Stel je persoonlijke vraag #51

Groepen met kinderen zijn altijd al veel te luid geweest. Dat vond ik toen ik zelf kind was al en dat vind ik nog steeds. Eentje is over het algemeen ok (mits een beetje normaal opgevoed en geen schreeuwtantrums midden in de supermarkt), twee tot vier kan soms goed gaan, maar meer dan dat is automatisch eigenlijk altijd gewoon tyfusherrie.

Ook qua door volwassenen heenpraten en al die andere dingen, dat is niet meer of minder dan vroeger voor mijn gevoel (gewoon nog steeds veel :laughing:)

1 like

Het enige wat me opvalt qua meer ruimte innemen zijn die baby/kindertablets met geluid aan :sweat_smile:

3 likes

Wie nemen er te weinig ruimte in?

Meerkeuze

Heb alleen man/vrouw want anders wordt het te specifiek allemaal

• Niemand
  • Kinderen
  • Tieners
  • Vrouwen van boven de 25
  • Vrouwen van boven de 50
  • Vrouwen van boven de 75
  • Mannen van boven de 25
  • Mannen van boven de 50
  • Mannen van boven de 75

0 stemmers

3 likes

Ja ik vind dat oude vrouwen zo langzaam uit het zicht verdwijnen terwijl zij echt dragers zijn man.

6 likes
  • ja 100% wellicht zelfs causatie
  • nee

0 stemmers

is er een correlatie tussen (vaak) bananenbrood maken en saai zijn

2 likes

Als ik naar mezelf kijk; mijn ouders waren van mening dat kinderen onderdanig moeten zijn en alleen mogen praten als een volwassene dat zegt. Ik heb wel het idee dat ouders van tegenwoordig dit minder hebben.

3 likes

Zeker als je courgette bananenbrood maakt

3 likes

Jezus ik las dit als “wie nemen er te veel ruimte in” dus ik had vol overtuiging alle mannen-opties aangevinkt, vond de uitslag al zo raar

8 likes

Tering wat een losers

5 likes

Ik gebruik jou even

Hoeveel mails heb je als je zes weken (aangekondigd) op vakantie bent? Als je werk geen mail bevat niet stemmen

• 0-10
  • 10-20
  • 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50-100
  • 100-200
  • 200+

0 stemmers

3 likes

Je kan toch gewoon een poll maken zonder iemand te citeren. Waarom gebeurt dat de laatste twee polls?

1 like

Gewoon voor de context

1 like

Bij die van jou snap ik dat nog, maar die erboven niet

Niks, gewoon benieuwd

Eet smakelijk

6 likes

Onmisbaar vind ik mezelf niet echt. Maar we hebben wel personeelstekort, dus als ik op vakantie ga dan hebben mijn collega’s daar direct last van.

1 like

Ik denk in mn eigen box tussen 50-100, maar ik werk vooral uit algemene mailboxen en wil niet weten hoeveel taken er dan voor me klaar staan als ik er 6 weken niet geweest ben. Prios worden uiteraard over genomen.

Niemand is onmisbaar en als iemand denkt dat het wel zo is; als jij morgen onder een bus loopt, blijft de toko gewoon draaien hoor en staat overmorgen de vacature online voor je vervanger.

5 likes

Alle koopverslaafden op een rijtje :laughing:

29 likes

Ik had het tot een jaar of 8/9 niet, daarna gekregen door trauma. Ben toen ook eerder opgehaald bij ponykamp en logeren bij familie. Is in de puberteit wel weer beter geworden en ben gewoon meegegaan op kamp etc.

Ik ben nu nog niet graag van huis, na twee weken op vakantie vind ik het wel weer welletjes.

1 like

Nee had dit nooit tot ik een kind kreeg en nu heb ik altijd zieke heimwee de eerste nacht dat ik alleen weg ben verder van huis dan een korte treinreis.

Moeder zijn is echt een scam

3 likes

Rijden er veel FF’ers motor?

• Nee, maar wil ik wel.
  • Nee, maar wil ik ook niet
  • Ja, maar vind het niks.
  • Ja, geweldig!

0 stemmers

1 like