine gaan zwemmen?
- Ja lekker fris!
- Misschien
- Nee
- Nee, zou er wel in willen kakken
0 stemmers
Oh dat is echt zeldzaam aso, ga gewoon zitten en laat de andere mensen met rust
Als die atleten er in gaan durf ik dat ook wel.
Die schijnen wel antibiotica te slikken hahaha
Nee joh daar zitten megaveel haaien in!
Heb je die nieuwe film niet gezien? Sharks in the Seine.
Ik gebruik gewoon cadeautasjes
Ik heb gisteren nog iets weggegeven waarbij ik zei âogen dicht en handen opâ, het gaat toch om wat je geeft, niet om het papiertje