Ik versta dan ook gewoon degene in de auto, die praten gewoon op normaal volume
Eten en drinken dat beschreven wordt met:
âeen pittige uitbarsting van vreugdeâ, âmaak je klaar om op het ritme te snackenâ, âeen fruitige wervelwind die je smaakpapillen in een tropische trance zal doen draaienâ, âeen zoete, aromatische ontsnapping bij elke slokâ
0 stemmers
Als je op vakantie gaat, hoe pak je dan in? (Je gaat met de auto dus je hoeft geen rekening te houden met aantal kg)
- Ik neem heel bewust weinig mee, hoe minder hoe beter
- Ik neem precies mee wat nodig is maar ben niet bewust bezig met licht inpakken
- Zolang het past gaat ât mee hoor, tot de nok toe vol als ât kan
0 stemmers
Stel je toch eens voor dat je tijdens een vakantie van 2 weken 10 keer in je broek schijt dus sowieso 30 onderbroeken mee hoor
Zou ik alleen doen als het hotel geen waterkoker heeft
Je gaat wandelen met je hond en besluit even te stoppen bij een terras om iets te drinken. Je vraagt om een bakje water voor de hond. Als je gaat afrekenen staat dit op de rekening.
- Dit vind ik normaal
- Dit vind ik gek
- Ik vind hier niks van
0 stemmers
Gooien ze dan bar le duc in dat bakje?
Kreeg je hond spa blauw?
Nouja blijkbaar wel . Ik was wandelen met een vriendin en we moesten dus een extra spa blauw afrekenen. Dachten eerst dat het een foutje was maar nee het was serieus voor het bakje water.
Haha wat idioot zeg. Ik neem eigenlijk sowieso altijd zelf een flesje water en zoân uitklapbakje mee. Zou dat daar dan ook niet mogen?
Ik houd heel erg van bewust inpakken! Ik reis al jaren alleen met handbagage, ook voor 2 of 3 maanden weg bijvoorbeeld. Ik heb zo mân ritueeltjes voor hoe en wat ik inpak en inmiddels mis in eigenlijk nooit iets en wordt alles gebruikt. Het is dus niet per se zo min mogelijk meenemen, maar wel sowieso al heel weinig en heel bewust meenemen en nadenken over wat ik belangrijk vind als ik daar ben. Ik vind dat echt superleuk
Mân eerste lange reis (China) was zoân drama met inpakken. Ik had 15 kilo mee ofzo en alles was gekreukt en een enorme mismatch. Liep ik met een rood/blauw/geel regenjasje met een paarse rok met patroon en dan daaronder lelijke wandelschoenen door zoân fashion stad nee alsjeblieft ik wil me wel cute voelen. Ook op vakantie in de bergen
Oh nee nu lust de hond straks niks anders meer
Maar serieus wat suf dat hadden ze toch best even kunnen zeggen
Ik heb geen idee! Zal eens vragen of ze een keer terug wil om te testen .
Een van mijn oude freelance opdrachtgevers heeft nooit meer iemand in dienst genomen voor social media teksten nadat ik weg ben gegaan en doet sindsdien alles met ChatGPT. En nu komen er dus alleen maar dit soort beschrijvingen online. Kan het echt niet meer aanzien.
Heb je tips? Ik probeer altijd weinig mee te nemen maar slaag er niet echt in. Juist omdat ik wil wandelen maar er ook nog leuk uit wil zien 's avonds, en dan heb ik voor ik het weet toch weer 4 paar schoenen bij me (wandelschoenen, gympen, leuke sandalen en slippers bijv)
Ik reis zelfs met extra kapstokken. Wat ben je met drie kapstokken als je kleren voor twee weken mee hebt. Maar sowieso 2 outfits per dag, 5 paar schoenen, onderbroeken = aantal nachten + 5, bhâs met en zonder bandjes gaan mee
Is kapstokken een Belgisch woord voor iets wat ik niet snap of wat bedoel je met extra kapstokken mee?
Kleerhangers, google is ook een ding weet je
Haha toch letterlijk extra kapstokken? In veel hotels heb je er maar 2 in de kast hangen. Maarja je kan ook gewoon aan de receptie vragen of je er wat meer kan krijgen.
Wat zeg jij?
- Kapstok
- Kleerhanger
0 stemmers