Zo oud is Kylie Jenner toch niet!
Nee, 26 toch? Maar ze ziet er idd oud uit
Dit is Susan Lucci!
Hoe vaak krijg je de melding āgeen saldoā bij het afrekenen?
- Nooit
- Soms
- Vaak
0 stemmers
Kijk je voor dat je afrekent eerst op je bankapp om je saldo te checken?
- Nooit
- Soms
- Vaak
0 stemmers
Maar ik vraag soms wel aan mijn man als ik iets duurders wil halen of er nog genoeg geld op staat want hij weet precies de data van alle vaste lasten enzo
Alleen een paar dagen voordat ik mijn salaris krijg. Weet ik een beetje of ik a-merk of huismerk moet kopen
Precies dit ja mijn NS rekening komt ook op zoān kutmoment (en deze maand weer 200 euro huilen)
Soms als ik de verkeerde pas selecteer bij Apple Pay of als het nog op mijn spaarrekening staat. Geen skere tijden meer waarbij ik echt geen saldo meer heb, dingen moet terugleggen of mijn ouders moet appen.
Maar heb je dan geen bank-app ofzo?
Jawel hoor maar hij weet het altijd precies en dan is die vraag stellen sneller
Van mijn eigen rekening hoef ik eigenlijk ook nooit te kijken want daar is veel minder betaalverkeer op dan de gezamenlijke rekening
Is het nu noodweer/code geel/oranje bij jou?
- Nee super rustig weer hier
- Beetje
- Ja echt hel losgebarsten
0 stemmers
Nog steeds tyfusheet
26 nog maar in Utrecht, hoe heet bij jou?
Oh dat is al beter, hier 30 nu (oost nl)
Eeuwig onder de indruk van de mentale gymnastiek van mensen die hier komen posten over influencer x met kind y die haar kind niet zo online zou moeten zetten.
Alleen omdat ik het geld voor mijn vaste lasten altijd apart zet, omdat ik anders denk dat ik allemaal geld heb wat ik ineens kan uitgeven (not). Maarja ik heb altijd meer maand over dan geld
Ben nog nooit zo snel op werk geweest als nu in de bouwvak, heeerlie
Vrijwillig naar Frankrijk op vakantie:
- Doe ik
- Doe ik niet
0 stemmers
Door een andere post van mij net moest ik ineens eraan denken wat zeggen andere mensen eigenlijk.
Als je over je (beste) vriendin spreekt zeg je dan mān vriendin of 'n vriendin van mij.
Ik dacht hieraan omdat je mān vriendin ook kan interpreteren als je relatie.
- Ik zeg mān vriendin
- Ik zeg 'n vriendin van mij
0 stemmers
Ben jij dit jaar
- Dikker geworden
- Dunner geworden
- Hetzelfde gebleven
0 stemmers
Als je zwanger bent/was en daar quirky over wil doen moet je je bek houden