Stel je persoonlijke vraag #51

Op sterkte dus de glazen kosten helaas flink wat

2 likes

Allemaal merkzonnebrillen in een outlet gekocht en dan naar de opticien voor glazen. Ik betaal niet meer dan 100 euro voor een bril

4 likes

Heb wel eens een hele dure gekregen maar niet zelf betaald dus dat vind ik niet echt meetellen. Ik ben ook absoluut geen dure zonnebril waard want ik laat ze liggen bij iemand, ga er op zitten, verlies ze etc.
Denk max 50 dat ik er ooit zelf voor heb uitgegeven.

Hoeveel zonnebrillen heb je?

Ik heb echt zoveel troep zonnebrillen pff

• Geen
  • 1 -5
  • 6 - 10
  • 11 - 15
  • Meer dan 15

0 stemmers

Ik heb er 1. Maar ik vind dat eigenlijk te weinig want ik ben hem steeds kwijt.

3 likes

Ik koop minstens 1 (merk)zonnebril per jaar, meestal wel 2. Heb inmiddels best een mooie verzameling opgebouwd, die nog steeds elk jaar groeit :grin: De meeste wel van Vestiaire Collective, en degene die ik nieuw koop nooit voor de volle prijs.

2 likes

Ik heb 1 superfijne Ray-ban echt al jaaaaaaren, is al drie miljard keer van m’n hoofd gevallen maar functioneert nog prima maar die ben ik dus sinds een paar dagen kwijt. Ben echt helemaal verdrietig als die echt kwijt blijft.

Heb verder alleen nog eentje van een tientje een keer gekregen maar die is veel minder mooi en fijn.

Edit: hij valt niet van m’n hoofd als ik 'm gewoon op heb maar als ik 'm naar boven schuif in mijn haar glijdt hij er altijd heel snel uit.

2 likes

Maar de meeste zijn op sterkte 🥹

2 likes

Als hij echt kwijt is, Ray-Ban vind je heel veel in goede staat op Vestiaire en Vinted (iig Duitse Vinted, maar zal in NL vast niet anders zijn) voor een fractie van de prijs, gewoon op rayban + modelnaam zoeken. Ik heb er ook een paar (de Erika is mijn fave), zijn inderdaad fijn!

4 likes

Dat is precies mijn probleem met zonnebrillen, komt ook omdat ik te chaotisch ben.

Maar een zonnebril laat je doorgaans niet de hele tijd op tenzij je elton john bent. Dus dan leg ik hem ergens neer, of ik prop hem in mn tas, of zet hem ff op mn hoofd etc, en dat ding moet eigenlijk bij mij net als ik als kind had een koortje hebben . :joy: vind het ook echt erg dat ik zonnebrillen ben verloren die aan mij gegeven werden als cadeau. Krijg er gewoon een steek van in mn hart omdat ik dat zo zielig vind voor die mensen dat ik dat dan kwijtraak godsamme.

6 likes

Eentje, en ik draag ‘m eigenlijk nooit. Heb dat ding helemaal meegenomen op vakantie naar Boedapest en gewoon niet gedragen, terwijl het echt zonnig was

3 likes

Oh maar dat is wel fijn toch? Dan hebben je ogen iig geen last van de zon. Ik draag geen bril of lenzen, met mn ogen is alles prima voor zover ik weet. Maar ik krijg snel last van mn ogen in de zon. Trekt ook echt naar mn hoofd, zegmaar oogpijn. Dus eigenlijk heb ik een goede zonnebril nodig maarja, die verlies ik dus. Sjezus zo kansloos haha

2 likes

Klopt! Heel soms vind ik de zon wel fel maar vind ik het teveel moeite om mijn bril af te zetten en de zonnebril op te doen, maar dat komt niet vaak voor. Over het algemeen heb ik 'm gewoon niet nodig. Vervelend dat jij daar wel last van hebt!

4 likes

Ik draag juist altijd zonnebrillen en ben mijn gewone bril kwijt :clown_face:

1 like

Ja het heette fotofobie zei mn neuroloog destijds. Maar ik denk dat dat in mijn geval wel meevalt. Het gaat alleen pijn doen aan je ogen en zo kan dan weer hoofdpijn en migraine veroorzaken etc.

@Blablabla mijn vriend en ik dragen allebei haarelastiekjes. Maar we hebben zegmaar wel een andere haar structuur en overal ligt van alles en nogwat qua haar elastiekjes. Oh echt vreselijk whaaa. Maar dat is idd een goede tip wel
Dan heb je er idd maar 1, of 1 bril, je weet dat, en daar moet je het mee doen. Wel een uitdaging haha

2 likes

Heb jij veel haarelastiekjes in huis?

• Ja en ik heb ze gelukkig wel altijd op voorraad
  • Ja en ik heb ze nooit op voorraad
  • Ja maar die liggen vooral op plekken in huis waar het niet per se hoort
  • Ik gebruik geen elastiekjes voor mn haren_heb er geen

0 stemmers

Bij mij liggen ze vaak ook onder de bank?! Dus wij vroegen ons af waarom. Maar ik trek vaak een knot uit als ik op de bank lig en dan slinger in dat elastiekje blijkbaar ergens naartoe

Ja en ik ben ze alsnog altijd allemaal kwijt.

8 likes

It’s a curse

3 likes

@Salinger hahahaha dat is idd zo’n domme poll optie van mij. Excuses.

3 likes

Ik heb multivocaal nodig :tired_face: en dat is duur. En ik ben daar heel salty over want ik ben nog niet eens 30.