Vakvrouw
Nog steeds chubby maar er wel meer content mee
Ik ben al tien jaar hetzelfde qua maat/postuur/whatever en ik doe daar niks voor verder dus dit zal mij passen
+10 kg aan emotie-eten
Twinsies!
Gespierder
Woon jij ergens waar mensen naartoe gaan op vakantie?
- Ja sowieso het stikt hier vd toeristen
- Hmm het is geen populair vakantieoord maar er komen wel mensen hun vakantie hier vieren
- Nee niet echt
- Ja maar wel enkel voor een stedentrip
0 stemmers
Je pikt de toeristen er altijd uit in de supermarkt.
Bij ons begint de zomer pas echt als de eerste camper/caravan zich klem rijdt onder het viaduct
Ik woonde toen ik jonger was in een echt toeristendorp in Drenthe en 's zomers waren er gewoon drie keer meer âinwonersâ dan in de winter
Woon vlakbij t strand en daar zit ook een vakantiepark, dus in de zomer zie je hier veel toeristen en met echt mooi weer staat er altijd file.
En de stad zelf is ook wel toeristische trekpleister.
De afgelopen drie steden waar ik heb gewoond waren jaar rond toeristensteden, mn vriend en ik hebben het er na 6 jaar nog steeds wel eens over hoe chill het is dat de stad waar we nu wonen onpopulair is.
Hier komen boomers vooral heen om te fietsen.
Kaasmarkt = Duitsermagneet
ScheveningenâŠbij mooi weer wordt mijn straat afgezet vanwege parkeerdrukte.
Deze architectuur:
- Mooi
- Lelijk
0 stemmers
Weet jij waar dit is?
- Ja
- Nee maar kan het werelddeel raden
- Nee totaal geen idee
0 stemmers
Same!
Waar denk je dat het is?
In een Aziatisch land?
Thailand ofzo hahaha
Nee maar ik dacht al dat mensen dat zouden denken.
Het is Bolivia, specifiek El Alto, een voorstad van La Paz. De stijl heet Neo-Andean en er zitten heel veel symbolen in van de Aymara, de grootste inheemse bevolkingsgroep daar. Is een super arme stad dus ze bouwen dan op een heel eenvoudige onderlaag een mooie façade die de lucht weerspiegeld, want omdat het zo hoog is (vandaar de naam) heb je een enorme open hemel daar.
Ik vind die kleur groen ook echt fantastisch, zou ik zelf ook zo nemen