Is me nooit opgevallen. Wel dat je Walmart dik hier in Europa zelden tot nooit tegenkomt.
Als ik aan een dikke Nederlandse man denk, dan zie ik zoān ouwe man met een mega bolle buik voor me die 2 meter uitsteekt en als ik aan een dikke Amerikaanse man denk, dan zie ik een man met vetrollen voor me zoals Cartman. Oh en boobies erbij!
Ha ik had gisteren een interessante ādiscussieā. Ik erger me regelmatig aan vuurkorven die buurtgenoten aansteken omdat mijn huis dan stinkt. Ik heb wel eens vaker vrienden gehoord dat ze dat ook vinden stinken (of een houtkachel, bijv.). En toen waren er gisteren 2 vrienden die heeeelemaal verbaasd waren want die vonden dat superlekker. Ook om in hun eigen huis te ruiken. Dus nu ben ik eigenlijk wel benieuwd Wat vind jij? Ik denk dat dit een beetje een 50/50 dingetje wordt maar ben wel heel benieuwd!
- (Andermans) vuurkorf stinkt
- Nee man lekker fikkie meer!!
0 stemmers
Ik vind vuur (vuurkorven, open haard, bbq) wel lekker ruiken maar desondanks vind ik het irritant als ik in de zomer niet in de tuin kan zitten omdat ik anders weggerookt word. En het binnen kunnen ruiken vind ik enorm vervelend
Ja dat is ook nog wel een optie idd! Ik probeerde uit te leggen dat ik het vooral vervelend vond om in huis te ruiken, maar dat snapten ze ook niet. Nog net wel dat ik het niet fijn vond als ik net de was had opgehangen
Het is ook super ongezond! Last van houtstook: nergens wordt zoveel geklaagd als bij ons
En ik las dat ze in Utrecht volgend jaar vuurkorven gaan verbieden!
Open haarden en vuurkorven en barbecues, mits op enige afstand: lekker en gezellig ruikt het, in mijn neus.
Buren van vroeger deden hele bankstellen enzo in de vuurkorf, nou daar helpt geen dicht raam tegen, echt wat goor
Ruikt lekker, maar liever niet in mān huis (of vooral niet in mān slaapkamer)
Als ik erover nadenk zijn er echt veel vrienden van mijn ouders overleden afgelopen paar jaar. Echt erg eigenlijk als ik dat optel, ik had het alleen nog maar als losse overlijdens gezien.
Wat is veel?
Mijn ouders kennen veel mensen, en maken snel een praatje (vooral mijn vader) maar dat zijn meer kenissen. Al weet ik niet hoe ze dat zelf zien.
Denk dat mijn vader een stuk of 4/5 heeft en mijn moeder 1 a 2.
Ja de optie dat zichtbaar is wie stemt zou echt standaard aan moeten staan
Ze hebben er echt ziek veel en er komen er steeds meer bij door allemaal vrijwilligerswerk etc waar ze dan precies gelijkgestemde medebejaarden vinden die natuurlijk ook tering veel tijd hebben en bij de eetclub willen/ in Friesland gaan zeilen/ weet ik veel wat ze allemaal doen.
Dus mocht je nu vriendloos zijn, na je 65e heb je opnieuw kans.
Aangezien Emily in Paris zich nu rond kerst afspeelt ( ), vind jij het ook zo irritant als het seizoen van een serie niet overeenkomt met het seizoen waarin je zelf zit?
- Ja heel irritant
- Alleen irritant bij nieuwe series (dus een serie die in de zomer uitkomt, maar zich wel afspeelt rond kerst)
- Nee boeit mij niks
0 stemmers
En geniet je extra als series wel overeen komen met het seizoen waarin je zit?
- Ja love kerstseries in de winter en herfstseries in de herfst
- Nee boeiend
0 stemmers
Mijn moeder heeft veel vrienden maar het wordt gestaag minder. de afgelopen twee jaar zijn er twee overleden (allebei in de 50)
Edit: mijn stiefvader heeft ook veel vrienden (jaarclub, maatschap etc) maar die is 75+ dus hij heeft ook elke maand een uitvaart
Ja mijn ouders hebben nooit keihard gewerkt, maar toch vind ik het lief dat al die oudjes zo genieten haha.
Mijn ouders sporten heel veel en ontmoeten daar allemaal mensen, waar ze dan gelijk mee gaan eten, met de camper mee op pad gaan etc.
Ik heb daarintegen amper vrienden, maar ik heb irl ook niet echt gespreksstof ofzo dus vind het wel prima.
Ik vond dit zon hartverwarmend artikel, echt zo liefdevol!
Mijn ouders zijn met pensioen en zeggen daardoor alle tijd te hebben, maar in werkelijkheid hebben ze bijna elke dag wel dingen gepland staan met vrienden. Echt insane, ik zag ze vaker toen ze nog werkten
Wat is een bonk
- Een dik kind
- Een geluid
- Een stoot op je kop
- Een grote knikker
- Zoān man als Storm/Peet
0 stemmers