Echt niks aan. Hoog kitsch gehalte.
Ja ik heb ook het idee dat ik net zo lang bezig zou zijn met opfrissen met een washandje als met douchen. Als ik alleen even mân lijf was (dus geen haren wassen, scheren etc) dan kan ik letterlijk binnen 2 min de douche weer uit zijn. Afdrogen nog 1 min dus 3 min in totaal? Opfrissen met een washandje is toch ook minimaal 1 min dus dan bespaar ik er misschien 2?
Zit jij in jouw voortuin om te kijken naar iedereen die voorbijloopt en eventueel een klein praatje te maken? Als deze situatie niet van toepassing is kun je hypothetisch stemmen.
- Ja doe ik of zou ik doen
- Nee doe ik niet of zou ik niet doen
0 stemmers
Volgens de assistent bij de dermatoloog zou iedereen maximaal 2 Ă 3 keer per week moeten douchen . Dat zou iig voor de huid het beste zijn. Ik quote: âwe douchen allemaal veel te vaak, te lang en te warmâ.
Neeeeee ik vind dat zo vreselijk van âopenbaarâ zitten, laat mij mijn boek lezen in mijn eigen achtertuin (voor zou ik al nooit gaan zitten haha). Helaas zitten wij nogal te koop waardoor mensen altijd kijken wat je aan het doen bent dus we laten nu de suffe gemeenteheg groeien
Voorheen 1x per twee weken, maar tegenwoordig is het met mijn huisstofmijtallergie onmogelijk om beddengoed er langer dan 1 week op te hebben liggen. En eerlijk gezegd is elke week een schoon bed echt heerlijk
Mensen die zichzelf niet wekelijks het gevoel van in een schoon bed springen gunnen: love yourself
Wat het beste is voor je huid is niet het beste voor de mensen naast je in de trein, je collegaâs, anderen die jouw lijf moeten ruiken.
Hehe, ja, eens, ik maakte een gelijkaardige opmerking. Ze zei toen dat het prima was (ânatuurlijk!â) om elke dag oksels bijv te wassen, maar dat dat voor armen, benen etc. echt niet nodig is en ook qua geur niet nodig zou hoeven zijn.
Even voor de nuance; ik verdenk mijn dochter ervan af en toe mijn scheermesje te jatten. Verder heeft iedereen gewoon netjes zijn eigen handdoek
Ben je door het forum schoner of hygiënischer geworden?
- Ja doe nu wel wat dingen die ik voorheen niet of weinig deed
- Nee ik was al schoon en heb niks aangepast
- Nee het forum leert dit juist van mij
0 stemmers
Welke van deze onderwerpen vind je het interessants om te lezen?
- Hoe vaak iedereen doucht
- Hoe vaak iedereen zân bed verschoont
- Hoe vaak iedereen zân gordijnen wast
- Hoe iedereen zân kont afveegt
0 stemmers
Mijn man vraagt waarom ik zo hard moet lachen
Mooie poll
Mocht je zelf op kamp/uit logeren van je ouders?
- Ja
- Nee
- NVT
0 stemmers
Hoe oud was je toen je voor eerst logeren ging?
- Jonger dan 4
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11 jaar
- 12 jaar of ouder
- nvt
0 stemmers
En op kamp?
- Jonger dan 4
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- 11 jaar
- 12 jaar of ouder
- nvt
0 stemmers
Mijn ouders deden ons allemaal tegelijk in dezelfde week op een ander kamp zodat zij ook een weekje vakantie hadden van hun kinderen
Chocolade in de koelkast bewaren
- Ja altijd
- Alleen op hele warme dagen
- Nee
- Doen mensen dit???
0 stemmers
2 grasparkieten. Ze vlogen ook meestal los in de woonkamer. Waren heel tam
Helaas het verhaal was minder fraai dan dat.
als kind 3x een konijn gehad, later een valkparkiet! die is inmiddels 18 en echt een oud baasje. maar als hij mij ziet fluit hij nog steeds onze deuntjes
Ik was 10 en ging een week op concertreis zonder mijn ouders naar een land dat destijds nog buiten de EU lag. Vonden ze helemaal prima.