Ik ga er even vanuit dat olijfboom onder palmboom of vergelijkbaar valt hahaha
(Hij zit niet in een grafsteen bak, maar in een gezellige rode pot)
O nee, dat heb ik niet. Stem dan maar aangepast.
Ben echt blind.
Wij hebben wel veel tegels/klinkers in de tuin maar ook weer heel veel beplanting en bomen, dus misschien geldt het officieel als tegeltuin maar niet zoals op jouw plaatje. En ertussen groeit ook lekker veel onkruid haha.
De plantenbakken zijn echt mijn grootste ergenis van mijn tuin net als de overkapping, kan niet wachten tot we dit weg gaan slopen en een mooiere tuin gaan inrichten. Maarja kwam bij het huis en de tuin was geen prio om meteen aan te pakken.
Ja niet zo klagen op een poll maakster!,
Oke ik doe het godsamme man zo moeilijk is het niet( dit is geen flex maar heb het altijd nog op ee mobiel gedaan)
Uiteraard ben je al gezegend tegenwoordig als je al een tuin hebt.
Ben je tevreden over hoe je het hebt ingericht/vormgegeven?
- Ja
- Mwah heeft nog wel wat aanpassingen nodig
- N.v.t.
0 stemmers
Ik ben echt verbaasd door deze uitslag, ik vind Sprite en 7up echt anders smaken!
7up is zoeter dan Sprite, toch.
Welke zoek je? Ik heb er nog eentje liggen die je wel mag hebben, heeeeel misschien toevallig dezelfde
Ja precies!
In mijn vorige woning stond een palmboom en een bananenplant in de tuin. Die bananenplant heeft mijn hond uitgegraven
maar die palmboom was omringd door tegels
Stond ook eerst een jacuzzi in de tuin zonder overkapping waardoor iedereen je zag zitten (was een rijwoning) dus echt vreselijk ![]()
Wat is er mis met een overkapping dan?
Lijkt me wel leuk achterin de tuin.
Wat lief! Ik heb 'm inmiddels gevonden, welke heb jij?
Mijn tuin is echt een groene oase, zo heerlijk! Niet groot, maar het voelt echt als mijn paradijsje.
Ik vind dat niemand onmisbaar is maar ik ben directeur dus er zijn wel echt veel dingen waar letterlijk niemand anders in kan.
Aviator, goudkleurig montuur!
Ah die lijkt teveel op de twee die ik al heb anders had ik misschien nog wel interesse gehad. Superlief aanbod wel, dankje!
Dat hoop ik niet voor je. Dan maak je je organisatie namelijk vrij kwetsbaar als jij in sommige dingen de enige ben die erin kan.
Wat dan als jij met vakantie bent, ziekt bent of bijvoorbeeld zwangerschapsverlof hebt?
Mijn tuin is net een luchtplaats van een gevangenis met alleen maar tegels en betonnen schutting dus een grijs hok. Heb er nu wat plantenbakken in staan want atm geen geld voor een nieuwe tuin, maar dat staat voor volgend jaar op de planning en ik wil vooral groennnnnn.