Stel je persoonlijke vraag #51

Ja en zelfs de tijd :sweat_smile:

6 likes

Ik weet het omdat mijn moeder in de krant heeft gestaan omdat allebei haar kinderen op een zondag zijn geboren en zijzelf ook. Blijkbaar was dat 26 jaar geleden reden om in de krant te komen.

37 likes

Ik ben op Prinsjesdag geboren dus is makkelijk onthouden

5 likes

Je geboortedatum is inderdaad lastiger te onthouden dan

9 likes

Het is vooral een bewerkte foto, dus het echte resultaat is niet te zien.

Benadrukt dat lelijke stuk boven de lip alleen maar

2 likes

Sinds ik deze post las heb ik al een paar dagen af en toe een binnenpretje als ik denk aan ‘Rustig Piet!’ :joy:

5 likes

Jij bent geboren in komkommertijd :joy:

@Zemraluani love de gevoelsmatig op zondag, zondagskindje

4 likes

Ik vind dit nooit een verbetering sorry

1 like

dan ben jij op maandag geboren zeker

3 likes

Ik vraag me af wat het effect op langere termijn is, kan toch nooit mooi blijven?

2 likes

Ja geen idee, vind t altijd onnatuurlijk en te rood ofzo, persoonlijk vind ik t niet mooi.

Vraag me ook af hoe t staat als je lichte lipstick wil dragen ofzo

2 likes

Geboren op vrijdag de 13e haha, vrij makkelijk te onthouden

3 likes

ik weet het omdat je in thailand een bepaalde gelukskleur hebt oid op basis van je geboortedag. ik ging toen googelen welke dag ik had omdat ik paars wilde zijn en dat klopte

2 likes

Ik vind het ook vervelend dat we nooit het hele gezicht zien na de behandeling. Ik wil de candy lips volledig zien. Nu lijkt het op een baviaan z’n anus, veel te roze.

12 likes

Wie is jouw popgirlie?

• Billie
  • Taylor
  • Lana
  • Olivia
  • Sabrina
  • Dua
  • Chapell
  • Tate
  • Katy
  • Tyla
  • Ariana
  • Renée
  • Wie zijn dit ?

0 stemmers

5 likes

Waitt, ik moet blijkbaar nog veel topics ontdekken :joy: Of is dit alleen voor OG FF-ers te zien ofzo :eyes:

3 likes

De popwereld is nog witter dan ooit of niet?

3 likes

Ja en ik kan echt niet op Tyla stemmen nadat ze ging zeiken bij de VMA’s dat de award te zwaar was om vast te houden.

3 likes

Charli!!!

9 likes