Als ik geluk heb, meerdere keren per dag.
Weet je nog welke vragen? Of heb je dat verdrongen?
Heb jij eens een boete gekregen omdat je geen werkende fietsbel had?
- Ja
- Nee
- Ja en ik kreeg nog andere boetes erbij op
0 stemmers
Ik had er nooit over nagedacht dat je hier een boete voor kan krijgen maar opzich wel logisch. Voor wie benieuwd is hier alle andere mogelijke boetes als fietser.
Maar dit meen je toch niet serieus? Na mn laatste ernstige val ben ik overal bang voor.
Voel jij wel eens angst als je de trap af moet gaan in je eigen huis?
- Nee
- Ja
- Ja regelmatig
- Ik weet het niet
0 stemmers
Alleen als ik me kwetsbaar voel (zwangerschap en handen vol, nichtje in mijn armen etc.)
Sinds mijn ziekte ben ik soms opeens het gevoel in een been kwijt en dan lig ik op de grond
Het is me nog nooit op de trap gebeurd maar het gaat wel door mijn hoofd, als dat maar goed gaat
In het donker; bang voor horrorfiguren of een inbreker
Kan het zijn dat de stroom eraf is geweest? Mijn thermostaat springt dan naar 21
Soms ben ik me er opeens heel bewust van dat ik op een trap loop, en dan weet ik niet meer hoe het moet Alsof ik dan het ritme kwijt ben en niet meer snap dat je benen om en om bewegen.
Dat zal het inderdaad zijn geweest, we hadden aan het begin van de week een stroomstoring. Vond het al zo gek dat hij ineens veranderd was.
Nee joh voel me echt nog 18 en ik doe maar wat in het leven. Hoe voel je je als echte volwassene dan
Ik voelde me op mijn 21e echt mega volwassen. Plottwist: dat was ik dus echt alles behalve.
Voel me nu ik de 30 nader en mijn zaakjes echt beter op orde heb pas echt volwassen.
34, een eigen bedrijf, getrouwd, koophuis, tweede kind op komst en ik denk soms nog steeds dat ik een tiener ben.
Er werd me laatst uitgelegd dat mijn AOV duurder is geworden o.a. doordat ik ouder ben geworden en het risico op bepaalde ziektes dus toeneemt en toen dacht ik echt: “ouder geworden!? Ik ben pas- oh…”
Geen 20 meer.
Het grappige is dat ik vroeger iemand van mijn leeftijd en positie wel als volwassen zag en dat nu pas denk bij mensen die weer ouder zijn. Maar volgens mij verschuift dat gewoon mee tot je op je 80e denkt ‘nee, zij van de overkant is 93 die is pas écht volwassen’.
Echt totaal niet volwassen gevoel. Ik denk nog als ik nu een kind zou mogen krijgen: huh nee veeel te vroeg, ben zelf nog een half kind (ben bijna 31)
Ik vroeg m’n oma ooit eens wanneer ze zich nou echt een vrouw ging voelen ipv een meisje. Nooit, zei ze. Ze was 83 toen haha
Sinds ik mijn kat heb wel, ze moet en zal als eerste beneden zijn. Ze snijdt me gerust af
Ik voel me de afgelopen weken wel veel vaker echt volwassen dan voorheen. Sinds ik een veel verantwoordelijkere baan heb. Ben benieuwd of dat ook went en dan het gevoel van jong en onbezonnen zijn weer de overhand neemt.
Ik heb ook best veel mensen om me heen die niet de situatie hebben die ik heb (getrouwd, koophuis, kind, eindverantwoordelijkheden op werk) wat misschien ook wel invloed erop heeft.
Tegelijk ben ik vandaag gewoon dronken geworden op een werkborrel en heb ik na een overleg geappt of ik het goed deed dus ja das ook niet echt volwassen.
Zeker wel! Ik ben slechter ter been plus zie geen diepte. Dus ik knal en val vaak.
Gewoon in de loop der jaren. Maar ligt ook heel erg aan de mensen om mij heen. Zit nu voor werk een aantal weken samen met een groep die allemaal jonger zijn, daardoor voel ik me nu heel erg oud en volwassen. Bij m’n vorige werk was ik de jongste en had ik dat dus niet.