Je hebt onredelijk en… Gemeen? Vals? Niet oke.
Maar we zullen wel context missen of het was meer als grapje bedoeld, blablabla.
Je hebt onredelijk en… Gemeen? Vals? Niet oke.
Maar we zullen wel context missen of het was meer als grapje bedoeld, blablabla.
Nee ben eerlijk genoeg om toe te geven dat dit geen grap was en dat mijn grens ligt bij een man bun
En vanwege jouw man bun-haat moet je vriend het onnodig warm hebben; oke ik hoop dat je zelf inziet hoe triest dit is.
Ja maar in de winter lig je lekker onder een winterdekbed echt in zo’n coconnetje, daar kan niks tegen op vind ik.
Volgensmij moet de beste man echt op eieren lopen als ik alles zo lees waar jij je aan ergert.
Pizza crossa
Wat zou jij doen met fooi als je dat zou krijgen door je werk? (Denk qua bedrag aan minstens €50, maximaal rond de €200 per maand)
0 stemmers
Ik bewaar het in een apart spaarpotje en betaal er m’n tattoos van!
Ik investeer het in de horeca haha
In fysieke spaarpot want dat voelt anders en er dan onredelijk dure dingen mee doen want die voelen dan gratis
Heb jij nog een spaarpot?
0 stemmers
Haha ja ik ben bang dat het dit wordt inderdaad. Ik wilde het eerst verstandig op m’n spaarrekening zetten, maar ik heb een lijstje met dingen van de Douglas die ik heel graag wil maar eigenlijk niet nodig heb.
Ja voor m’n fooi dus maar is gewoon een jampot en geen ‘echte’ met zo’n gleufje
Je moet ook een beetje van het leven genieten toch
Een spaarpot voor m’n baby, mijn omaatje stopt er regelmatig wat in en elke keer als wijzelf kleingeld over houden oid gaat het daarin.
Stel je bent pastasaus aan het maken. Pan staat op het fornuis met vlees(vervanger) er al in klaargemaakt. Terwijl je wat anders aan het voorbereiden bent, zit er een vlieg in de keuken. Je komt erachter dat de vlieg in de pan zit op het moment dat die er weer uit vliegt. De vlieg heeft er max. een halve minuut ingezeten, waarschijnlijk korter. Zou je dat wat in de pan zit nog opeten? (ja hier hebben we een discussie over hier thuis)
0 stemmers
Een restaurant waarbij ouders tot uiterlijk 17:30 met jonge kinderen (onder de 5) mogen aankomen, zodat ze om 19:00-19:30 weg zijn en het de rest van de avond rustig is en er geen oververmoeide kinderen in de zaak zijn.
0 stemmers
Ken/ben/heb je weleens gehoord over iemand die in een getuigen beschermingsprogramma zit/zat?
0 stemmers
Ken je iemand die bij een soort geheime dienst werkt of werkte?
0 stemmers
Iemand vertelde me eens wat voor nieuwe baan d’r vriend had en later zei ze dat ik dat eigenlijk niet had moeten weten . Gelukkig is mijn geheugen een zeef dus ik weet het ook niet meer.
Discriminatie is wel een boute uitspraak maar alsof vervelend doen tot een bepaalde leeftijd is en het dan opeens engeltjes zijn