Stel je persoonlijke vraag #51

Knaapjes

14 likes

Ja klopt idd, volgens mij gebruik ik beide. Dus ik zeg ook kapstok voor het woord kleerhanger.

2 likes

Kledinghanger.

En in het hotel om extra kledinghangers vragen, vaak zitten ze vast in de kast aan de rails. Dus zo makkelijk is dat niet altijd.

12 likes

Ik heb er zelf wel altijd kleerhangers gekregen als ik erom vroeg. Dus die hebben ze meestal wel op voorraad liggen denk ik dan.

Oh gewoon losse dan zonder dat je de rails helemaal los moet maken? Goeie, ga ik onthouden.

1 like

Ja ik vind het op steile berghellingen wel echt fijner met wandelschoenen, jammer dat die krengen zo zwaar en lelijk zijn :smile:

Ja ik kreeg gewoon een paar van die houten kleerhangers bij dat hotel, bij een ander hotel kreeg ik er echt een stuk of 10. Maarja ik snap wel dat ze er niet op zitten te wachten dat elke gast om extra kleerhangers gaat vragen.

3 likes

Een kapstok hangt hier in NL aan de muur (over het algemeen). Dus extra meenemen op vakantie gaat dan wat lastig :sweat_smile:

10 likes

Of zo’n ouderwetse houten in een rondje, heb je wel bekijks als je daarmee reist :sweat_smile:

3 likes

Het valt onder een categorie als je hier gaat winkelen. Als je een woord niet begrijpt dat in een land wel gebruikt en aanvaard wordt dan is het toch oké om te googelen.
Ik ben niet wereldvreemd hoor, in sommige landen worden er andere woorden gebruikt dan jullie. En dat is oké.

34 likes

29 likes

Ja jezus je weet toch wat ermee bedoeld wordt alleen al qua context

29 likes

Ja alsof @Daelyss letterlijk een kapstok meeneemt smh

3 likes

Oh sorry zal geen interactie meer proberen op een FORUM

9 likes

Ja interactie moet je met je echte vrienden hebben :joy::joy:.

3 likes

Ik moest ook even drie keer lezen hoor, heb dat ook echt nog nooit eerder van een Vlaming gehoord als woord voor een kledinghanger en ken er genoeg, uit verschillende regio’s. Maar andersom moet een Vlaming waarschijnlijk ook even drie keer kijken als een Nederlander hier het woord knaapje had gebruikt (@turbs :hearts:).
Als ik kapstok(ken) google komt er bij mij trouwens ook geen kledinghanger tevoorschijn, alleen van die dingen aan de muur of staand om je jas aan op te hangen.

8 likes

Niet alleen de Vlamingen denk ik :sweat_smile:. Ik ken dat ook niet haha

12 likes

Dat is op elke vorm van vakantie toch? als ik vertel dat ik naar Amerika ga en daar niks toeristisch doe of bezoek krijg ik ook een bak stront over me heen.

En als je hier post over een all inclusive vakantie naar turkije :eyes:

6 likes

Drinkglazen editie

Team hoog of laag

0 stemmers

4 likes

Hoog, want kan meer in en meer is beter!

9 likes