Stel je persoonlijke vraag #51

Ja niet zo klagen op een poll maakster!,

1 like

Oke ik doe het godsamme man zo moeilijk is het niet( dit is geen flex maar heb het altijd nog op ee mobiel gedaan)

Uiteraard ben je al gezegend tegenwoordig als je al een tuin hebt.
Ben je tevreden over hoe je het hebt ingericht/vormgegeven?

• Ja
  • Mwah heeft nog wel wat aanpassingen nodig
  • N.v.t.

0 stemmers

1 like

Ik ben echt verbaasd door deze uitslag, ik vind Sprite en 7up echt anders smaken!

7 likes

7up is zoeter dan Sprite, toch.

4 likes

Welke zoek je? Ik heb er nog eentje liggen die je wel mag hebben, heeeeel misschien toevallig dezelfde

2 likes

Ja precies!

1 like

In mijn vorige woning stond een palmboom en een bananenplant in de tuin. Die bananenplant heeft mijn hond uitgegraven :sweat_smile: maar die palmboom was omringd door tegels :cry: Stond ook eerst een jacuzzi in de tuin zonder overkapping waardoor iedereen je zag zitten (was een rijwoning) dus echt vreselijk :grinning:

1 like

Wat is er mis met een overkapping dan?
Lijkt me wel leuk achterin de tuin.

5 likes

Wat lief! Ik heb 'm inmiddels gevonden, welke heb jij?

2 likes

Mijn tuin is echt een groene oase, zo heerlijk! Niet groot, maar het voelt echt als mijn paradijsje.

13 likes

Ik vind dat niemand onmisbaar is maar ik ben directeur dus er zijn wel echt veel dingen waar letterlijk niemand anders in kan.

Aviator, goudkleurig montuur!

2 likes

Geen idee ik vind het allebei rommel

2 likes

Ah die lijkt teveel op de twee die ik al heb anders had ik misschien nog wel interesse gehad. Superlief aanbod wel, dankje!

1 like

Dat hoop ik niet voor je. Dan maak je je organisatie namelijk vrij kwetsbaar als jij in sommige dingen de enige ben die erin kan.

9 likes

Wat dan als jij met vakantie bent, ziekt bent of bijvoorbeeld zwangerschapsverlof hebt?

Mijn tuin is net een luchtplaats van een gevangenis met alleen maar tegels en betonnen schutting dus een grijs hok. Heb er nu wat plantenbakken in staan want atm geen geld voor een nieuwe tuin, maar dat staat voor volgend jaar op de planning en ik wil vooral groennnnnn.

Nou dat weet ik nog niet. Heb je een voorstel? @jahoor

Wat is een plantenbak die op een grafsteen lijkt? Iedereen lijkt te snappen wat je bedoelt maar ik ben echt blanco haha.

Zoiets ofzo?

“Strak”

(Lelijk)

6 likes