Nagellak topic
Nu natuurlijk wel benieuwd wat in jouw ogen dure, lelijke interieuraankopen zijn haha
Ik vind het heel erg heftig wat mensen allemaal over hun kinderen delen en over hun zwangerschap, maar soms moet ik het gewoon lezen. In die topics dus. En verder vind ik het songfestival topic echt super saai en dingen als musicals en muziek en ergernissen in het verkeer en gtst en het oma topic en nog wel meer maar daar scroll ik gewoon voorbij
Ik negeer geen enkel topic. Ik volg de topics die ik interessant vind via ‘ongelezen’ en kom eigenlijk nooit op de pagina met nieuwste topics.
Oh echt veel volgens mij:
Zwanger/kind topics
Topics over hobbys die me niet interesseren
Over programma’s die ik niet kijk
Droomtopic
Werkgerelateerde topics zoals werken in de zorg, zzp’en, etc
Haha, zij heet Fadim toch? Of heb ik dit er zelf van gemaakt? Wat ik ook onwijs ergerlijk vond is dat zij van die biodanza bewegingen maakt als ze gewoon iets vertelt. Gruwelijk.
Klaag hier over het weer, taalergernissen en burenergernissen, zo even uit mn hoofd. Kan me 9 van de 10 keer maar moeilijk verplaatsen in het geklaag dat daar gepost wordt. En gezond leven is ook wel een hateread, maar dan niet op een leuke manier. Als ik klaag hier over het weer gelezen heb denk ik: nou ik ben eigenlijk nog heel verdraagzaam/echt ongelooflijk waar mensen zich druk om kunnen maken. En als ik gezond leven heb gelezen denk ik: wij zijn niet meer te redden
Ik heb echt zoveel topics op negeer staan. Ik zie in totaal 50 topics ofzo? De rest staat op negeer.
Het hele subforum zw/k want het boeit me echt minder dan nul
Kinktopic - hoef ik niet over te lezen van randos op t forum
Het geluk dat een relatie heet - omdat de bar daar echt genant laag ligt en ik de posts misselijkmakend vind
Herfsttopic - omdat het haters zijn die al 10 vd 12 maanden hun zin hebben en ons zomer liefhebbers misgunnen
Hahaaa love alle haat op het herfsttopic.
Influencer + Beutyblog
Omdat ik de levensstijl van die mensen deprimerend vind.
Elke week?! Dat doet toch niemand, ik vind het maandelijks al een hel
Ik heb alleen alle zw/k topics op negeer, maar zie hier allemaal topics genoemd worden die me echt niks zeggen. Die registreer ik niet eens als ik door de lijst ga blijkbaar? Ik klik gewoon op alles wat een blauw bolletje heeft
Op welke dag ben jij geboren?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
0 stemmers
Weten mensen dit?
Edit: ik heb gevoelsmatig op zondag gestemd, dat past het beste denk ik.
Mijn vader zegt altijd dat wij allemaal op een donderdag zijn geboren. Dat vindt hij een leuk feitje.
En je kunt het terugzoeken natuurlijk
Google is je vriend haha.
Is dit een verbetering? Pmu staat voor permanente make-up. Het is dus een soort tattoo.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Moet toch nog vervagen? Dit is nu vers
Ja true
Maar vroeg me af of mensen dat van zichzelf weten? Mijne is een dinsdag en nu ik nadenk wist ik dat want ik wist ‘mijn’ Ghanese naam.