Stel je persoonlijke vraag #51

Vind het juist heel sterk hoe de hoofdpersoon

(de rest in spoiler)

Samenvatting

de keten doorbreekt en kiest voor zichzelf en haar kind en de relatie beëindigt, ondanks dat ze heel verliefd is en heel veel van hem houdt.

16 likes

Doet het dat? Het is alweer een paar jaar geleden dat ik het heb gelezen maar wat ik me kan herinneren word hij wel echt afgeschilderd als de bad guy.

Maar Colleen is geen goeie schrijfster verder dus het is zeker geen goed boek. Ik heb het gelezen juist omdat het zo slecht is, deze vrouw denkt echt dat ze dood gaat als ze een personage een normale naam moet geven. Ga ook voor de cringe de film kijken, maar geen geld er aan uitgeven.

11 likes

Wat @ZusjevanJoost zegt. Verder eens met de film, maar toch kan ik het niet laten om het te zien

4 likes

Nou zoek het eens op, zijn zat artikelen over geschreven.

3 likes

Boeit mij nul of jullie die film in de bios gaan kijken, dus waarom zou ik moeite doen. Als je het wil weten heb je het zo opgezocht en anders zoek je het niet op en gaat gewoon naar die kutfilm boeiend.

2 likes

Sweet is een positieve persoonlijkheids eigenschap. Salty, sour en bitter zijn negatief.
Wat is umami?

• Positief
  • Negatief

0 stemmers

4 likes

Neutraal?

6 likes

Heb het even gegoogled en hij mag aan het einde nog wel gewoon unsupervised hun kind zien, yikes

Ik zet dit braaf in een spoiler maar ik raad niemand aan dit boek te lezen :laughing:

2 likes

Uit nieuwsgierigheid ga ik wel kijken, alleen is de casting echt himmal kut

3 likes

Ik doelde meer op dat zij er ok mee is, maar mss word dit ook wel zo besproken, kan me dat niet herinneren.

Het was sowieso sterker geweest als er geen epiloog in zat.

3 likes

In een ander boek van deze schrijfster steekt een stalkende man het huis van een vrouw in de fik en zij weet niet wie het was. Maar ze wordt verliefd op de man die haar stalker blijkt te zijn en dan geeft hij uiteindelijk toe van “joh ik heb je huis in de fik gestoken met jou erin” en dan vergeeft ze hem en accepteert zijn excuses.

Er zijn echt betergescheven Harry Potter fanfics dan dit.

27 likes

Hahahahahahaha

2 likes

Stuk uit een boek van haar:

Dit is een flashback waarin de baby met de grote ballen sterft door een auto-ongeluk tijdens de rit naar huis vanuit het geboorte-ziekenhuis waarbij ze te water raken en de man dan eerst Rachel redt ipv de baby terwijl zij wil dat hij haar baby eerst redt. Hij en Rachel kennen elkaar van high school waar hij na hun eerste ontmoeting zijn vriend appt dat zij de moeder van zijn kinderen zal zijn. Maar shocker; zijn vader wil haar moeder trouwen terwijl zijn moeder aan het overlijden is. Ze kunnen eigenlijk niet daten maar doen het stiekem en omg een baby.

Sommige mensen moeten niet schrijven.

19 likes

Hahaha dit is zo on point.

Sowieso vond ik It ends with us echt een slecht geschreven Twilight fanfic.

3 likes

Ohja deze heb ik ook gelezen. Heb dus een zomervakantie met vrienden drie van haar boeken gelezen en moet wel zeggen dat het eindeloos vermakelijk is hoe batshit deze boeken zijn en dat met elkaar te delen. Daarna nooit meer de behoefte gehad meer te lezen haha.

3 likes

Wincest?

5 likes

Walging.

2 likes

dat jij zoveel van deze auteur wist stond zeker niet op m’n bingokaart @Zemraluani

12 likes

Ja zo zie ik het ook niet…
Wat @ZusjevanJoost zegt, Lily is heel verliefd maar toch verbreekt ze de relatie Heel sterk dan toch juist?
En tijdens het lezen was dit ook waarop ik de hele tijd zat te hopen.

4 likes

Echt bedankt voor de tip over dit boek, heb meerdere keren moeten lachen al tijdens het opruimen van de keuken met deze video op de achtergrond.

Waarom zijn al Colleen’s love interests een grote rode vlag. Het derde boek dat ik gelezen heb ging over een student/teacher relatie :upside_down_face:

5 likes