Stel je persoonlijke vraag #51

how does it feel to be god’s favorite

34 likes

Verbaast me echt dat mensen in de winter het beste slapen. Even los van de temperatuur, want dat kan ik me wel voorstellen, maar wakker worden met daglicht is zo ontzettend lekker. Voel me vaak vanaf de lente ook een stuk energieker (op de hooikoorts na dan).

18 likes

Ja ik ook. In de winter heb ik echt heel veel moeite met opstaan, terwijl ik in de lente/zomer mijn bed zo’n beetje al uitspring voor de wekker gaat.

3 likes

Als de poll gaat over wanneer je het makkelijkst wakker wordt zal de uitslag er heel anders uitzien denk ik.

28 likes

Ja voor mij is dat onlosmakelijk met elkaar verbonden.

2 likes

Herfst: slapen als het buiten regent :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

10 likes

Dan heb jij goed geslapen afgelopen jaar😂

12 likes

JA mijn vriend heeft dus lang haar (schouderlengte) en ineens wilde hij deze week een knotje in doen omdat het warm is?? Nou heb hem duidelijk gezegd dat als hij dat zou doen ik direct de schaar pak want ik word hier dus HEEL agressief van. Wel kinderachtig maar hij heeft het niet gedaan dus a win is a win

2 likes

Het idee dat iemand anders zou bepalen hoe ik m’n haar draag. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

102 likes

Ja eens ik heb nooit gezegd dat ik redelijk ben hè

3 likes

Je hebt onredelijk en… Gemeen? Vals? Niet oke.

Maar we zullen wel context missen of het was meer als grapje bedoeld, blablabla.

10 likes

Nee ben eerlijk genoeg om toe te geven dat dit geen grap was en dat mijn grens ligt bij een man bun :pray:t2:

3 likes

En vanwege jouw man bun-haat moet je vriend het onnodig warm hebben; oke ik hoop dat je zelf inziet hoe triest dit is.

39 likes

Ja maar in de winter lig je lekker onder een winterdekbed echt in zo’n coconnetje, daar kan niks tegen op vind ik.

7 likes

Volgensmij moet de beste man echt op eieren lopen als ik alles zo lees waar jij je aan ergert.

11 likes

Pizza crossa :heart::heart::heart:

2 likes

Wat zou jij doen met fooi als je dat zou krijgen door je werk? (Denk qua bedrag aan minstens €50, maximaal rond de €200 per maand)

• Ik zou dat op m’n spaarrekening zetten
  • Ik zou er boodschappen van doen
  • Ik stop het in een spaarpot maar niet op m’n rekening
  • Ik betaal er andere dingen van die ik contant moet afrekenen
  • Ik koop er iets leuks van voor mezelf
  • Anders

0 stemmers

Ik bewaar het in een apart spaarpotje en betaal er m’n tattoos van!

14 likes

Ik investeer het in de horeca haha

8 likes

In fysieke spaarpot want dat voelt anders en er dan onredelijk dure dingen mee doen want die voelen dan gratis

9 likes