Stel je persoonlijke vraag #51

Hoe oud ben jij :face_with_monocle::face_with_monocle:

1 like

Ik heb het hele kamperen in Europa moeten uitleggen aan mn vriend. Hij begreep er echt niks van waarom mensen dat deden en wat er dan gebeurde op zo’n camping. Zo grappig. Maar daardoor realiseerde ik me wel meer van, ja dit slaat echt helemaal nergens op die campings. Je rijdt uren om daarna in een tent of een vouwwagen te zitten?! Anderzijds kan ik het ook wel weer begrijpen, voor kinderen is het echt een speelveld, de camping.

2 likes

Ik begrijp het ook niet, terwijl ik toch iedere zomer tot mijn twaalfde heb gekampeerd

2 likes

Hhaha ja ik zei ook van ja, nou dan kan je daar spelen en naar de “disco” uiteindelijk denk ik dat mensen het doen omdat ze graag even uit hun eigen omgeving willen zijn en vooral willen rusten. Het hele kampeergebeuren, naw, not for me.

Omg waarom gaat het hier al zolang over :joy:
Sommige mensen vinden kamperen leuk, sommigen kut. Hoef je niet zoveel discussie over te voeren toch

60 likes

Ik zie overal Brat dingen maar ik snap niet waar het vandaan komt want ik herriner me haar vooral van dat boom clapclap lied van 15 jaar geleden oid? Anyways:

Charli xcx

• Boeit mij
  • Boeit mij nul

0 stemmers

Dat is toch ook potentieel dodelijk haha?

Het lied met Billie Eilish :grimacing::smiling_face_with_tear:

1 like

Oké dat heb ik ook gemist, wat is dat?

Tbf ken ik Billy’s bad Guy pas sinds dit jaar want ik heb ook weinig met haar

1 like

Ja ik weet het niet, ik vind het slecht. Ik luister van Billie vaak naar ocean’s eyes. Charli ken ik geen enkel recent lied van maar viel op dit op X

1 like

Als je je soms afvraagt of je biologische vader wel je echte vader is, zou je dit dan face to face vragen aan hem?
Sorry als ik dit al eerder heb gevraagd.

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

Ik heb vroeger heel vaak gehoord dat ik niet het echte kind van mn vader ben, dat doet me soms nog pijn/zit me dwars.

Jij bent echt chaotisch hè? :rofl: I love it tho <3

1 like

Jouw vriend heeft wel echt de beste optie qua tijd maar imo wel de slechtste optie qua taken zelf. Koken en de was kosten echt 10 uur per week ofzo en badkamer en wc en putjes denk ik 2 max?
Wat doe jij liever?

• Altijd koken en altijd de was
  • Altijd de wc, altijd de badkamer en alle gore putjes

0 stemmers

1 like

Alles als ik maar niet hoef te stofzuigen.

4 likes

Oh dat zou je niet zeggen

39 likes

koken (en dus de keuken opruimen en schoonmaken daarna) moet je elke dag, en de putjes en wc niet dus dan is mijn keuze snel gemaakt :smiling_face_with_tear:

4 likes

Huh? Amerikanen drinken wel veel thee, veel mensen ook elke dag. Geen idee hoe je hierbij komt.

Waterkoker is wel een issue, het kan wel want ik heb er zelf ook een maar door het lage wattage duurt het langer voor het water kookt. Ik denk dat op het fornuis water koken daardoor sneller is.

7 likes

In de magnetron toch?

5 likes

Denk dat jumpsuit het heeft over Amerikaanse basketballers

3 likes

Ja maar daar flikkeren ze zelfs nog pizza in

1 like