Stel je persoonlijke vraag #51

Deze vraag is voor mensen die jarig zijn rond de tijd dat Sinterklaas in t land is: trakteerden jullie vroeger ook altijd op kruidnotenuitdeelzakjes??
Ik heb volgens mij echt nooit wat anders getrakteerd hahaha

Bolletje-Kruidnoten-kleine-zakjes

• Ja
  • Nee
  • Nvt niet jarig rond die tijd maar wil toch stemmen
  • Nvt niet jarig rond die tijd maar ik had wel klasgenootjes die dit trakteerden

0 stemmers

Stel, jouw partner is in de kroeg en wordt versierd. Welke van deze matig overtuigende afwijzingen zou je dan het liefst hebben dat hij/zij gebruikt?

• I could have another drink but I probably should not
  • I’ve got somebody at home and if I stay I might not leave alone
  • You look good, I will not lie, but if you ask me I have to say no

0 stemmers

4 likes

Nooooo! Maar weet idd dat het Louvre groot is hahaha. Lijkt me wel leuk om een keer heen te gaan, maar waar moet je beginnen? :scream:

1 like

Ik ben in februari jarig & mijn moeder heeft ooit in december alvast ingeslagen voor traktatie. Echt een van de leukste traktaties 🫶🏻

7 likes

Ligt aan het product, maar soms denk ik dat het op is en neem ik een nieuw pak mee, of meerdere als het in de bonus is ofzo en bij thuiskomst blijken we het nog te hebben.
Groetjes van mijn 10 pakken spaghetti

12 likes

Haha ja ook dit idd

1 like

Ik zat hier laatst over na te denken
Stel in een situatie ben jij (vrouw) het oneens met een man en achteraf hoe je dat deze man jou stelselmatig omschrijft als"een bazige vrouw" ondanks dat later blijkt dat jij feitelijk gelijk hebt. Kan je dan nog iets doen aan damage control of bevestig je daarmee alleen het beeld van bazige vrouw?

• Nee alles wat je hiermee doet bevestigt het beeld van bazige vrouw
  • Ja wel, op deze manier

0 stemmers

Voor mijn gevoel kan je je als vrouw helemaal niet weren tegen zoiets. En dat geldt voor meer omschrijvingen bijv boze vrouw, emotionele vrouw etc etc

8 likes

Bonus aanbieding koper :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
Als er een goede aanbieding is voor calve dan koop ik er 6, ookal zijn er nog 2. Maar is er dan geen aanbieding en de pot bijna leeg dan wacht ik tot her laatste moment (wie weet volgende week wel in de aanbieding!!! :joy:).

6 likes

Gewoon het gesprek aangaan met deze incel eh man. Dat wil zeggen, als je je energie daarin wilt steken. Ik zou waarschijnlijk m’n middelvinger opsteken elke keer dat ik ‘m zie of hem ook een bijnaam geven die veel grappiger is dan “de bazige vrouw”.

3 likes

Haha jaa is gewoon op zn (waarschijnlijk) kleine piemeltje getrapt.

1 like

Deel jij weleens slokjes drinken met je partner of heb je dit in het verleden gedaan? Zegmaar dat de één een slok neemt en het in de mond van de ander laat lopen?

• Ja
  • Gewoon nee
  • Nee smerig
  • Nvt

0 stemmers

4 likes

Ik deel ook geen bestek en rietjes en glazen

1 like

Waarom zou je dat doen? Als je van elkaars drinken wil proeven, kan je toch gewoon een slok uit het glas nemen? Tenzij het de laatste slok was natuurlijk, maar dan nog. En dan krijg je zo’n vieze lauwe slok in je mond. Ik snap er niks van.

21 likes

O nee het is koel nog hoor! Ik ben knetter verliefd en we doen dit voor de grap. Een vriendin zei dat ze dat ook deed, dus ik vroeg me af of dit een ding is

Haha ik ben ergens wel verbaasd dat iedereen het smerig vind, tongen lijkt me eigenlijk toch wel smeriger? Goed, liefde maakt mij misschien blind

5 likes

Maar meer in een kink setting, niet op het terras.

8 likes

Ja tuurlijk doe je andere dingen die mogelijk nog smeriger zijn maar ik vind dit gewoon héél raar en infantiel om te doen en dus op die manier smerig

50 likes

Jij bent toch ook 19 ofzo?

4 likes

Leuk als je 12 bent

8 likes

M’n ex wilde dit doen toen we begin 20 waren, ik bleek er alleen niet zo handig in te zijn waardoor de rode wijn all over zat. Is idd iets wat je doet als je jong en verliefd bent denk ik. Ik zie het nut er niet per se van in, maar ben ook verbaasd dat dit vies wordt gevonden, je doet met je partner toch veel wat viezer zou moeten zijn dan dit

1 like

Haha jeetje wat een zuurte, ik ben een dertiger die gewoon van het leven geniet. :+1:t3: Alsof alles nuttig hoeft te zijn ook.

32 likes