Is ook lastig te vinden, dat ben ik met je eens. Zou wel iets groter/duidelijker op de voorpagina mogen
Ja die met kip pff zo lekker
Moet hierdoor ineens denken aan de keer dat ik als puber een staander met teelichthoudertjes had gekocht, tien minuten nadat ik alle kaarsjes had doen branden begonnen de glazen houdertjes één voor één stuk te springen. Wég sfeer
Die met mais en minisalami, en dan die bodem met luchtbellen en een hele typische smaak
Zou dat ook echt weer een keer willen ervaren.
Het huis waar je nu woont is van jou als je een jaar lang thuisblijft (je mag wel je tuin in als je die hebt). Je hypotheek wordt dan afgelost en als je een huurhuis hebt dan wordt dat ook gwn jouw huis na dat jaar
Zou je dat doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En 5 jaar thuisblijven?
- Ook niet
- Nee dat niet
- Ja nog steeds
0 stemmers
M’n man wees me erop dat we dan een jaar lang elke dag kunnen klussen. Maar pfoe ik weet niet krijg het al benauwd van een weekend thuis
moet je al een jaar thuisblijven en dan ook nog eens klussen klinkt als de hell
Ik kom er dus net achter dat mn vriend dit blijkbaar doet? We hebben 9 jaar een relatie
1 jaar kan ik nog wel als ~experiment~ beleven, ik tover mezelf om in de beste gastvrouw en zoek ff een thuiswerkbaan, maar damn 5 jaar klinkt echt als de hel. Echt veel liever jarenlang betalen en niet kunnen sparen hoor
Ik ben al een maand thuis met een hernia. Met de gedachte dat ik hier nog 11 maanden zit zou ik echt helemaal doordraaien.
worden jullie ook lichtelijk agressief van deze haarstijl
- ja, vreselijk, m’n handen jeuken om hier bij vreemden de schaar in te zetten
- neutraal
- leuk! dit draag ik ook wel eens!
0 stemmers
Dit is mijn ik moet eigenlijk mijn haar wassen maar heb geen zin kapsel.
Het ziet er bij mij niet uit, maar ik vind dit echt zó lekker zitten.
Even een advies vraag voor mezelf:
- Korte broek
- Lange broek
0 stemmers
het haar zelf vind ik neutraal maar het is wel een irritant type mens waarmee ik het associeer. heel marie-claire studentikoos met zo’n zíeeekkkk hese drankstem
- Lente
- Zomer
- Herfst
- Winter
0 stemmers
- Lente
- Zomer
- Herfst
- Winter
0 stemmers
Ik zou een luchtige, dunne lange broek doen
Ja ik heb dus niet zoiets . Eigenlijk alleen maar spijkerbroeken
Oh ja dan snap ik je dilemma! In dat geval zou ik denk ik toch voor een korte broek gaan.
Ik slaap altijd goed!