Ik ben zeker vaker dan 10x in het Louvre geweest.
En nog steeds niet alles gezien?
Is dit kind, Sieb, een NSBer?
https://youtube.com/shorts/r6wYdYnA7GA?feature=shared
- Jazeker
- Nou NSBer weet ik niet maar hij belt sowieso de wijkagent wanneer je hem niet groet op straat
- Hij kan zo in het burentopic
0 stemmers
In een woonwijk tussen een paar huizen had ik hem nog voordeel van de twijfel gegeven, maar dit is gewoon een normale straat.
Een tijdje geleden zijn er op werk foto’s gemaakt. Deze worden gebruikt voor intranet, en je kon foto’s laten maken voor LinkedIn bijvoorbeeld. Er is ook een groepsfoto gemaakt van de afdeling. Nu heeft een collega deze groepsfoto op haar Instagram geplaatst. Dit vind ik:
- Geen probleem
- Wel een beetje raar, maar ik zou er niks van zeggen
- Raar, en zou er wat van zeggen
- Echt heel leuk
- Anders
0 stemmers
Niet op mijn situatie gebaseerd trouwens. Ik ben niet de foto gegaan haha
Ik vind het niet perse raar, maar ik zou wel willen dat de betreffende collega eerst vraagt of ik (en de rest op de foto) het goed vind als de foto geplaatst wordt. En het dan ook niet doet als iemand dit niet wil.
Wij maken op mijn werk bijzonder veel foto’s en die deelt iedereen ook altijd op alle socials. Na een tijdje ben ik maar mee gaan doen want ik heb geen ruggengraat maar ik vind het wel iets raars haha.
Ik zelf ben er vrij makkelijk in en het zou me 0 boeien, maar zou het eerder raar vinden omdat ik weet dat niet iedereen er zo over denkt en je dus daarom beter toestemming kan vragen.
Bij mij op het werk worden altijd twee foto’s gemaakt. Een voor het intranet en een voor de socials. Als jij geen zin hebt om met je bakkes op iemands insta te komen, dan stap je uit beeld wanneer de social media foto wordt gemaakt.
Alleen de social media foto’s worden later via e-mail rondgestuurd. Zodat je weer wat te posten hebt op facebook
Zou het vooral vervelend vinden omdat ik 9/10 keer als een pad op de foto sta
Aangezien ik mezelf niet herkenbaar op insta zet zou ik dit echt niet leuk vinden.
Je partner doet vrijwel altijd alle boodschappen en het is diens “taak”. Jij hebt weer andere taken. Wat verwacht jij?
- Alles wat je nodig hebt of wilt is altijd in huis
- Ik verwacht dat het meeste/de essentials er wel is/zijn maar het kan voorkomen dat er iets niet is
- Ik vind het prima als er veel last minute wordt gehaald en er regelmatig dingen op zijn
0 stemmers
Gewoon samen een notitie delen en daarin alles zetten wat je graag in huis wil hebben. Wij delen de AH app, ik doe 9/10 keer boodschappen en als mijn vriend is wil hebben dat zet hij het daarin op het lijstje.
Als je iets opmaakt op het lijstje zetten. Dus samen verantwoordelijk voor voorraadbeheer.
Mijn verwachtingen stroken helaas niet met de werkelijkheid 🫠
Haha bij lange na niet alles gezien. Ben je er wel eens geweest?
Welke ben jij?
- De pindakaas is bijna op, ik koop alvast een nieuwe
- De pindakaas is op, ik ga nu een nieuwe kopen
- Bij mij raken dingen niet op, ik heb altijd wel een voorraad
- Bij mij raken producten op en dan duurt het ook nog even voor ik het opnieuw koop
0 stemmers
Verschilt echt per product. Broodbeleg voor kids -pindakaas in dit geval- zorg ik dat op voorraad is, zit er inmiddels ingesleten. Maar kan ook dat ik 3x naar de supermarkt ga en nog steeds geen pleepapier heb meegenomen