Stel je persoonlijke vraag #51

Oh ik ben nieuw hier, waar gaat dit over :stuck_out_tongue:

Maar even terug naar de poll: Grappig hoe sommige mensen niet eerlijk zijn… het is me vaker opgevallen dat er een aantal forummers zijn die toch sneller aangevallen worden, maar respect voor hen dat ze toch blijven terugkomen :no_mouth:

1 like

Hou eens op zeg

14 likes

Is het omdat ze door wie ze zijn of doordat ze gewoon elke keer dezelfde irritante dingen posten. Sommigen zijn ook gewoon hardleers/kicken op negatieve aandacht.

21 likes

Denk je? Ik heb wel eens reacties gezien van mensen op 1 bepaald persoon, maar die dan ook gewoon probeert het weer goed te praten ipv bij haar standpunt te blijven zodat ze hier vriendjes blijft houden? Het is best sneu om het van een afstandje te bekijken (maargoed ik ken de backstories dan ook niet)… dus dat zal jij vast beter kunnen inschatten idd

1 like

:joy::joy:
Vind t zo grappig hoe jij ons ervan probeert te overtuigen dat je zogenaamd nieuw bent

18 likes

Hahahah Rogelio, laat @PiuPiu daar nou op reageren :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Geen idee over wie je het dan hebt, maar mooi dat je dat in die korte periode dat je hier bent geobserveerd hebt

8 likes

Ik googlede een half jaar geleden ofzo naar een plek waar mensen het hebben over de Verraders en kwam hier op uit. Hahaha verrijking van mn leven dit, heerlijk :joy:

2 likes

Omg ja!! En Maria Mena en jar of hearts :skull:

8 likes

Was Maria Mena totaal vergeten, nu zit dat nummer de rest van de avond in mn hoofd :smiling_face_with_tear:

9 likes

Precies zo gebruik ik het ook! Moest er aan wennen maar nu echt zo handig! Ook voor vertalingen heel fijn!

1 like

IMG_2724

8 likes

Oh nu snap ik waarschijnlijk ook waarom in de Volkskrant afgelopen zondag zoveel fouten in een artikel stonden als zij in het weekend ook een AI redacteur hebben. Maandag was de tekst bijna goed hersteld.

3 likes

Een van mijn beste tips is om eens per jaar al je gelikete nummers op te slaan in een aparte playlist van dat jaar (mits je je gelikete nummers ook periodiek opschoont). Ik heb dit sinds 2011 gedaan en het is superleuk om die playlists terug te luisteren.
(Ik zag overigens laatst dat Spotify dit ook zelf doet, dan staan je meest geluisterde nummers van elk jaar in een playlist)

4 likes

Je hebt het kaaskroket era niet meegemaakt.

6 likes

Is dit niet gewoon kaaskroketje?

12 likes

Plottwist: leeftondereensteen ís kaaskroketje

10 likes

Ja dat is wat ik ook denk haha.

2 likes

Ja dat is gewoon je wrapped toch

Oehh lekker smeuïg en saltyyy van binnen en krokant van buiten, i’ll take that as an compliment :yum:

1 like