Stel je persoonlijke vraag #51

Eet jij weleens een tosti met enkel kaas?

• Nee altijd met nog iets anders erop dan enkel kaas
  • Ja lekker

0 stemmers

Saus niet meegerekend

m’n huisgenoot is Braziliaans en was bij de fysio toen ze in BraziliĂ« was vorig jaar. Hij gaf haar toen ook een knuffel toen ze weg ging en daar schrok ze zo van dat ze dacht “ik heb te lang in NL gewoond, ben dit niet meer gewend”

1 like

Hahahaha ja nee ze spreekt geen Nederlands daarom durf ik het te plaatsen

1 like

Hahaha ja mijn fysio is dus ook niet-NL, anders was ik waarschijnlijk nog meer geshockeerd

2 likes

Dat is wat 4 kinderen met je doen :skull:

1 like

Echt jammer dat deze anoniem is

Ik vind het niet raar, wie nog meer niet?

2 likes

Had jij deze ook?

• Ja!
  • Nee
  • Nee, ik had wel iets wat erop leek
  • Anders

0 stemmers

3 likes

De kutste stiften ooit!!

32 likes

En ze stonken altijd heel erg :nauseated_face:

6 likes

na 1 streep waren ze ook gewoon op

4 likes

En ze piepte als je ermee probeerde te kleuren :confounded:

17 likes

Vind jij het aanstellerig als een achternaam een onnodige dubbelop letter heeft, zoals Keijzer, Meijer, Hendricks?

• Ja aanstellerig
  • Nee leuk
  • Ja aanstellerig maar ik vind Belgen die dan Hendrickx heten wel weer leuk omdat het dan over de top is ipv alleen dubbelop

0 stemmers

Wat is de beste manier om een van der blabla naam te hebben?

• van de Plas
  • van der Plas
  • vande Plas
  • Vanderplas

0 stemmers

1 like

Sorry ik ben niet goed met polls.

Poging 2:

De fysio geeft je een knuffel. Normaal?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Mijn achternaam eindigt compleet onnodig op -ff en dat is echt ffucking irritant om te spellen heel m’n leven.

5 likes

Ik vind het wel leuk staan maar vind het met mijn achternaam ook zo gruwelijk irritant. Heb de achternaam van een groente maar dan met een extra j erbij :joy:

2 likes

Achternamen zijn in principe toch heel oud, het zal toen wel een normale schrijfwijze zijn geweest. Zou jij zo’n naam aan laten passen dan? (kan dat ĂŒberhaupt?)

2 likes

Aubergjine

20 likes

Zo dacht ik dat ‘kids’ van Robbie Williams en Kylie Minogue altijd over het maken van kinderen ging. Ik vond het dan ook altijd een vies nummer omdat het over een soort breeding kink leek te gaan :joy:

1 like

Selderijj

Preij

7 likes