Die snap ik dan denk ik nog wel beter dan expresso. Ik die x is voor mij meer random uit het niks dan een d bij advocado. Al ga ik binnenkort eens testen hoe de mensen die expresso zeggen avocado uitspreken ![]()
Ik ken dat alleen als kledingmerk
en xenox
Wilde ik nog noemen. Zie het logo ook voor me terwijl ik nog nooit iets van dat merk in mijn bezit heb gehad of in die winkel ben geweesf.
en een queer website van vroeger? kan ik me vaag herinneren
Mijn schoonmoeder, maar die zegt dus ook Xenox (xenos) en vast ook Teksel.
Mān vader doet dit maar die spreekt ook al zān sāen uit als Z in een soort rare overcompensatie dus die zegt wel meer gekke dingen haha
Oh ja die ook inderdaad!
Nee, wel een witte man van middelbare leeftijd ![]()
ExpresZo was dat, maar dat was een soort woordgrap/dubbele betekenis. Vind ik anders.
Ben jij goed in kaartjes schrijven? Voor een verjaardag, of geboorte kind bijvoorbeeld?
- Ja, hier ben ik (redelijk goed in)
- Nee, hier ben ik niet zo goed in
- nvt
0 stemmers
ik kom nooit verder dan de standaard zinnetjesā¦
Hospiteren:
- Nooit gedaan
- Gedaan, was leuk!
- Gedaan, was niet zo leuk
0 stemmers
Gedaan, was afgrijselijk maar misschien lag dat ook aan het huis waarin een stelletje woonde ![]()
Love it nog steeds dat de moeder van een vriendin het altijd had over Veraās mode i.p.v. vero moda. Nu noem ik het ook zo.
- Veraās mode
- Vero moda
0 stemmers
Oh echt, hij lijkt kleiner dan ik dacht. ik heb de foto ff aangepast
Hahahaha dit klinkt echt als zoān boetiek met net de verkeerde kleuren, materialen en uitvoeringen die je in elke stad wel hebt
o en vergeet alle onesize kleding niet
Hang jij je truien?
- Ja allemaal
- Nee ik vouw ze allemaal
- 50/50, meest kwetsbare vouw ik andere hang ik
0 stemmers
Wat vind jij een acceptabele cost per wear van een item dat je 1 jaar hebt?
- < 1 euro
- < 5 euro
- < 10 euro
- < 15 euro
- < 30 euro
- < 50 euro
- Vind het allemaal goed, ook al kost iets ā¬300 en draag ik het 2 keer
0 stemmers
Wat is voor jou een normaal/acceptabel bedrag wat een garderobe (alle kleding, inclusief schoenen en tassen) waard is?
- < 1000
- 1000-2500
- 2,5- 5k
- 5-10 k
- 10- 15k
- 15-20 k
- Meer dan 20k
0 stemmers
Hoe weet je het antwoord hierop?
Ik koop iets met in gedachten dat ik het nu aan kan/leuk vind en het redelijk tijdloos is. Dan bedenk ik niet hoeveel kosten dat per keer dragen zal zijn. Na 1 jaar weet ik het helemaal niet. Als het goed is deaag ik het langer dan 1 jaar?
Mijn afweging is meer een prijs per item met het idee er heel lang mee te doen (en prijs hangt dan af van soort stof, prijs/kwaliteit, en voor mij goed te combineren)
Bedoel je hiermee dat je het na 1 jaar weg doet? Want ik vind eigenlijk niks acceptabel wat ik maar een jaar draag en doe vaak vrij lang met mān kleding (en kom daardoor snel op een cost per wear van minder dan een euro uit haha)
Ik heb nu een app gedownload waarin je dat kan bijhouden. Heb wel een grove schatting gemaakt van hoe vaak ik iets al gedragen heb, maar ik weet bv nog wel of ik iets eerder richting de 5 keer of eerder 30 of eerder 100 keer gedragen heb zeg maar. Niet precies natuurlijk.
@Chuckie nee bedoel zeker niet dat je hem na 1 jaar weg doet. Maar dat je het kledingstuk 1 jaar hebt, hij kostte bv ā¬100 en je hebt hem maar 4 keer gedragen dus na 1 jaar is de cost per wear ā¬25, vind je dat acceptabel voor hoeveel geld je er aan uit hebt gegeven?
Want eerlijk als je iets 1 jaar in je kast hebt liggen en je draagt het vrijwel nooit, hoe groot is de kans dat je dat nog wel gaat doen?