Ik kan niet meer fietsen maar ik was zo’n irritant blij mens op de fiets en dan neuriede ik er vaak ook nog bij
Sorry alsnog mensen
Ik vind fietsen wel chill eigenlijk alleen ik HAAT het om overal zo bezweet aan te komen en dat je dan nog een kwartier lang bij de koffieautomaat je zweetsnor staat weg te vegen terwijl je met een uitgestreken gezicht vraagt hoe het weekend van je baas was.
Ja en dan durven mensen nog te zeggen “goh heb je het warm?” NEE HOOR HELEMAAL NIET
Moest net even in een tuincentrum (in een kas) wat bloemen halen. Op de fiets ernaartoe nou het zweet liep over me rug… dan daarbinnen bloed heet en ook weer terug fietsen. en dan zijn er mensen die nergens last van hebben ,hoe dan?! Nu nog aan het zweten dat stopt vandaag denk ik niet meer… liever wat minder warm.
Ja daarom heb ik nu dus een ebike
Ik zit eigenlijk alleen stralend op de fiets wanneer het vroeg, koel en rustig is. 95% van de tijd fiets ik op drukke fietspaden
Ik zou hier echt gelukkig van worden. Mijn moeder is bang voor Chucky en ik heb zo’n zin om haar dan te laten schrikken. Wanneer dat saai wordt ga ik allemaal gekke kleertjes maken en hem aankleden
Zo oud is Kylie Jenner toch niet!
Nee, 26 toch? Maar ze ziet er idd oud uit
Dit is Susan Lucci!
Hoe vaak krijg je de melding “geen saldo” bij het afrekenen?
- Nooit
- Soms
- Vaak
0 stemmers
Kijk je voor dat je afrekent eerst op je bankapp om je saldo te checken?
- Nooit
- Soms
- Vaak
0 stemmers
Maar ik vraag soms wel aan mijn man als ik iets duurders wil halen of er nog genoeg geld op staat want hij weet precies de data van alle vaste lasten enzo
Alleen een paar dagen voordat ik mijn salaris krijg. Weet ik een beetje of ik a-merk of huismerk moet kopen
Precies dit ja mijn NS rekening komt ook op zo’n kutmoment (en deze maand weer 200 euro huilen)
Soms als ik de verkeerde pas selecteer bij Apple Pay of als het nog op mijn spaarrekening staat. Geen skere tijden meer waarbij ik echt geen saldo meer heb, dingen moet terugleggen of mijn ouders moet appen.
Maar heb je dan geen bank-app ofzo?
Jawel hoor maar hij weet het altijd precies en dan is die vraag stellen sneller
Van mijn eigen rekening hoef ik eigenlijk ook nooit te kijken want daar is veel minder betaalverkeer op dan de gezamenlijke rekening
Is het nu noodweer/code geel/oranje bij jou?
- Nee super rustig weer hier
- Beetje
- Ja echt hel losgebarsten
0 stemmers
Nog steeds tyfusheet