Stel je persoonlijke vraag #51

Ja dat zegt hij idd maar ik ken haar ook en geloof hem wel. Hij ziet ze nog af en toe maar de kinderen worden echt door haar en haar ouders beïnvloed en het zijn pubers dus dat maakt het denk ik wel extra lastig.

Wilde alleen maar even zeggen dat het feit dat een vader zn kinderen weinig ziet niet zo zwart-wit is altijd. Tuurlijk zijn er ook genoeg klootzakken die het wel makkelijk vinden maar zo zijn ze niet allemaal.

Las gisteren nog artikel op het AD dat een moeder er ook met haar kind vandoor was gegaan tijdens de rechtszaak. Vind dat toch zo triest. Ze zit waarschijnlijk ergens in het buitenland

3 likes

Ja, er zijn bij mijn situatie zoveel fouten gemaakt met de gedachte ‘je moeder heeft het altijd het beste voor met haar kind’ dat ik dit lastig vind. Maar, dat is enkel mijn persoonlijke ervaring uiteraard. Daar ben ik me van bewust.

Ik hoop gewoon dat welke ouder dan ook voor z’n kinderen vecht en zorgt dat zij niet de dupe worden van de scheiding (of welk conflict tussen ouders/familie/voogden dan ook), met een objectieve beoordeling vanuit de rechter of wie er dan ook bij betrokken is.

Goed dat hier onderzoek naar gedaan is en hopelijk wordt dat verder opgepakt/uitgerold.

5 likes

Ik denk dat dat wel logisch is hoor. Je ziet het in eerste instantie als iets negatiefs, maar als iemand vertelt en je ziet dat diegene echt enorm diens best doet maar het lukt gewoon niet dan is daar vind ik niets negatiefs aan voor die man. Behalve dat het jou natuurlijk ook gaat beïnvloeden en daar moet je net zin in hebben, maar dat is weer een heel ander verhaal

2 likes

Belgische voetbalclub Genk heeft een campagne tegen racisme gelanceerd:

• Goed zeg!
  • Wat is dit
  • Ja sorry ik moet een beetje lachen

0 stemmers

Een Jeroen heeft dit bedacht, kan niet anders.

12 likes

Ja ik begrijp er ook niet meer van na de website bezocht te hebben. De QR code om dingen te melden lijkt me goed, maar deze shirts?!! En waarom staan er ook namen van 3 voetballers bij de foto’s van de shirts? Met namen die ze zijn genoemd, dus Nwoord en Hoer snap ik nog wel, maar ik moest wel een beetje lachen dat een man genaamd Zakaria volgens Genk moslimslet genoemd wordt? :sob::sob:

Ik heb dat woord überhaupt nog nooit gehoord.

1 like

Nee hij gaat er niet echt mee spelen! (Godzijdank)

Ik had zelfs niet gezien dat het nwoord op dat shirt volledig uitgeschreven stond. Wie bedenkt dit?

4 likes

Ga jij vanavond de openingsceremonie van de Olympische Spelen kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Hoe kom je toch elke keer weer aan dit soort nieuws :joy:

5 likes

Het open kanaal X

Anyways, is een cartoonist een cartoonist te noemen als diegene niet zelf tekent maar stockfotos overtekent?

• Ja dan ben je cartoonist
  • Nee dan ben je geen cartoonist

0 stemmers

Voorbeeld:

11 likes

Hahaha omg !!! :rofl:

1 like

Eerlijk zijn!
Ruimen jullie je troep op na het eten bij de mac/andere snackbar?

• Ja, duh
  • Soms
  • Nee, niet mijn probleem

0 stemmers

Anoniem

• Ja, duh
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Yess. Omdat jij er niet voor betaald krijgt en die 15-jarige met een hongerloontje wel

1 like

Mensen die zo zijn vind ik echt teringlijers

88 likes

Eigenlijk doet diegene waarmee ik ben dat altijd. Heel stom maar ik vergeet dat heel vaak.

4 likes

Omg, ik snap dat je referentie materiaal gebruikt als je gaat illustreren… maar dit :sob:

5 likes

:full_moon_with_face::full_moon_with_face:

10 likes

Ik gooi McDo altijd uit het raam, veel sneller

1 like

Had een collega van mij bij de Hema met handdoeken. Zij zat te vouwen en naast haar stond een vrouw de handdoeken open te vouwen en op de grond te gooien.
“Dat is jouw baan” :fu: