Stel je persoonlijke vraag #51

Huh echt?

Ik vind het bij een kind van een vreemde juist lastig om niet te hard/onaardig te reageren en dat ze dan gaan janken en ik mezelf moet gaan uitleggen tegen mama/papa.

Bij volwassenen zeg je gewoon waar het opstaat en dan ben ik niet bang dat ik in de problemen kom.

Of hoe bedoel je dit?

6 likes

Oh, ik zeg tegen een kind gerust ‘nu is het klaar, ga maar weer naar je ouders’. Bij volwassenen pak ik het afronden toch iets subtieler aan en dat wordt niet altijd opgepakt. Een volwassene stuur ik dus niet zo letterlijk weg als ik bij een kind wel doe.

7 likes

Ah ik ben juist subtieler tegen een kind denk ik

2 likes

Ik ga stuk hierom hahahha

16 likes

We zullen zien.

4 likes

Ik vind dit ergens zielig maar vooral ook heel grappig. :grimacing:

5 likes

Ja was misschien ook wel een beetje zielig maar er waren al meerdere ouders naar hem toe gegaan om iets te zeggen, al een paar kinderen huilend weggegaan en die dam was geen enorm bouwwerk ofzo.

6 likes

Zie hier de toekomstige dictator van de afvallige provincie Limburg

7 likes

Als je deze replica van Chucky zou krijgen, zou je dan bang voor hem zijn?

• Nee, helemaal niet
  • Een klein beetje
  • Ik zou echt wel bang zijn dat ie ineens toch leeft, je weet maar nooit
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Mensen die dit aan mij cadeau geven gooi ik echt op de brandstapel, dit monster komt niet in mijn buurt en al helemaaaaaal niet als het donker is. Hoor je ineens “wanna play” vanuit de kast komen, NEE BEDANKT

9 likes

Een hard gelach op de Olympische Spelen in Parijs voor de Amerikaanse Jordan Chiles. Zij moet haar bronzen medaille weer inleveren.

Wie lacht er dan?

7 likes

Als je op het artikel klikt staat er ‘gelag’ ipv gelach. Nu moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik ook niet precies wist wat dat betekende maar blijkbaar:

[Gelag] [Let op: Spelling en uitleg uit 1890]* onaangename, slechte toestand

4 likes

Ja ik zou echt ‘bang’ zijn, niet dat hij ineens toch tot leven komt maar gewoon omdat ik het een enge kop vind, wil daar echt niet naar kijken. Een klein beetje dekt de lading dus niet.

4 likes

Banksy

• Geweldig
  • Wel leuk
  • Neutraal
  • Best kut
  • Verschrikkelijk

0 stemmers

Van die mensen die ‘s ochtends helemaal gelukkig op de fiets zitten want weer een prachtige nieuwe dag

• Ja heerlijk genieten, zit stralend op de fiets
  • Het is dat het moet

• Not me, ik ga helemaal kapot
  • Ik kom nergens met de fiets

0 stemmers

Alleen in de ochtend. In de middag ben ik alles en iedereen zat

11 likes

Eh ja dat begreep ik, was een klein grapje om te lachen

9 likes

Ik had het kunnen weten met jou!

2 likes

De eerste meter is ok, daarna kutfietsers, kutvoetgangers, kutautos, kutstoplichten, kutbrug, kutwind, kutzweet fucking kut

15 likes

Met dit hete kutweer no thanks