Kreeg je hond spa blauw?
Nouja blijkbaar wel
. Ik was wandelen met een vriendin en we moesten dus een extra spa blauw afrekenen. Dachten eerst dat het een foutje was maar nee het was serieus voor het bakje water.
Haha wat idioot zeg. Ik neem eigenlijk sowieso altijd zelf een flesje water en zo’n uitklapbakje mee. Zou dat daar dan ook niet mogen?
Ik houd heel erg van bewust inpakken! Ik reis al jaren alleen met handbagage, ook voor 2 of 3 maanden weg bijvoorbeeld. Ik heb zo m’n ritueeltjes voor hoe en wat ik inpak en inmiddels mis in eigenlijk nooit iets en wordt alles gebruikt. Het is dus niet per se zo min mogelijk meenemen, maar wel sowieso al heel weinig en heel bewust meenemen en nadenken over wat ik belangrijk vind als ik daar ben. Ik vind dat echt superleuk ![]()
M’n eerste lange reis (China) was zo’n drama met inpakken. Ik had 15 kilo mee ofzo en alles was gekreukt en een enorme mismatch. Liep ik met een rood/blauw/geel regenjasje met een paarse rok met patroon en dan daaronder lelijke wandelschoenen door zo’n fashion stad
nee alsjeblieft ik wil me wel cute voelen. Ook op vakantie in de bergen ![]()
Ik heb geen idee! Zal eens vragen of ze een keer terug wil om te testen
.
Een van mijn oude freelance opdrachtgevers heeft nooit meer iemand in dienst genomen voor social media teksten nadat ik weg ben gegaan en doet sindsdien alles met ChatGPT. En nu komen er dus alleen maar dit soort beschrijvingen online. Kan het echt niet meer aanzien.
Heb je tips? Ik probeer altijd weinig mee te nemen maar slaag er niet echt in. Juist omdat ik wil wandelen maar er ook nog leuk uit wil zien 's avonds, en dan heb ik voor ik het weet toch weer 4 paar schoenen bij me (wandelschoenen, gympen, leuke sandalen en slippers bijv)
Ik reis zelfs met extra kapstokken. Wat ben je met drie kapstokken als je kleren voor twee weken mee hebt. Maar sowieso 2 outfits per dag, 5 paar schoenen, onderbroeken = aantal nachten + 5, bh’s met en zonder bandjes gaan mee ![]()
Is kapstokken een Belgisch woord voor iets wat ik niet snap of wat bedoel je met extra kapstokken mee?
Kleerhangers, google is ook een ding weet je ![]()
Haha toch letterlijk extra kapstokken? In veel hotels heb je er maar 2 in de kast hangen. Maarja je kan ook gewoon aan de receptie vragen of je er wat meer kan krijgen.
Wat zeg jij?
- Kapstok
- Kleerhanger
0 stemmers
Knaapjes
Ja klopt idd, volgens mij gebruik ik beide. Dus ik zeg ook kapstok voor het woord kleerhanger.
Kledinghanger.
En in het hotel om extra kledinghangers vragen, vaak zitten ze vast in de kast aan de rails. Dus zo makkelijk is dat niet altijd.
Ik heb er zelf wel altijd kleerhangers gekregen als ik erom vroeg. Dus die hebben ze meestal wel op voorraad liggen denk ik dan.
Oh gewoon losse dan zonder dat je de rails helemaal los moet maken? Goeie, ga ik onthouden.
Ja ik vind het op steile berghellingen wel echt fijner met wandelschoenen, jammer dat die krengen zo zwaar en lelijk zijn ![]()
Ja ik kreeg gewoon een paar van die houten kleerhangers bij dat hotel, bij een ander hotel kreeg ik er echt een stuk of 10. Maarja ik snap wel dat ze er niet op zitten te wachten dat elke gast om extra kleerhangers gaat vragen.
Een kapstok hangt hier in NL aan de muur (over het algemeen). Dus extra meenemen op vakantie gaat dan wat lastig ![]()