Nou dat kan dan zo overkomen Krabsalade maar waarschijnlijk heb ik minder dan jij in mijn kast 
Maar om serieus in te gaan op je (ietwat irritante) opmerking: ik heb ook wel een koopprobleem de laatste jaren. Is een soort disfunctioneel copingsmechanisme wat ik je niet helemaal hoef en ga uitleggen, maar ik probeer daar wel aan te werken. Het werkt vaak tijdelijk. Ik ben een half jaar geleden bijvoorbeeld op een no buy geweest van 3 maanden en dat ging echt goed. Alleen door bepaalde situaties/omstandigheden val ik dan weer terug in het kopen om me beter te voelen.
En het gaat ook wel vaak in fases, grappig dat je dus kaarsen en parfums noemt want ik heb al heel lang geen geurkaarsen gekocht en nog veel langer geen parfum, ik denk dat mijn laatste fles 1 jaar geleden was? Verzorgingsproducten nooit echt veel van gekocht. Ik heb as we speak 1 creme, 1 cleanser, 1 spf en 1 serum in huis.
Probleem momenteel is vooral kleding. Maar blijkbaar heb ik nog steeds minder in huis dan de gemiddelde nederlander 
Edit: ik vind het echt niet erg om erover aangesproken te worden, maar ik vind het wel teringirritant dat dat zo selectief gebeurt. Waarom is het bij sommigen die net zo of nog obsessiever shoppen dan ik continu âyes slay queen love itâ en bij mij voelt men zich geroepen om er wat over te zeggen?
Schat helpt toch niet. Ik luister niet eens naar mezelf, waarom zou ik wel naar jou luisteren?