Ik heb alleen alle zw/k topics op negeer, maar zie hier allemaal topics genoemd worden die me echt niks zeggen. Die registreer ik niet eens als ik door de lijst ga blijkbaar? Ik klik gewoon op alles wat een blauw bolletje heeft
Op welke dag ben jij geboren?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
0 stemmers
Weten mensen dit?
Edit: ik heb gevoelsmatig op zondag gestemd, dat past het beste denk ik.
Mijn vader zegt altijd dat wij allemaal op een donderdag zijn geboren. Dat vindt hij een leuk feitje.
En je kunt het terugzoeken natuurlijk
Google is je vriend haha.
Is dit een verbetering? Pmu staat voor permanente make-up. Het is dus een soort tattoo.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Moet toch nog vervagen? Dit is nu vers
Ja true
Maar vroeg me af of mensen dat van zichzelf weten? Mijne is een dinsdag en nu ik nadenk wist ik dat want ik wist ‘mijn’ Ghanese naam.
Ja en zelfs de tijd
Ik weet het omdat mijn moeder in de krant heeft gestaan omdat allebei haar kinderen op een zondag zijn geboren en zijzelf ook. Blijkbaar was dat 26 jaar geleden reden om in de krant te komen.
Ik ben op Prinsjesdag geboren dus is makkelijk onthouden
Je geboortedatum is inderdaad lastiger te onthouden dan
Het is vooral een bewerkte foto, dus het echte resultaat is niet te zien.
Sinds ik deze post las heb ik al een paar dagen af en toe een binnenpretje als ik denk aan ‘Rustig Piet!’
Ik vind dit nooit een verbetering sorry
dan ben jij op maandag geboren zeker
Ik vraag me af wat het effect op langere termijn is, kan toch nooit mooi blijven?
Ja geen idee, vind t altijd onnatuurlijk en te rood ofzo, persoonlijk vind ik t niet mooi.
Vraag me ook af hoe t staat als je lichte lipstick wil dragen ofzo
Geboren op vrijdag de 13e haha, vrij makkelijk te onthouden