Kookwas is op mijn machine 95 graden dus die gebruik ik
Aantekeningen (die je dus vooraf hebt gemaakt) meenemen naar een sollicitatiegesprek:
- Kan wel
- Kan niet
- Doe ik wel
- Doe ik niet
0 stemmers
Aantekeningen maken tijdens het sollicitatiegesprek
- Kan wel
- Kan niet
- Doe ik wel
- Doe ik niet
0 stemmers
Waarom zou het niet kunnen?
Het lijkt me juist goed om te laten zien dat je je goed hebt voorbereid? Kan me niet voorstellen dat iemand dat als negatief ziet
Nee ik zou niet actief willen zijn, madame ook niet de juiste benaming misschien. Ik zou een club voor alleen mannen willen. Beetje chiquer. Sigaren en whiskey verkopen. Waar dan ook (zelfstandig) sekswerkers werken.
Een huilbaby gaat als het goed is over, die levensliederen gaan ze decennialang draaien
Waarom zou je je buren liever heel veel ruzie horen hebben? Ik wil ook niet mensen horen seksen maar dan zijn ze tenminste blijer dan wanneer ze continu ruzie hebben.
Ik zou niet mijn hele voorstelpresentatie voorlezen, maar schrijf wel wat vragen op. En noteer wel wat zij als belangrijke punten noemen en eventueel dingen over een vervolgprocedure. Staat ook wel actief en belangstellend denk/hoop ik. En belangrijker: ik ben zo zenuwachtig tijdens zoân gesprek dat ik anders alles direct weer vergeet.
Levensliederen zijn âgewoonâ irritant, babygekrijs gaat door merg en been. En een baby heeft ook geen boodschap aan of het overdag of nacht is. Dan toch echt liever de hele dag levenslied, ga ik wel op kantoor werken.
Blij dekt de lading niet eens, haha. Ik leef helemaal op joh, ik heb zo een hekel aan de zomer en vind de herfst echt fantastisch.
Op korte termijn eens, maar ik zou toch liever weten dat de overlast overgaat op termijn. Die levensliederen worden natuurlijk niet alleen tijdens kantooruren gedraaid.
Kan ook te maken hebben met het feit dat ik meer tolerantie heb voor een baby die niet voor niets zo hard huilt, dan voor volwassenen die willens en wetens overlast veroorzaken.
Vooral omdat die benauwde hitte zo vreselijk is. Regennnn
Herfst is prima met die koele lucht en een zonnetje erbij. Regen hebben we wel genoeg gehad
En tevens een spuitje botox kunt halen als je er bent? Of is dit een aparte kliniek met @Krabsalade naast het bordeel?
We hebben âhelaasâ recent besloten om enkel besnijdenissen aan te gaan bieden, bleek lucratiever. Sluit ook beter aan bij de herenclub.
Nee joh, deze maand bijna niet
Weet niet waar jij woont, maar hier heeft het afgelopen weken wel geregend
- 1 dag
- 2 dagen
- Weekend(en)
- Een halve week
- Een week
- 2 weken
- 3 weken
- Een maand
- Langer dan een maand
0 stemmers
Toen mijn vorige buurman een nieuwe vriendin kreeg heb ik ruim een half jaar amper kunnen slapen als zij op bezoek was. Nachtenlang was ze aan het krijsen tijdens de seks. Af en toe wat geluid is prima, maar dit was zo extreem. Ben blij dat we daarna gingen verhuizen. Dus geef mij dan maar ruzie.
Wist jij dat het overgrote deel van de modellen helemaal geen glamourous leven leidt maar in crappy vieze appartmentjes slaapt met meerdere modellen in stapelbedden per slaapkamer. En dat ze alles zelf moeten betalen: reizen, vervoer, âŹ1000 huur voor stapelbed in het crappy appartement etc. En dat modellen ook vaak eindigen met een schuld daardoor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nav de docuserie Modellenmythe van de NPO. Ik deelde dit met een vriendin, maar die vond het heel raar dat ik dit niet wist en dat ik nog zoân puberaal positief idee heb bij het modellenbestaan