Eet jij weleens een tosti met enkel kaas?
- Nee altijd met nog iets anders erop dan enkel kaas
- Ja lekker
0 stemmers
Saus niet meegerekend
Eet jij weleens een tosti met enkel kaas?
0 stemmers
Saus niet meegerekend
mân huisgenoot is Braziliaans en was bij de fysio toen ze in BraziliĂ« was vorig jaar. Hij gaf haar toen ook een knuffel toen ze weg ging en daar schrok ze zo van dat ze dacht âik heb te lang in NL gewoond, ben dit niet meer gewendâ
Hahahaha ja nee ze spreekt geen Nederlands daarom durf ik het te plaatsen
Hahaha ja mijn fysio is dus ook niet-NL, anders was ik waarschijnlijk nog meer geshockeerd
Dat is wat 4 kinderen met je doen
Echt jammer dat deze anoniem is
Ik vind het niet raar, wie nog meer niet?
De kutste stiften ooit!!
En ze stonken altijd heel erg
na 1 streep waren ze ook gewoon op
En ze piepte als je ermee probeerde te kleuren
Vind jij het aanstellerig als een achternaam een onnodige dubbelop letter heeft, zoals Keijzer, Meijer, Hendricks?
0 stemmers
Wat is de beste manier om een van der blabla naam te hebben?
0 stemmers
Sorry ik ben niet goed met polls.
Poging 2:
De fysio geeft je een knuffel. Normaal?
0 stemmers
Mijn achternaam eindigt compleet onnodig op -ff en dat is echt ffucking irritant om te spellen heel mân leven.
Ik vind het wel leuk staan maar vind het met mijn achternaam ook zo gruwelijk irritant. Heb de achternaam van een groente maar dan met een extra j erbij
Achternamen zijn in principe toch heel oud, het zal toen wel een normale schrijfwijze zijn geweest. Zou jij zoân naam aan laten passen dan? (kan dat ĂŒberhaupt?)
Aubergjine
Zo dacht ik dat âkidsâ van Robbie Williams en Kylie Minogue altijd over het maken van kinderen ging. Ik vond het dan ook altijd een vies nummer omdat het over een soort breeding kink leek te gaan
Selderijj
Preij