Ja als iemand hier nog een tip voor heeft, zeer welkom
Mijn tip is eerst een laag goedkope witte muurverf voor je een kleur gaat doen, zodat de gaatjes wat opgevuld zijn. En anders sowieso 2 lagen kleur.
Er zijn speciale rollers voor spachtelputz, daarmee vind ik het wel prima verven
hoe noem jij dit
- speen(tje)
- fiep(je)
- tut(je)
- iets anders
0 stemmers
Tuut met dubbel U
Speentje of fiepie; hangt er vanaf tegen wie ik praat (volwassene of mijn nichtje van 1,5 )
Pip!
- Palm-o-lieve
- Palm-olive
- Anders
0 stemmers
Ik kijk regelmatig nog die slechte kwaliteitfilmpjes van NERD live @ Pinkpop 2004 inclusief legendarische Y2K-kleding.
Palm oh laiv
Gebruik jij weleens de term ‘het is je gegund’ of een variatie hierop, als je blij bent voor iemand?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dat ook heel superieur complex overkomen, alsof ik bepaal wat iemand wel/niet gegund is
Toen ik nog in een middelgrote stad in Nederland woonde echt altijd en ik vond het zo fucking irritant, was echt meer een dorp dan stad geworden na al die jaren dat ik er woonde. Vind het nu zo heerlijk om rustig boodschappen te kunnen doen zonder vijf bekenden tegen te komen
ik woonde hiervoor in een mini bergdorpje en daar had ik soms echt geen zin om boodschappen te doen want dan wist ik gewoon dat ik mensen tegen ging komen en dan ook echt in je mandje kijken en zeggen oh lekker, eet je pasta vandaag? fucking irritant echt. nu in het centrum van een middelgrote stad kom ik onderweg naar de supermarkt wel vaak mensen tegen, maar niet meer dat controlerende van eerst. echt een verademing
Pal moo lief. Besef me nu pas wat er eigenlijk staat.
Als je vriend met kennissen heeft afgesproken dat ze om 13.00 komen, verwacht jij dan dat ze mee lunchen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zeg ‘ik gun je’, niet het is je gegund. Maar love het concept van gunnen en misgunnen. Bestaat dat in het Engels eigenlijk ook of is dat iets calvinistisch Nederlands?
Want om 13 uur hebben wij de lunch al op. Maar ik zou wel even vragen naar de planning, dan kunnen ze gerust nog wat krijgen
- Chardonnay
- Sauvignon blanc
- Pinot grigio
- Verdejo
- Riesling
- Gruner veltliner
0 stemmers
zijn skinny jeans bezig met hun terugkeer (naar fashionstatus)
- ja
- nee
- nooit uit geweest x
0 stemmers
sorry iedereen maar ik zie ze momenteel helemaal terugkomen