Stel je persoonlijke vraag #51

Heb je wel eens een kop thee gemaakt in de magnetron?

• Ja dit doe ik altijd
  • Dit doe ik nooit
  • Dit doe ik soms

0 stemmers

2 likes

Badkamer doen is toch ook veel werk? Gaat dan niet alleen over de putjes toch? :joy:

Ik zou echt veel liever koken en de was doen

8 likes

Badkamer doen kost me max een uur denk ik en af en toe 5 min tussendoor.

2 likes

Wij hadden vroeger thuis geen andere optie dan water koken in de magnetron en ik was echt al in de twintig toen ik doorhad dat je gewoon een waterkoker kan gebruiken.

4 likes

Inmiddels heb ik zo’n apparaat dat water stort, dat maakt alleen de hoeveelheid water heet die je kiest (zeggen ze), in de magnetron doe ik wel eens bij gebrek aan beter maar dan komt er zo’n viezig laagje op je water

3 likes

Oh wauw wist niet dat dat ook met water kan. Als je melk opwarmt in de magnetron en dat dan laagje :face_vomiting: daar denk ik dan gelijk aan

1 like

Een kind met obesitas, is dat kindermishandeling?

• Ja
  • Nee
  • Janeeja meestal wel

0 stemmers

1 like

Had je geen fornuis dan om te koken ook?

Gebruik een camping waterkoker met laag wattage. Is gelijk de kampeercirkel weer rond.

5 likes

Dit is van zooooveel factoren afhankelijk.

5 likes

Buiten ziekte, welke?

Obesitas als in BMI 30 en boven

Niet een beetje een chubby kind dat na een groeispurtje wel weer op gewicht is.

2 likes

Een echt jong kind zonder ziekte, ja. Vanaf het moment dat je als ouder niet meer kunt controleren wat je kind eet wordt het lastiger.

7 likes

Ik kende het concept waterkoker ook niet tot m’n 14e ofzo (wij hadden fluitketel) en ik dacht ook echt van HUH water en dan elektriciteit in zo’n spiraal erin, dat is toch recept voor kortsluiting??

Nu heb ik een qooker en ik dacht pff onnodige luxe maar het is echt heerlijk

3 likes

Tijdens het inparkeren van je auto de muziek zachter zetten

• Doe ik
  • Doe ik niet
  • n.v.t.

0 stemmers

3 likes

Haha dat doet me wel denken, als mijn man me niet goed verstaat knijpt ie met zijn ogen, alsof daardoor het gehoor ook beter wordt

3 likes

Doet de auto automatisch volgens mij :rofl:? Bij achteruit dan

10 likes

Misschien dat sommige mensen meer aanleg hebben om echt obese te worden dan andere. Ik denk wel dat dat genetisch is. Sommige mensen kunnen echt vreten wat ze willen maar blijven altijd mager en andersom. Dan moet er toch al wel iets in je dna liggen dat dat zo kan gebeuren.

3 likes

Mijn volume gaat automatisch stiller als ik mijn wagen in achteruit zet dus die optie is er ook :smiley:

1 like

Doet mijn auto automatisch, maar daarvoor deed ik het zelf wel ja, haha

1 like

Doe ik meer omdat ik het niet leuk vind dat de hele straat of winkelparkeerplaats m’n muziek mee kan genieten, je hoort het altijd zo goed buiten de auto. En vooral in mn eigen straat vind ik het stom om met harde muziek aan de straat binnen te rijden. Ligt compleet aan mij hoor. Als anderen het doen denk ik er niet per se iets van maar wil zelf nooit zo opvallen.

Doe jij de muziek zachter als je thuis komt omdat de straat niet mee hoeft te genieten?

• Ja dat doe ik ook
  • Nee dat doe ik niet
  • Ene keer wel andere keer niet
  • Ligt aan het soort muziek
  • Ik zet hem juist harder zodat de straat weet dat ik er weer ben

0 stemmers

2 likes