Stel je persoonlijke vraag #51

Haha dus je gasten krijgen een karig drankje of hoe moet ik dit lezen? :joy:

7 likes

Haha ik doe het net zo als @Telefoonnummer vrees ik. Als er met gezelschap gezellig geborreld/getafeld wordt, vind ik kleinere glazen gezelliger staan op tafel. Vind grote glazen al snel zo’n volle tafel maken. Daarom liever kleine glazen met een karaf op tafel zodat men lekker bij kan schenken.

5 likes

Hahaha! Nee, dan vul ik je gewoon vaker bij. Maar de prik en zo verdwijnt sneller uit een groter glas omdat je er langer over doet om het leeg te drinken.

3 likes

Hahha, ik snap het. Het las gewoon grappig. @thenerdyintrovert dit snap ik ook wel ja, qua tafelzetting. Zeker als je bijvoorbeeld ook nog wijnglazen etc. op tafel hebt staan.

2 likes

Ik vind die kleine glazen een fatsoenlijke hoeveelheid fris of sap. Als ik bezoek heb, krijgen ze ook een “klein” glas. Daar past een heel blikje bijna in dus het is niet alsof ik gierig ben maar die grote glazen helemaal vol sap of fris is toch niet fijn… die gebruik ik alleen voor water of thee

7 likes

Roxy Dekker

• Leuk!!
  • Vreselijk
  • Was leuk maar wordt je nu te veel door de strot geduwd
  • Wie?

0 stemmers

1 like

Een normaal blikje frisdrank is 330ml, dat past juist precies in zo’n groot glas. Die kleine glaasjes zijn maar 200ml.
En als de prik uit je drinken gaat als je zo’n groot glas neemt dan drink je echt te langzaam :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Gewoon neutraal

6 likes

Klopt ook wel. Is ook gewoon heel irritant vakantie shaming.

3 likes

Nee niet eens! Bij mijn oma krijg ik juist een lekker goed gevuld glas :ok_hand:t3:

2 likes

Als iemand als arts/verpleegkundige of iig iets wat medisch personeel doet, dagelijks 12 urige diensten draait:

• Dat is veel te lang kan echtniet
  • Vind ik kunnen

0 stemmers

2 likes

Ik zou wel liever 3 x 12 uur doen dan 5 x 8 uur denk ik

11 likes

Waar

1 like

Gewoon nieuwsgierig maar wat doe je daar dan wel? Strand/zwembadvakantie?

bij m’n laatste baan vond iedereen 14/15+ uur heel normaal, echt belachelijk. needless to say dat ik er niet meer werk :stuck_out_tongue:

1 like

Ja! Strand, supermarkten, eten, winkelen, sporten etc

8 likes

Ik schrik daar echt elke keer weer van. Toen mijn vader slecht lag hadden we overdag heel de dag contact met onze huisarts. Daarna konden we haar ook nog de halve nacht bereiken omdat ze een dienst moest draaien op de HAP. :sob:

7 likes

Alleen als men zelf daarvoor kiest.

3 likes

Dagelijks niet, af en toe in het weekend wel.

5 likes

Blijft vooral zo in je hoofd zitten die liedjes, dat is irritant :sweat_smile: