Stel je persoonlijke vraag #51

Ik ken vele deepdives

6 likes

Ik vond het boek super kut maar ga de film toch kijken waarschijnlijk.

Edit: ik kon het echt niet UIT STAAN dat zij TWEE mannen heeft die dolverliefd op haar zijn en haar als de liefde van hun leven zien, flikker op. Ik heb er niet eens 1 :joy:

8 likes

k wil dit bijna gaan hatewatchen nu dit is idd wel level renesmee

2 likes

Ik vond bij It Ends With Us vooral ongeloofwaardig dat die Atlas zo’n intens heftige en liefdeloze jeugd heeft gehad en dan magically wel een compleet veilig gehechte good guy is zonder issues die dan super zorgzaam, geduldig en liefdevol is, zonder enige vorm van therapie ofzo. Vond het een heel irritant boek.

23 likes

Die hele booktok cultuur is toch gewoon een voortzetting van al die fanfiction schrijvers die nu volwassen zijn en ipv. fanfiction boeken zijn gaan schrijven. De Bouquet reeks romans van deze tijd.

18 likes
  • Niets menselijks is mij vreemd
  • Veel menselijks is mij vreemd

0 stemmers

2 likes

Is de Nederlandse olympische ploeg vervloekt (door God of wie je wil) en haalt het geen medailles omdat ze een kinderverkrachter onder zich hebben?

• Ja dit is mijn theorie
  • Nee het is gewoon domweg pech

0 stemmers

2 likes

Nee, geen pech. Als ze niet winnen zijn ze gewoon niet goed genoeg :woman_shrugging:

(Dat en karma voor de kinderverkrachter wel ja)

5 likes

Niet mijn theorie maar nu je het zegt sta ik er wel achter. Karma is real mensen

2 likes

image

Het beste Haribo snoepje
  • Cola flesjes
  • Kikkers
  • Perziken
  • Kersen
  • Gummi beren

0 stemmers

3 likes

Net zoals de vervuilde Seine karma is voor Macron. Hij is er trouwens nog altijd niet in gesprongen. Komt zijn beloftes niet na.

9 likes

Dezeeeee :drooling_face:

29 likes

Nee, komt door die stomme Willie :rage:

4 likes

Banaan :banana:

8 likes

Brrrrrr die gummi beren zijn echt elastiekjes met een smaakje.

2 likes

Deze eigenlijk

17 likes

AHI_43545239373939373538

30 likes

Ja, maar alleen de mini’s van deze.

Die ken ik niet, wat is dan het verschil?

Het mondgevoel

3 likes