Stel je persoonlijke vraag #51

Geld naar een eigen stichting? Tuurlijk…

1 like

Die crush had ik ook zeker :star_struck: zij hebben ook gewoon een kind als t goed is

Echt wat zien mensen er in haha het leek me bij Ajax al altijd de allersaaiste man op aarde, echt interviews met hem: :sleeping: :sleeping: :sleeping:.

5 likes

Waarom moet ik dit 5x opnieuw lezen om te snappen wat hier staat :sweat_smile:

Misschien ben ik gewoon moe :sleeping::v:t3:

4 likes

Nou jij begon zelf over irritante monden, dat heeft ie.

Los van dat dat pak echt zo extreem lelijk is omg, Harvey uit Suits zou een aanklacht indienen. Wat intens lelijk. Lijkt wel een soort amish achtig pak, wat ze daar dragen op een bruiloft gemaakt met een naaimachine uit 1560 oid. Jeetje

3 likes

Voor degene die zijn getrouwd, was je tevreden over wat je partner droeg?

• Ja helemaal
  • Ja wel oke
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik was erbij toen hij alles kocht, dus ja, helemaal tevreden :smile:

4 likes

Fijn!

Hij droeg op mijn verzoek een jacquet, ik hou van traditioneel. :smiley: Zou dat nu weer doen trouwens.

5 likes

Mijn ex had destijds een mooi pak aan. Maar het deed niet met me wat andere mannen in pak met me konden doen haha. Nu weet ik wel waarom dat zo was, maar destijds was ik verward haha.

5 likes

Ik kom er steeds meer achter dat ik altijd val op onbereikbare en onbeschikbare mannen. In de zin van: ze zijn dan bezet. Het is niet dat ik actief achter ze aan ga en avances maak, maar dan ga ik ze meer idealiseren in mijn hoofd en maak ik mezelf wijs dat ze de liefdes van mijn leven zijn. Waarschijnlijk doe ik dit zodat ik in ‘het echte leven’ niet op zoek hoef te gaan, maar op deze manier ontzeg ik me natuurlijk wel de kans op een echte relatie waar wel plezier uit is te halen.
Herkent iemand dit, en hebben jullie tips om hier van af te komen?

1 like

Jaa komt 'ie weer, lekker vroeg n.a.v. een ander topic: heb je de verwarming na de zomer al aangehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Perongeluk. Vanmorgen kwam ik beneden en toen stond de vloerverwarming aan terwijl ik zeker weet dat ik hem in de zomer op 14 graden had gezet voor de zekerheid. Hoe het kon dat hij nu ineens op 21 graden stond weet ik niet. Het was wel lekker. Maar toch nog een beetje overdreven vind ik, het is nog prima te doen met iets warmere kleren.

Ik heb de airco op de verwarming stand aangezet. Is het even wat aangenamer.

2 likes

Dus eigenlijk ook gewoon nee, haha

1 like

Interview jij jezelf wel eens hardop in een bedacht accent?

• Ja
  • Ja en nee
  • Nee en ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik dacht eerst dat dit een sketch was van haha kijk wat achterlijk zo doe ik soms in mijn hoofd maar het bleef maar doorgaan en toen was het het einde? Ik heb dit overigens wel gedaan toen ik 15 was maar richting volwassenheid heb ik dat afgeleerd

2 likes

Ja onder de douche toen ik die leeftijd had ja haha

2 likes

Val jij vaak?

• Ja heel vaak
  • Ja regelmatig
  • Heel af en toe
  • Zelden
  • Nee, nooit

0 stemmers

1 like

Als tiener fantaseerde ik weleens dat ik in ‘de wereld draait door’ over al mijn toekomstige levensprestaties zat te praten, uiteraard speelde ik ook de rol van Matthijs van Nieuwkerk die mij allerlei geïntrigeerde vragen stelde :joy:

9 likes