Nee! Maar leuk, hoe vond je dat? Staat ook nog wel op mijn lijstje
Wat heb je nog meer gedaan:
- Boogschieten
- Bijlwerpen
- Katapulten
0 stemmers
Nee! Maar leuk, hoe vond je dat? Staat ook nog wel op mijn lijstje
Wat heb je nog meer gedaan:
0 stemmers
Dat dacht ik al haha! Ik vond het heel moeilijk maar ik kan dan ook totaal niet mikken, het was wel heel erg leuk
Boogschieten en speerwerpen was bij ons onderdeel van de gymles op de middelbare school
Ben ik ook heel benieuwd naar!
De reden van mijn poll was namelijk dat ik heel veel mensen haatreacties zie krijgen op social media als ze naar Starbucks en McDonaldâs gaan. Maar dat zijn natuurlijk best makkelijke bedrijven om te boycotten want je gaat er niet dagelijks heen. Dus ik ben best benieuwd hoe âverâ mensen gaan met boycotten.
Ik ging dus een lijstje maken met dingen die ik zou âmoetenâ boycotten op basis van zoân lijst op internet en kwam hierop:
Ps dit komt allemaal van 1 lijst. Misschien dat ik het net verkeerd heb omschreven omdat ik het verkeerd vertaald heb of niet goed begrepen. Of misschien zit er al achterhaalde dingen tussen, maar ik heb geen uitgebreide research gedaan (nog).
Zowel kleiduif als op een schietbaan.
Bij ons ook! En we hebben ook een keer circusweek gehad gingen we touwlopen en fietsen op mini fietsjes hahaha
Wat vond je leuker?
MorrocanOil, Starbucks, overgestapt van ING naar ASN en probeer alleen maar duurzame kleding te kopen.
Maar ben hier ook niet consistent in. Er zijn genoeg merken die ik wel gebruik en ik eigenlijk dan ook zou moeten boycotten, maar waar ik me niet genoeg in heb verdiept of het te ingewikkeld vind om een alternatief te vinden (en/of daar niet voldoende moeite voor doe nu). Maargoed, bovenstaande dingen zie ik als een begin.
Allebei niet leuk haha, kleiduif was gewoon lastig, maar nog wel grappig. Ik vond schieten op zoân Amerikaanse schietbaan echt heftig en ik ben er eigenlijk niet okĂ© mee dat het zomaar kan. Dus ik heb 3x met een pistool geschoten en vond het toen meer dan genoeg. Vond het gewoon een heel naar gevoel dat ik een wapen in mijn hand had en als ik wilde iemand daar op die baan dood had kunnen schieten. Dat zou alleen voor getrainde professionals moeten zijn in een noodsituatie.
Et tu, Brute???
Hoe oud was jouw moeder toen ze jou kreeg?
0 stemmers
Mac is EstĂ©e Lauder, NYX van LâOrĂ©al, Kylie van Coty en Ordinary Deciem dus al die bedrijven en alle merken die daar onder vallen kun je dan ook boycotten.
34 jaar en 362 dagen .
Ben wel ergens jaloers dat mân broer 10 jaar ouder is en dus mân ouders 10 jaar langer in zân volwassen leven heeft.
Sorry was net over dikke kinderen aan het lezen in forumergernissen en daarna zag ik een heel dik kind op Twitter.
Vind jij dat USA Amerikanen op een unieke manier dik zijn als ze dik zijn?
Ik vind hun vet altijd zo indrukwekkend stevig, dikke mensen in Europa zien er echt anders uit, helemaal andere vet verdeling.
0 stemmers
Is me nooit opgevallen. Wel dat je Walmart dik hier in Europa zelden tot nooit tegenkomt.
Als ik aan een dikke Nederlandse man denk, dan zie ik zoân ouwe man met een mega bolle buik voor me die 2 meter uitsteekt en als ik aan een dikke Amerikaanse man denk, dan zie ik een man met vetrollen voor me zoals Cartman. Oh en boobies erbij!
Ha ik had gisteren een interessante âdiscussieâ. Ik erger me regelmatig aan vuurkorven die buurtgenoten aansteken omdat mijn huis dan stinkt. Ik heb wel eens vaker vrienden gehoord dat ze dat ook vinden stinken (of een houtkachel, bijv.). En toen waren er gisteren 2 vrienden die heeeelemaal verbaasd waren want die vonden dat superlekker. Ook om in hun eigen huis te ruiken. Dus nu ben ik eigenlijk wel benieuwd Wat vind jij? Ik denk dat dit een beetje een 50/50 dingetje wordt maar ben wel heel benieuwd!
0 stemmers
Ik vind vuur (vuurkorven, open haard, bbq) wel lekker ruiken maar desondanks vind ik het irritant als ik in de zomer niet in de tuin kan zitten omdat ik anders weggerookt word. En het binnen kunnen ruiken vind ik enorm vervelend
Ja dat is ook nog wel een optie idd! Ik probeerde uit te leggen dat ik het vooral vervelend vond om in huis te ruiken, maar dat snapten ze ook niet. Nog net wel dat ik het niet fijn vond als ik net de was had opgehangen