Stel je persoonlijke vraag #51

Flauw en laat maar ik moet het toch zeggen:

Wat een schattige manier om wissewasje te schrijven @Vaiana :laughing: Mss vind ik 'm zo beter.

Een goeie borrel…deur?

8 likes

Uitslag van deze poll is je reinste pestgedrag

4 likes

Ik zou een huis bouwen zodat we als gezin nog jaren bij elkaar kunnen blijven wonen

1 like

Neuh, ik laat kastdeuren gewoon op hun plek hangen

2 likes

Sommge mensen willen gewoon gepest worden Grace.

1 like

Hoelang zou je bereid zijn te rijden (enkele reis) voor een avond + 2 volledige dagen weg? Er vanuit gaande dat de locatie onderscheidend is van andere plekken die dichterbij zijn.

• Minder dan 1 uur
  • Tussen 1-2 uur
  • Tussen 2-3 uur
  • Tussen 3-4 uur
  • Tussen 4-5 uur
  • Tussen 5-6 uur
  • Tussen 6-7 uur
  • Tussen 7-8 uur
  • Meer dan 8 uur

0 stemmers

't is ook een winkel: https://www.wiezewasjes.nl/

5 likes

Misschien met de uitzondering als mijn schoonfamilie leip tegen me doet ofzo, dan zou ik het niet raar vinden als mijn vriend zich daarin mengt.

30 likes

Ligt wel een beetje aan de context. Er heeft zich recent een situatie voorgedaan waarin ik dit wilde doen voor mijn partner. En mocht ik diegene nu spreken wie het betrof, ga ik het alsnog zeggen (ik ken diegene ook).
Maar voor de rest meng ik me niet, moet ze zelf maar oplossen :sweat_smile:

haha je mengt je er toch precies in als je iemand gaat aanspreken op diens gedrag

2 likes

Ik bedoel in andere situaties. Dit was toevallig 1 keer voorgekomen, de rest van de beef vecht ze zelf maar uit.

Dan wordt het heel specifiek en lastig uit te leggen als je de situatie niet kent. Maar het ging er om dat diegene zich vreselijk misdragen heeft tegenover mijn partner en vervolgens deed alsof er niks aan de hand was.

2 likes

Een dingetje klinkt nou ook niet echt alsof mijn man zich daar in moet mengen, dat los ik zelf wel op
Ongevraagd vind ik het sowieso echt onnodig, alsof ik dan geklikt heb en hij zegt ho wacht eens even tante Truus

2 likes

de partner van een vriendin heeft zoiets gedaan, na een confronterend gesprek tussen ons appen dat ze heel verdrietig is nu. vond dat zo kinderachtig. vond het ook lijken alsof zij het via hem speelde

3 likes

Ken jij mensen die teksel zeggen voor Texel het waddeneiland?

• Ik zeg het zelf zo
  • Ik ken mensen die dat zeggen
  • Ik vind het vreselijk
  • Ik heb hier geen mening over
  • Ik ken niemand die dat zegt

0 stemmers

3 likes

wat is vervelender

• teksel
  • ik ben zwitserland

0 stemmers

Nou heb jij even geluk, ik was m net aan het veranderen

1 like

Ik dacht dat het zo gezegd werd. Maar ben vaker verbaasd over de uitspraak van steden.

3 likes

gorinchem is ook altijd leuk

5 likes

Texelaars zelf zeggen Tessel (zoals het hoort), maar veel mensen uit Den Helder zeggen Teksel en ik ken dus heel veel mensen die dat zeggen en ik haaaat het.
En dan is het standaard zinnetje als je corrigeert “je zegt toch ook niet dat je ses hebt met je es in een tassie op tessel?!”. Nee, fuck you, zo werkt het niet.

sex ex taxi texel

7 likes