Ik ging mega vaak uit logeren (al mocht ik echt niet bij elk gezin, vooral vaak bij mijn tantes) en hoop dat dat voor een toekomstig kind ook kan. Heb echt een goede band met mijn neven mede daardoor en het lijkt mij heel fijn om als ouder ook regelmatig je handen leeg te hebben.
Ik had niet veel familie in de buurt maar heb zulke goede herinneringen aan slaapfeestjes sinds ik een jaar of 8 was! Pannenkoeken bakken en Grease kijken en dan te laat opblijven. Is toch superleuk en als er heimwee is heb je zo naar huis gebeld zodat je ouders je kunnen ophalen. Hoort er allemaal bij maar ik heb wel het idee dat ouders van jonge kinderen nu wat terughoudender zijn.
Ik zie nu net voor het eerst iets van kamp koningsbrugge en ik word zo plaatsvervangend woest dat die kutmannen die de leiders zijn dan TIJDENS de oefeningen allemaal van die kutvragen gaan stellen en door blijven lullen
Jij:
- Zou het ondergaan
- Zou opgeven
- Zou op een gegeven moment barsten en zeggen hou jij je kkbek eens
- Zou antwoorden en meedoen
0 stemmers
Ik zou niet eens gaan
Nee obvi haha ik zou niet mee mogen doen
Maar ik kan zo slecht tegen zulke mannen
Iets met geschikt of ongeschikt.
En ik zou ook heel ongemakkelijk worden van Ray en Dai haha
Zijn dat die twee kale mannen?
Ik haat ze allebei
Ja. Vind ze veel leuker dan die kerels van hunted met hun opgefokte standjes.
Nee ik ben gewoon nog net zo vies
Ja same! Weet nog wel dat we een keer met alle kleinkinderen bij mijn oma sliepen op luchtbedjes in de woonkamer toen onze ouders uit waren. Mocht iedereen iets lekkers uitzoeken in de supermarkt, gingen we stoelendans en dat soort dingen doen en film kijken. Was echt een beetje onze minibubbel.
Nee maar veel van mijn buren wel en ik pas daardoor soms mijn route aan omdat ik gewoon geen zin heb in die vreselijke mensen
Mijn ouders gingen zonder mij op wintersport toen ik drie maanden oud was
Geloof jij de uitslag van deze poll
- Nee leugenaars
- Ja hoor
0 stemmers
zo en jij bij opa en oma?
Bij mân oom en tante
Mân moeder begrijpt er zelf achteraf ook niets van hoor
Zou jij nu 14 willen zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Aanleiding: ik keek die docuserie Liefjes op npo en ik voelde ineens weer helemaal hoe het was om 14 te zijn. Ik ben 10 keer liever 30 dan 14 is mijn conclusie. Heb gewoon te doen met die meiden. Zo tering onzeker en zelfbewust over alles. En dan op de camping met je ouders een beetje zitten voor de tent of aan het zwembad met het gevoel dat iedereen een mening over je heeft en dat je nog niet weet dat iedereen alleen maar met zichzelf bezig is en echt niet met jou. Zo herkenbaar haha
Hell no. 17/18 ofzo wel, maar <16 no way
Heb niet gestemd want ik mis een gewone nee ben even vies gebleven
Bedoel je voor lichamen, was of huizen?
Relatie, spreek uit
- Ruh laatsie
- Ree laatsie
0 stemmers
kan echt niet begrijpen waarom sommigen reeelatie zeggen meine GĂŒte