Stel je persoonlijke vraag #51

Ik haat verven (en heb er gewoon geen zin in) dus heb laatst een schilder mn hele benedenverdieping laten doen

10/10 recommend

10 likes

Waar?
Laat me met rust. Ben blij dat mijn benen eindelijk kunnen ademen.

14 likes

ja hallo kan ik ze weer uit de zak van max gaan vissen dus? en mn te korte millenial sokjes, wanneer keren die weer terug

10 likes

ajb niet

6 likes

Totaal off topic maar ik wilde even zeggen dat je altijd zo’n fijne, beeldende schrijfstijl hebt in je posts. Zowel in het baktopic, als hier zie ik dat terugkomen. Het leest heel lekker weg.

7 likes

Wat lief, dank je wel. 🩷

1 like

Mogen ze aub verdwijnen bij mannen, dat ziet er echt niet uit.

30 likes

Bijna nooit en woon in een dorp maar dat komt omdat ik hier pas een paar maanden woon en niet zo’n sociaal persoon ben. :joy:
Heb wel al vaak gehad dat iemand ineens zei “oh ben jij de vriendin van X?” of “ben jij familie van X?” en ik dacht Uh ja maar wie ben jij in hemelsnaam.

Bij mannen is het net of ze de broek van hun zusje aan hebben

4 likes

Ja dit hebben we ook gedaan voor de benedenverdieping idd. Oneh ook boven trouwens, was ook echt wel nodig. Maar gewoon met een standaard witte kleur. Dan krijg je de basis ook veel mooier vind ik.

Heb jij muren waar behang op zit in huis?

• Ja meerdere
  • Ja 1
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja glasvlies door het hele huis :sweat_smile:… maar geen patroontje haha

3 likes

nou kom ze dus steeds meer op tiktok tegen bij dit soort types

https://vm.tiktok.com/ZGeKeWNKc/

dus aansluitend op y2k en de low waist jeans

qua heel saai zijn ze helaas nooit uit geweest!!

1 like

Ja want de vorige bewoners hadden het behangen. Maar ik heb vooral veel muren waar geen behang op zit maar ook geen verf of stuc :joy:.

1 like

Heb jij een kleed in de woonkamer?

• Nee vind ik niet mooi
  • Nee vanwege dieren / allergie / oid
  • Ja heb ik

0 stemmers

Heb jij een vliegenmepper

• Ja een normale
  • Ja een elektrische
  • Ja allebei
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Op elke verdieping meerdere vliegenmeppers. Kutbeesten

3 likes

Wil jij eigenlijk een muur in je huis verven/behangen maar doe je het niet?

• Ja, omdat je geen keuze kan maken in welke kleur/welk patroon
  • Ja, omdat je bang bent dat je spijt krijgt
  • Ja, omdat je te lui bent
  • Niks van dit alles

0 stemmers

Witte muren zijn echt het mooist :smiling_face_with_three_hearts: ik heb veel wandkleden van m’n :sparkles: reizen en die komen zo prachtig uit daarop

2 likes

Dit behang ligt al jaren in huis en staat voor volgende week voor de 72628e keer op de planning maar ik denk dat het er over 5 jaar nog ligt :slightly_smiling_face: het is een piepkleine muur dus geen idee waarom ik het niet gewoon doe

33 likes

Vraag iemand om te komen helpen! Dan heb je een afspraak en ga je het sowieso doen :blush:

7 likes

DOE HET! Super leuke print!

3 likes