Stel je persoonlijke vraag #51

Hetero hell

18 likes

Ik dacht dat je de Murder, She Wrote intro bedoelde, maar helaas :sob:

2 likes

Ik heb ook mannelijke vrienden. En ik krijg jeuk van Girls only. En als ik bevriend ben met zowel de man als vrouw van een heterostel?

Ik nodig uit wie ik leuk vind (als ik mijn verjaardag al vier). En ik denk dan niet in geslacht en soms nodig ik de partner ook uit als ik die leuk vind.

4 likes

De vrouwen in de keuken de hapjes aan het maken en over de kinderen aan het praten en de mannen buiten bij de barbecue over voetbal aan het praten, fun!

11 likes

Oh heden ja en dan aan het eind van de avond kilometers afwas doen

1 like

In progressieve gevallen mag er een homoseksuele man bij (in de keuken bij de girlies)

17 likes

Heb je helemaal gelijk in. Ik stelde de vragen ook eigenlijk vanuit mijn eigen verontwaardiging, maar had misschien wat duidelijker moeten maken dat dit niet mijn eigen denkwijze is. Vandaar de ‘:sparkles:’.

Het gaat er eigenlijk om of je partner wel/niet uitnodigt, of alleen je vrienden (ongeacht geslacht)

1 like

No Scrubs luister ik echt vaak op repeat :heart:

2 likes

Wat zou je doen met een onbeperkt budget voor één dag? Je mag maar één ding kiezen.

• Naar een bepaalde bestemming reizen
  • Een enorm feest organiseren
  • Kleding/accessoires shoppen
  • Een hele dag luxe eten in restaurants
  • Iemand anders verrassen
  • Een goed doel steunen
  • Een bepaald voertuig huren
  • Wellness-/spadag
  • Een unieke ervaring boeken
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Wat is jouw favoriete snack tijdens een film-/serieavond?

• Popcorn
  • Chips
  • Chocola
  • Koek
  • Groenten / fruit
  • Kaas
  • Ijs
  • Snoep
  • Noten
  • Toast of stokbrood met beleg
  • Anders
  • Ik snack niet 's avonds

0 stemmers

Ik ben een moeilijke/slechte …

• Slaper
  • Eter
  • Beslisser
  • Luisteraar
  • Gesprekspartner
  • Verkoper
  • Kok
  • Planner
  • Mens

0 stemmers

Uit je lijstje: enorm trouwfeest geven. Buiten je lijstje: een vrijstaand huis kopen in een van die paar groene stukjes aan het water in Utrecht. Vast wel iemand daar die voor onbeperkt geld die dag nog wil vertrekken.

23 likes

Luxe eten. Andere dingen op het lijstje die ik leuk vind, zou ik nog wel zelf betalen. Luxe eten niet, terwijl ik dat wel leuk vind. Dus dan maar fancy etentjes doen :grin:

Een goeie borrelplank met van alles wat, haha

8 likes

Wow hoe ben ik de enige die een goed doel steunen zegt?
Met onbeperkt budget kun je gewoon een groot wereldprobleem de wereld uithelpen?

Een ton ofzo had ik sowieso wel aan mezelf besteed. :nail_care:

3 likes

Waarom zou je dat niet zelf betalen? Gewoon lekker doen hoor.

4 likes

Judge iedereen die op hey there Delilah heeft gestemd

Echt een kutnummer is dat

33 likes

Ik judge iedereen die niét op Aerosmith heeft gestemd.

2 likes

Omg dat “in de keuken bij de girlies” vind dat altijd zo vreselijk. Bij 1 vriendin worden alle vrouwen altijd aan de keukentafel gezet en de mannen in de woonkamer. Dat vind ik toch wel ZO stom. Alsof het 1950 is doe ff chill.

4 likes

Echt knap hoe dat nummer die hele film verziekte.

2 likes

Stel je mocht stemmen op Kamala Harris of Trump, wie kies je dan?

• Kamala Harris/ Tim Walz
  • Trump/Vance

0 stemmers

Anoniem

• Kamala Harris/Tim Walz
  • Trump/Vance

0 stemmers

3 likes

Ik geef mijn geld dan liever uit aan dingen die ik dan leuker vind en die zijn helaas niet altijd goedkoop. Dus dan komt een luxe etentje bijna niet voor. Maar met deze keuze ben ik wel tevreden hoor! Genoeg leuke etentjes, maar dus dan niet luxe :slight_smile:

3 likes