Stel je persoonlijke vraag #51

Ik kan overal wel slapen, maar ik slaap wel super licht

2 likes

Ik weet bij jou nooit of je trollt of het echt meent.

9 likes

Lana 4 ever :heart: haha

4 likes

Echt of ben je sarcastisch

3 likes

Slapen is echt m’n grootste hobby

3 likes

Je zit in een horrorfilm, wanneer sterf je

• Nog voor de eerste, in de openingsscène die zich in het verleden afspeelt
  • Als eerste
  • Als tweede
  • als middenmoot
  • Als een na laatste
  • Als laatste

0 stemmers

2 likes

Ik codeer heel veel ChatGPT zorgt ervoor dat ik niet een uur hoef te zoeken naar die ene missende komma of typfout in een script van 1000 lines

12 likes

Ik gebruik het als inspiratie voor koppen en intro’s van mijn nieuwsberichten, daarnaast gebruiken we het als eindredacteur in het weekend.
Mijn werk heeft een eigen versie gemaakt die ook snapt hoe een nieuwsbericht in elkaar zit. Ik ben geen megafan, maar het is soms wel handig

4 likes

Als EINDredacteur? :melting_face: Wat een arremoe.

39 likes

Damn

Edit; en dan echt chat gpt? Niet eens grammarly pro of iets?

3 likes

Ik gebruik het veel voor werk, voor teksten, mails of captions voor socials. Waarbij ik vaak zelf al de opzet schrijf en het dan laat controleren, verbeteren en qua niveau aanpassen aan onze medewerkers, maar soms ook als ik compleet leeg ben, iets vanaf 0 laat maken. Wel met de kanttekening dat ik niet zomaar alles kopieer en plak, ik kijk wel alles na en pas aan waar nodig, want sommige zinnen lopen voor geen meter en sommige woorden zou ik nooit gebruiken, maar vind het wel echt een fijne tool voor werk.

1 like

Chat DPG (een eigen versie door ons ontwikkeld). @Hiphopopotamus ja we zijn erg onderbezet, maar het gaat alleen maar om (kleine) online berichten, niet voor de zaterdagkrant ofzo

2 likes

heb jij wel eens reformer pilates gedaan

• ja, leuk
  • ja, niet leuk
  • nee, suf randstedelijk statussymbool
  • nee, wil ik wel

0 stemmers

3 likes

Nee want ik heb geen idee wat het is

84 likes

Ik ben de overlevende die in deel 2 weer lastig gevallen wordt

6 likes
Reageer je op sommige forummers die je al langer kent, weleens wat geïrriteerder/sneller omdat je diegene niet mag of het vaker niet eens bent geweest met haar standpunten?
  • Yep
  • Nope
  • Nvt, ben redelijk nieuw

0 stemmers

1 like

Het is zo taffes duur dat ik niet eens een proeflesje wil doen. Straks vind ik het nog leuk en dan word ik blut

3 likes

Nee. Ik ben geïrriteerd dat je een optie kiest die niet bestaat, dus jij sterft als eerste, met veel messteken. Door mij.

7 likes

Nee echt, heb het gevoel dat het in mijn vriendengroep en kennissengroep toch veel minder gebruikt wordt dan een jaar geleden toen het nieuw was en voor elk wiezewasje gebruikt werd.
Gebruik het zelf denk ik ook maar een enkele keer in de maand als ik écht niet weet wat ik met een opdracht moet. Het resultaat valt vaak toch 9/10 keer tegen.

@Bunnyslippers omg zou wel tegenstrijdig zijn. Een autist die moet zeggen hoe ze iets bedoelt ipv andersom. Nee, ik ben gewoon een flapuit irl en hier.

2 likes

Zo voorspelbaar. Maargoed dat zijn alle horrorfilms

1 like