Stel je persoonlijke vraag #51

worden jullie ook lichtelijk agressief van deze haarstijl

• ja, vreselijk, m’n handen jeuken om hier bij vreemden de schaar in te zetten
  • neutraal
  • leuk! dit draag ik ook wel eens!

0 stemmers

2 likes

Dit is mijn ik moet eigenlijk mijn haar wassen maar heb geen zin kapsel.

11 likes

Het ziet er bij mij niet uit, maar ik vind dit echt zó lekker zitten.

2 likes

Even een advies vraag voor mezelf:

De hele dag in een pretpark lopen met als weersverwachting bewolkt en 22 graden
  • Korte broek
  • Lange broek

0 stemmers

3 likes

het haar zelf vind ik neutraal maar het is wel een irritant type mens waarmee ik het associeer. heel marie-claire studentikoos met zo’n zíeeekkkk hese drankstem

6 likes
Wanneer slaap jij het beste?
  • Lente
  • Zomer
  • Herfst
  • Winter

0 stemmers

En het slechtste?
  • Lente
  • Zomer
  • Herfst
  • Winter

0 stemmers

3 likes

Ik zou een luchtige, dunne lange broek doen

4 likes

Ja ik heb dus niet zoiets :sweat_smile:. Eigenlijk alleen maar spijkerbroeken

Oh ja dan snap ik je dilemma! In dat geval zou ik denk ik toch voor een korte broek gaan.

6 likes

Ik slaap altijd goed!

16 likes

how does it feel to be god’s favorite

34 likes

Verbaast me echt dat mensen in de winter het beste slapen. Even los van de temperatuur, want dat kan ik me wel voorstellen, maar wakker worden met daglicht is zo ontzettend lekker. Voel me vaak vanaf de lente ook een stuk energieker (op de hooikoorts na dan).

18 likes

Ja ik ook. In de winter heb ik echt heel veel moeite met opstaan, terwijl ik in de lente/zomer mijn bed zo’n beetje al uitspring voor de wekker gaat.

3 likes

Als de poll gaat over wanneer je het makkelijkst wakker wordt zal de uitslag er heel anders uitzien denk ik.

28 likes

Ja voor mij is dat onlosmakelijk met elkaar verbonden.

2 likes

Herfst: slapen als het buiten regent :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

10 likes

Dan heb jij goed geslapen afgelopen jaar😂

12 likes

JA mijn vriend heeft dus lang haar (schouderlengte) en ineens wilde hij deze week een knotje in doen omdat het warm is?? Nou heb hem duidelijk gezegd dat als hij dat zou doen ik direct de schaar pak want ik word hier dus HEEL agressief van. Wel kinderachtig maar hij heeft het niet gedaan dus a win is a win

2 likes

Het idee dat iemand anders zou bepalen hoe ik m’n haar draag. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

102 likes

Ja eens ik heb nooit gezegd dat ik redelijk ben hè

3 likes